Nedir yahu bu manyakları çekiyorum bıktım bunaldım artık gram güvenim kalmadı kimseye günün sözü altta arkadaşlar 👇🏻


Aynen size katılıyorum.
bir gönlü bos yere uzmeye ve vakit geçirmeye kimsenin hakkı yoktur.
Kafanı kır da bir gönlü İncitme demiş atalarımız.
Gönül incitenin abdesti tutmaz , kıldığı namaz kabul olmaz. Bu kadar büyük bir günah ama kimse dikkat etmiyor.
Teşekkür ederim Çsg için.
Her canlı imaninin büyüklüğü kadar imtihana tutulur.
Rabbim iyilikler ve güzellikler versin sana.
Cevap
4Cevap
Çok sevdiğim bir şarkı sözü var “cesur ol kahğelik değil g*t gerek aşka” aynen öyle
Bokunu çıkardılar yemin ederim herşeyin inancı olan insanların tüm umutlarını yıkıyorlar.
Kimsenin duyguları ile oynamadım oynamam da zaten kız kuyruk sallamasa erkeğin ne işi var kızla.
Hepsi a m me me peşinde gerçekten sevmeye sevilmeye değer vermiyorlar
Ya akıl denen bir sey var guvenme tabi ki.
Kimle nasıl evlencez dünyaya bak pislik dolu.
Her söylenene inanmamak lazım dimi
genelde öyle olur bu hiç şaşmaz
Özellikle koç erkekleri 😱
burcu yok bence bunun 😀
Karaktersiz çok
aynen öyle
oldu hakkımı da helal etmiyorum
Ben de etmiyorum zehir zıkkım olsun. Hatta ne yapıyorum biliyor musun, hergün fotoğrafına bakıp düzenli olarak tükürüyorum ve bela okuyorum.
ohh iyi yapıyorsun bende beddua ediyorum hdhdhc inşallah kabul olur dualarımız canimmmm
İnşallah kabul olur 🙏🏻🤲🏻
Evet birçok kişinin de girmiştir zaten.
Oldu
Allah blasnı versin bir de ben diyim bari 🤲🏻
Amin bıktım valla bıktım en kötüsü çıkmıyor akıldan kız şöyle afili bir söz var mı fake hesaptan buna ben bir atayım yapıştırayım
olmadı
Yeni mi anladın
Aynen güzelmiş söz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?