Sevdiğim kız bana küs çok dargın adımı duymak istemediğini söylüyor. s :( ?

sevdiğim kızla aramızda 2 bina var toplam 2 ay falan konuştuk voleybol falan oynadık işte küstük 2 ay sonunda mal gibi sebeblerle o benle konuşmuyor bnde onla işte bunu her gördüğümde bakıyorum acaba rahatsız oluyormu anlamıyorum ama oda bana bakıyor tek başına olduğu zaman bn ona biraz sinirliyim onun için o baktığı zaman kafamı çeviriyorum gidiyom. işte geçende gördü dedi tolga küsmüsün falan bnde dedim yok diye sn küstün dedim oda diyo bn sana küsermiym hiç diyo gülümsüyerek işte yine konuşamıyoruz napmam lazım lütfen yardım :/
Sevdiğim kız bana küs çok dargın adımı duymak istemediğini söylüyor. s :( ?
Cevapla