Bir bakin lütfen cildircam. Nişanlim kahveye gitmiş?

Nişanlim haftada bir iş arkadaşlariyla mac yapiyor, hatta gitmesini bende söylemiştim cünkü sürekli ev iş ev iş cok bunaliyordu. iş arkadaşlarinin haftada bir maca gittiklerinide anlatincada "sende git degişiklik olur" dedim oda gitmeye başladi işte.

Gecen gün yine akşam maca gitti bana haberde verdi. Ama busefer mactan sonra bir cay bahcesinde oturmak istediklerini söyledi bende tamam dedim, ama o cay bahcesi dediyi yer kahvemiş. Neymiş kahveye girmemiş sadece dişarda oturmuşlar falan filan bana aciklama yapiyor. Benim kahvelerle ilgili düşünücelerimi biliyor ve ben nişanlimi kahvelerin yakinlarinda bile görmek istemem ilerde kahvede sabahlayan bir koca istemiyorum ben. Onun icin öyle ortamlara alişsin istemiyorum.

Bana mac degip ordan kahveye gitmesi cok sinirlerimi bozdu ve şuanda o iş arkadaşlariyla maca bile gitmesine karşiyim birdaha kahveye gitmicegini söylüyor ama nasil inanicam? Farkli şehirlerdeyiz. Bir fikir verirmisiniz haklimiyim sizce
Bir bakin lütfen cildircam. Nişanlim kahveye gitmiş?
Cevapla