Cirkinim bu durumu kabullenemiyorum ve bu yüzden kendimi sevemiyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?

Bakım vs önermeyin zaten yapıyorum. Sadece söyle diyim bazı insanları görüyorum güzel değil ama hayat dolu benim ise hayattaki herşeyim güzellik sanki bu algimi nasıl degistiricem ruhsal olarak psikolojik olarak çok etkiliyor beni
Cirkinim bu durumu kabullenemiyorum ve bu yüzden kendimi sevemiyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla