Kızlar neden sevgilim olmuyor benim her yolu denedim olmuyor :(?

Yeminle artık bıktım tamam tipsiz olabiliriz ama çıtayıda yüksek tuutmuyorum çok güzel olmuyan kızlara teklif ediyom yok
çevrem yok
arkadaşlarım erkek onlarda çevre yok
cafelerde oturmayı sevmiyorum utanıyorum
bu nasıl bir hayattır ya :(
abaza oldum ya ben askerligimide yapmış bir insanım 171 boyunda 63 kilo çoçuksu bir görüntüm var biraz saç sakalı kesince felan dertten saç sakalım karıştı ya diyom kızlarsoruyordan tanışım 100 kişiye mesaj attım 1 kişi cevap vermedi:(
Kızlar neden sevgilim olmuyor benim her yolu denedim olmuyor :(?
Cevapla