Sevgilim ayrılık şakası yapıp duruyor. ayrılıgın sakası olur mu?

dün sevgilim beni gelip alacaktı o sıradada arkadasım geldi arab a almıs hadi sevgilinin yanına bırakayım seni dedi bende aradım askım biz geliyoruz diye. benimle dün küstü gelme o arabaya bindin bizim arabamız yok mu dedi. gittim yanına eve bitti ayrıldık ciddiyim bu sefer dedi. deminden beri git git diyorum sana dedi çarptım kapıyı cıktım bende. arkamdan arıyor dur bitmedi şaka yapmıstım diye. bunu bir sefer daha yaptı bitti dedi gidiyorum ben dedim tuttu kolumdan bitmedi şakaydı dedi. ya arkadaslar ayrılma şakası yapılır mı yani bu nedir şimdi?
Sevgilim ayrılık şakası yapıp duruyor. ayrılıgın sakası olur mu?
Cevapla