Sevgilinizle ilişkinizin kaçıncı ayında ya da gününde ilk defa öpüştünüz?

Yani hemen ilk bulusmada opusdunuzmu yoksa nasil oldu? Bide o an nasildiniz yani heycanlimiydiniz yoksa neler hissetdiniz filan? :)
Sevgilinizle ilişkinizin kaçıncı ayında ya da gününde ilk defa öpüştünüz?
Cevapla