Erkek arkadaşım ailesinden destek görmeden ayakta kalmaya çalışıyor. Sürekli işte.. Açık konuşmak gerekirse beş parasız.. Çabaladığını görüyorum uzun sürede sabrettim ama 3 aydır evden dışarı çıkmıyoruz.
Benimle ne konuşuyor ne ilgileniyor hep suskun hep düşünceli.. artık gerçekten dayanamayacak durumdayım.. benimde psikolojim bozuldu.. Sevmediğim arkadaşlarımı mutlu eğleniyor görünce ağlıyorum sinirden..
Sizce ona haksızlık mı ediyorum siz olsanız tepkiniz ne olurdu?
Benimle ne konuşuyor ne ilgileniyor hep suskun hep düşünceli.. artık gerçekten dayanamayacak durumdayım.. benimde psikolojim bozuldu.. Sevmediğim arkadaşlarımı mutlu eğleniyor görünce ağlıyorum sinirden..
Sizce ona haksızlık mı ediyorum siz olsanız tepkiniz ne olurdu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar