Selâmlar 🧚🏻♂️ Ortak hiçbir keyfinizin olmadığı, derdinizi paylaşamadığınız, birlikte gülemediğiniz, yanında ağlayamadığınız, ideallerinizi paylaşamadığınız bir ilişkiyi kuvvetli bir sevgi yürütmeye yeter mi?
Hiçbir şeyin paylaşılamadığı bir ilişkiyi salt sevgi yürütebilir mi?
Hayır, benim için olabilitesi olmaz. Benim yanında olmayı isteme sebebim hayatımı onunla paylaşma isteğim zaten. Bir insanı hayatıma alıyorsam kısa ve basit tabirle hem birlikte eğlenebilmeli, hem dertleşebilmeliyiz. En yakınım olmalı.
Öyle ilişkimi olur? Ben düşünüyorum ki insan gerektiğinde iki kardeş olmalı, dost olmalı gerektiğinde anne gerektiğinde baba olmalı. Yani hani hayat bir savaş gibi ya bu savaşta senin için herkes olmuyorsa bu insan ne gerek var sevgiye.
Bizi ne çekti ki sevdik😞 hic anlaşamıyoruz ama seviyoruz. Seviyorsak sorun yok herkes odasında yaşar yemekte masada toplanırız herhalde. Değişik bir tür.😎
İlk başlarda evet yürütüle bilir gibi gelir ama ilerleyen zamanlarda sevginin yetmediğini ve yıpratıldığını hissedip ayrılma ile sonuçlanır sevgi yetmez yani.
Tabi ki hayir hayat bir paylasimdan ibaret, onunla paylasacgimiz birseyler kalmamissa zaten iliski bitmis demektir. Gulmek, eglenmek olmazsa ne anlami kalir
Bence yeter. sözün özü dururken gevezelik etmeye ne hacet, buyrun : Sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir Bazen küçük bir an için ömür bile verilir Sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir Bazen küçük bir an için ömür bile verilir