Sevgilisi olan bir kişi sırf eğlenmek ve zaman geçirmek için başkasıyla konuşur mu?

Sevgilisi varmış , bizde arkadaştık ve çok iyi zaman geçirirdik ( cinsellik asla yaşanmadı ) , kafa yapımız aynı olması ve ikimizinde eğlenceli olmasından dolayı birlikte zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorduk. Bir erkek olarak sevgiliniz varken başka bir kızla da zamanınızı geçirir miydiniz? Kızı sevmiyorsunuz sadece ıyı vakit geçirmek için.
Sevgilisi olan bir kişi sırf eğlenmek ve zaman geçirmek için başkasıyla konuşur mu?
Cevapla