Seni beğeneni sen beğenmezsin, beğendiğin seni beğenmez. Niye hep böyle oluyor?

yakışıklı biri sayılırım, sportifim, renkli gözlüyüm falan. eğitim durumum maddi durumum da iyi. fakat gelgör ki 5-6 kez aşık oldum son ikisinde de epey çaba sarfettim sonuç olumsuz. hüsran hatta, felaket yani. fakat beni de çok beğenen oldu, oluyor, onlar da benim hoşuma gitmiyor. psikolojik falan demeyin öyle olduğunu düşünmüyorum. Niye öyle oluyor anlamıyorum? yorum lütfen.
Seni beğeneni sen beğenmezsin, beğendiğin seni beğenmez. Niye hep böyle oluyor?
Cevapla