Beyaz kıyafet giyip altına siyah tanga giymenin mantığı nedir?

Bayanlar neden beyaz pantolon veya beyaz elbise altına siyah tanga giyerler, evden çıkarken kontrol etmezler mi?

Bariz gözüküyor işte, daha seksi olduklarını mı düşünüyorlar, yoksa burası medeni ülke, istediğimi giyerim arkadaş mı diyorlar?

Sormıyım sormıyım dedim bugünde 2 kere karşılaşınca artık sormak zorunda kaldım.
Güncellemeler
+1 yıl
sen "ne düşünüyorsunuz?" diye sormuşsun, bende "mantığı nedir?" demişim ikiside arkadaşların düşüncelerini öğrenmeye yönelik sorular, benim sorumu eleştiriyorsunda önce kendine ve sorduğun sorulara bak! birde moderatör olacaksın...
Beyaz kıyafet giyip altına siyah tanga giymenin mantığı nedir?
Cevapla