Yaklaşik 5 aydir bir ilişkim var. Yalniz sevgilim bir çok konuda beni suçluyor. Daha fazla beraber zaman geçirmek sürekli telefonda sohbet etmek mesajlaşmak istiyor. Benim gün boyu neler yaptiğimi, kimlerle görüştügümü ama herşeyi bilmek istiyor. Çaliştigimdan ne kadar cok istesemde fazla vakit ayiramiyorum. En son bu konuyla ilgili tartişmamiz oldu ve ''ben seni yaşamak istiyorum lütfen anla beni dedi''.. Kafama takildi merak ettim bunun anlami ne diye arkadaşlar sizlere sorayim dedim. Cevaplarinizi bekliyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
bence buradan yorumları alıp ilişkini mahvedeceğine kendi kararlarını uygula. kalbini dinle. ben sana laşkalaş cıvı da demiyorum seviyeli olmakta fayda var ama çok da abartma. belki emirtekan'ın dediği gibidir. belki hiç öyle değildir de.. bilemezsin. üç beş davranışla insan çözülmez. ayrıca senin anlattıklarınla yorumluyor buradaki insanlar. onu tanıyan bir kişi bile yok. haksızlık etmiş sayılırsın bu durumda. çevremde bu tarz insanlardan oldu halen de var. her böyle davranan adam senden istediği şeyi aldıktan sonra seni bir kenara atacak sana sürekli baskı uygulayacak diye birşey yok. böyle maço olup da duygusallığını maçoluğunun altına gizleyen insanlar var. onlardan birisi de olabilir. önemli olan senin ona neyi nasıl hissettirdiğin.
01 Yorumla
Soran+1 yılyoo mahvetmeyi düşünmüyorum,, ama biraz tedbirli olmakta fayda var:) aslinda ben o kelimenin anlamini merak etmiştim ama anlattiklarimdan nerdeyse butün ilişkinin analizi yapildi sagolasin iyi niyetli ve yardimsever arkadaşlar:) tabiki bir insanin içini bilemeyız birkaç hareketten de ne yapmaya çaliştigini anlayamayız ama birkaç ipucu alabiliriz ya da tahmin diyelim.. ama yazdiklarina katiliyorum. Cok güzel şeyler yazmişsin burda... Yazdiklarini dikkate alacam tabiki
En İyi Cevaplar
bu erkek seni eğer istedği gibi bir insan değilsen ilerde şu bu sebepten bırakıcak, ciddi düşünme onunla her dedğini yapma, kendinide cevap vercem die kasma çok pişman olursun
116 Yorumla
Soran+1 yılpeki nerden anladin bunu?
- +1 yıl
siz daha çok samimi olamadınız , sevgilin şu an yavaştan girizgah yapıor yok seni yaşamak istiorm vs ile , tek derdi kıskançlık onun kimlesin naptın ne dedi sen nededin neden dedin... ilerde nerdesin aç telefonu bana sürekli mesaj atcaksına döncek iş , ve eğer taleplerini karşılayamazsan bu iş biticek hemde onun köpek yüzünün havlamalarıyla
Soran+1 yılvarya bunu cok iyi tespit etmişsin, evet sevgilim gerçekten çok kiskanç ve asabi biri Ben şu an biraz mesafeli davranmaya çalişiyorum, ama belli ki bu onun hoşuna gitmiyor... Sadece bazen müsayit olmuyorum ya da moralim iyi degilken konuşmak istemiyorum ama o herşeyi yanliş anliyor ve ertesi gun mutlaka tartişiyoruz
Soran+1 yılNeden dolayi pişman olacam?
- +1 yıl
çok samimi cvplıyorum gerçekten , yarı yolda kalcaksın büyük ihtimalle , eğer sen bitirmezsen ilişkiyi o seni bırakmayı nezaman gözü yerse ozaman bırakıcak , senden başka birisi garanti olduğunda ya da senden çok uzaklara gittiğinde , onun tek derdi sen onun sevgilisi olduğun için onun adını taşıyosun onu rezil etmemen , ya bu tipler insan değil bak çok ciddiyim , tespitler konusunda tanıyan herkes çok iyi oldğumu söyler saolsunlar bende bilmiorm seziyorum ve doğru çkıyor işte , çok empati yapabilen biryim ondan sanırım
Soran+1 yılpeki, bana surekli ben cok sinirli ve asabi biriyim senin yaptıkların beni ne kadar önemsedigini gösterir diyor.. bu da ne için?
- +1 yıl
bnların hepsi dediklerimi doğrulayan alarmlar senin için , demiştim ya onun derdi en çok kendi ismi diye adını lekeleyecek şeyler yapmamanı istiyor ama lekelemek derken bildiğin kazak erkek rollerinde seni iyice baskılamaktan bahsediyorum leke ona göre leke bu yüzden senin yaptıkların onu nekdar önemsediğini gösteriyor, kendi olamamış bir insan bence , karakteri buysa kapalı evde oturan bir bayanla olmalı, haa pardon asıl şu var bu adam seninle sadece cinsellik için çıksa bile seni evlenceği kadınmış gibi sahiplenir , sana nediyorum asla aldanma asla, ya ben şunu açık söylim kaç ondan, ilerde seni dövmeye dahi kalkar,
Soran+1 yılişte senin yazdıklarinin aynisini hep hissetmiştim icimden ama acaba diyordum yaparmı yapmaz mi... onunla aramizda acayıp bir cekim var buna ragmen fazla yanaşmamaya çalişiyorum o da bunun farkinda ve hergun tartişiyoruz... evet baskilamaya çalişiyor onun haberi olmadan bir yere gitmem onun hiç hoşuna gitmiyo... ama daha bir birimizi tanıma aşamadayken ve pek samimi degilken neden ona hesap vereyim ki.. hiç kendimi zorunlu olarak hissetmiyorum.. Evet cok iyi sahipleniyor. Ama ben çalişan biriyim birazda özgurluge duskunum ozgurlugunu kısıtlamam ama kiyafetine karişirim diyor.. Galiba bu da başlangic sadece dedigin gibi :(
Soran+1 yılsevip sevmedigini bilmiyorum ama derdi cinsellik olabilir kendisi cok capkin biri.. kıskancliktan dolayi da ayrilmak istemiyor olabilir. terk etme ihtimali da olabilir cunku cok sosyal biri hatta benden başka bircok kizla konuşuyor gibi geliyor... bravo sen bu işi çözmüşsün ilişki uzmani olacan yakinda:)
- +1 yıl
bak bende çok çapkınlık yapıorm bildiğin erkeğin o.. pusu dersiniz ya onun gibi bişym nerdyse ama kimseyi sana yapılan gibi yapmadım cinsellik için çıktığımı evlencek gibi hayatyla oynamadım bunada bildiğin düşmanım, ben cinsellik için onunlayım oda naparsa yapsın dedim özgür bıraktım hep , niyetimi karşımdaki kadınlarada hep söylerim açıkca, çevremde geniş bu tip konuların hep muhabbetini arkadaşlarımla yapıorz , bu yüzden bu dünyayı iyi bilirim dedklerimi ciddiye al, eğer aşk için ciddi bir ilişki için berabersen yazık ediyosun kendine mahfolcaksın şu yaşadıklarına onun emirlerini dinlediğin bu günlere lanet ediceksin, cinsellik için berabersende kaybetceğin bşy pek olmaz sesini çıkar dengeli gitsin ilişkiniz derim baskı altında kalma
Soran+1 yılasla evlenmeden önce cinselliği düşünmem... dedigin gibi bencede insan amacını acık belli etmeli, asla başka insanın duygulariyla hayatiyla oynamamali. Böyle insanlar cok sık karşima cikti yalanlarla evlenme vaadiyle kandirmaya çalişanlar gibi ama olmadi bu yüzden bu kadar tedbirliyim. İlişkiyi yavaşta almaya çalişiyorum ama buna musade vermiyor bu kadar aceleci şüphe uyandiriyor:) Sen capkinsin ama iyi birisin anlaşılan:) Yazdiklarin mantikli ciddiye alacam tabiki
Soran+1 yılevet cok büyük fedakarlık yaptın bugün zorda kalan benim gibi birine:)))
Bence etkileyici :) işte seninle daha fazla vakit geçirmek istedigini belirtmis yine :)
01 Yorumla
Soran+1 yılhimm :) başka birşey olmasin bu kelime bana niye bu kadar tuhaf geldi :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılkanka vermemişsin belli çocuk mala bağlamış yazıkkkkkkkkkkkkk
01 Yorumla
Soran+1 yıldaha çözemedik:)
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
19Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu çocuk seni seviyor.
Seven insan sevdiğini merak eder.
Seninle fazla zaman geçiremediği içinde seni yaşamak istiyor.
Yani seninle vakit geçirmek istiyor.
Gezmek, tozmak, eğlenmek, el ele tutuşmak, sarılmak, öpmek, seni istiyor işte.
Vakit ayırmalısın.
Ama kendi sınırlarını da belirle.07 Yorumla
Soran+1 yılama illa bu gibi cok anlamlı kelimeleri kullanmak zorunda mı... yoksa artik dayanamadıgından olabilirmi.. evet aynen böyle de yazmişti.. keşke bu kadar emin olabilsem
Cevap sahibi+1 yılBence çok şüphecisin.
Aşağıda bazı yorumları da okudum.
Çok mesafeli olduğunu yazmışsın.
5 aylık ilişki de karşındaki insanı tanımış olman lazım.
Bir ilişkin , erkek arkadaşın var.
Beklentin nedir ilişki de?
Hedefin, amacın, hayallerin nedir?
Bunları bir düşün ve kendin cevapla.
Karşındaki insan doğru kişi mi?
Ona göre bir karar ver.
Çocuk duygularını paylaşmış.
Başka ne yapsın?
Soran+1 yılama işte kendi sınırlarımı belirlemeye musade etmiyor.. hemen sinirleniyor başka anlamlar yüklüyor yanlış anliyor. tavir yapiyor hep onun dedigi olsun istiyor.. olmuyorsa yine kiziyor o yuzden duygularimi pek belli etmemeye calişiyorum bende...:(
Cevap sahibi+1 yılAmacı cinsellik ise dikkat et.
Soran+1 yılyaniii, bence herşey olabilir... tabiki güzel şeyler düşünmek iyi bişey ama bunun diger tarafı da var
Cevap sahibi+1 yılDiğer taraftan öte kendini eşin olacak kişiye saklaman daha doğru olur.
Hem evlilik öncesi cinsel ilişki gerdek gecesinin büyüsünü ortadan kaldırıyor yani.
Erkek arkadaşın ile aranızdaki ilişki ciddi ise oturun konuşun.
Ama ihmal de etme bir şekilde.
İlla cinsellik yaşayacaksın diye bir şey yok.
Belki gezmek istiyordur.
Seninle yan yana vakit geçirmek istiyordur.
Cinsellik harici bunları seninle yaşamak istiyordur.
Olması gerekende bu.
Bunlar olmazsa ilişkinin anlamı da olmaz.
Soran+1 yılbakalim deniyecem... ihmal etmemeye çalişacam ilgilenecem ama 7/24 olamaz:).. Umarim dedigin gibi olur da çikar da..
- Aşk İlişkileri konusunda 354 cevap paylaştı.
+1 yılBen art niyet aramadım bence seninle sadece çok vakit geçirmek istiyor onun demesinin nedenide sevgilim olduğunu bir hissedim bir yaşayım demek istemiş sanırsam.. yoksa sevgili olduk olmadık ne önemli var gibiisinden
04 Yorumla
Soran+1 yılevet o istiyor daha cok vakit gecirmek ama benim icin böyle de gayet güzel.. sadece bu anlaminda demişse ne guzel olurdu:)
- +1 yıl
yani seninde boşvaktin olsa sende yaşamak isterdin sevgilinle :) bunu kötü anlamda düşünmemek gerek.. başka bir olay üzerine demiş olsa belki cinsellik dicem ama sen vakit ayıramıyorum dediğin için niyetinin kötü olmadığnı düşünüyorum yani sadece bu anlamda demiştir bana göre :)
Soran+1 yılyani daha fazla vakit ayırabilseydım ya da beraber cok zaman gecirseydik ancak o zaman kötu niyet olabilirdi diyosun
- +1 yıl
kesin demiyorum ama öyle bir durumda bu lafı diyorsa yüzde 90 şüphelnirdim diyorum :)
- Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı.
+1 yılsbır kadını ysamk ıstıyorum demek cesıtlı yerlere cekılebılır bana gore onu yasmak onu tanımaktır sana gore senı yasamak zaman gcırmektır ona gore senı yasmak senı yatağa atmaktır cesıtlı anlamları var rengını yakında bellı edıcektır...
02 Yorumla
Soran+1 yılkatiliyorum...
- +1 yıl
katıl:))
+1 yılbu ilişki seni bogar bitirir umarım öyle olmaz :(
05 Yorumla
Soran+1 yılhenuz bilmiyorum.. ama pek kendimi kaptirmamaya çalişiyorum bu yüzden biraz mesafeli davranişim
- +1 yıl
ama çok yıpratırısnız ki birbirinizi çok konuşmak bogar ınsanı çabuk sogursun :(
Soran+1 yılaynen öyle.. fazla sohbet iyi degil
- +1 yıl
erkek arkadşın çok yanlış yolda söleyim sana... nese hayırlısı de sen bakalım ne olcak
Soran+1 yılevet bakalım:)
GAYET AÇIK VE NET. SAHİPLENMİŞ SENİ. BENİMSEMİŞ. SADECE BENİMSİN DİYOR. BUNDA ANLAMAYACAK BİŞEY YOK.
07 Yorumla
Soran+1 yılpeki cinsel icerikli bir anlamli olabilirmi? eger varsa iyi birşey mi bu :)
Soran+1 yılbana da cok karişik geldi...
Soran+1 yılevet öyle... bence seven biri olsa asla bu tür şeyler sevdigine söylememeli. ama hep bunu yapiyor.. dersem yazdigin gibi kiviriyor ben bu anlaminda demedim diye.. bunun amaci iyi olamaz gibi geliyor atık
Soran+1 yıl...:(
+1 yılseni ömrünün geri kalanında yanında olmanı istiyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılbenimle yaşamak değil beni yaşamak istiyor. işte bu beni biraz korkutuyor yanliş mi düşünüyorum
Bazi iliskilerde erkekler sevdikleri kadinlara cok duskun olurlar ve her aninda sevdigi kadin olsun isterler yan yana olmasankz bile. Bu cumlede onun bir geregi olsa gerek.
00 Yorumlaadam niyeti bozmuş romantik bir biçimde sevişmek istediğini belirtiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılpek katilmiyorum, burada yazildigi gibi ucu acık bir kelime demekki.. ama yinede teşekkürler
Ay bu çok ayıplı ben anlatamam başkası anlatsın terbiyem müsade etmiyor asfgh
01 Yorumla
Soran+1 yılneden ayipli?
+1 yılYav not defteri vardır seçme özlüsözler diye takma hemen
10 Yorumlayavaştan sana halleniyor. bir nevi zemin yoklaması, hazırlanması.
00 Yorumlaİkiz yatak aldım. birlikte rahat mı bir deneyelim.
02 Yorumla
Soran+1 yıltamam dene
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılAnlasilan asiri derece kiskanc seni yasamak derken a dan z ye seni tanimak istiyor bence normal
01 Yorumla
Soran+1 yılBir insani sevmek için illa herşeyi bilmek şart mi sence bazi şeyleri bilmese ne olur sanki,,, Sorun da burada dedigin gibi ama ben biraz içime kapanik biriyim duygularimi fazla ifade etmekte zorlaniyorum ve herşeyi anlatmak bana sıkıcı geliyor nedense:( ve o ne kadar beni zorluyorsa o kadar daha cok uzaklaşmak istiyorum
5 ayin sonunda artik cinsellik istiyor. Acik ve net...
02 Yorumla
Soran+1 yılcok acik degil bence:)
Çok hızlı çıkmış herif.
11 Yorumla
Soran+1 yılNasil hizli? hizli derken?
+1 yılher saniye seninle konuşmak istiyo sanırım
01 Yorumla
Soran+1 yılHer saniye degilde, ama mesela aradigi zaman bazen müsayit olmuyorum ama ona dedigim zaman hemen sinirlenmeye başliyor
niyeti bozmuş. seni yaşamak senin tadına bakmak
022 Yorumla
Soran+1 yılbana da nedense öyle geldi
Soran+1 yıldaha fazla benim onunla vakit gecirmek istiyor olabilirmi? hemen kötu seyler dusunmek istemiyorum ama ister istemez aklımı kurcaliyor:)
Soran+1 yılevlenmeden asla olmayacagini gayet iyi biliyor zaten..:)
Soran+1 yıltamam bunu deniyecegim:)
Soran+1 yılnikahtan bahsetmişti bile amannnn:)
Soran+1 yılniyetim yok derken hoşlaniyorum sevdim ama daha 5 aylık bir ilişkide ciddi kararlar almak ne kadar dogru bana cok erken gibi geliyor ve iyice tanimadan asla evlenmeyi düşünemiyorum... ben onun ilk sevgilisi degilim
Soran+1 yılevet.. sence beni cok sevdiginden mı?:)
- +1 yıl
onu anlayabilicek tek kişi sensin.
ya gerçekten çok seviyor sana doymuyor ki bunun sonu yok yaşadıktan sonra tüm büyüsü heycanı ve kendisi kaçabilir.
ya da daha öncekilerde ve diğer mecralarda "hatunları yaşamaya alışmış ve seninlede ancak 5 ay sabredebilmiş, her çiçekten bal alan arı olabilir.
ya da ağır abazadır "seni yaşamak istiyorum muhabbetiyle ben bu kıza yürürüm demiştir."
ya da seni evlilik öncesi yokluyodur. ama seni yaşamak istiyorum lafı yoklama için fazla ince.
Soran+1 yılyoklama oldugunu pek sanmiyorum.. abaza da gibi gelmiyor, ama hatunları yaşamaya alişmiş gibi birine benziyor:) capkinligi var... eger capkin biriyse beni niye sevip evlensin ki degilmi eglenceli sosyal biri degilim
Soran+1 yılfazlasi olamayacagini gayet net biliyor kendisi... ama bakalim zamanla belli olacak demekki
Soran+1 yılher kuşun eti yenmez-- bu daha cok hoşuma gitti:)
Soran+1 yıltamam:))
Aşk İlişkileri konusunda 983 cevap paylaştı. Sayko biri sanki sen kendine dikkat et
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam. dikkat edecem:)
kıskanç, bencil işin var bunla.
01 Yorumla
Soran+1 yılkıskanc %100
+1 yılaltında seks var bence...
01 Yorumla
Soran+1 yılolabilir..
Gizli Üye(30-35)+1 yıltehlıke kokuyor dıkkat et kendıne
02 Yorumla
Soran+1 yılbiraz:)
Cevap sahibi+1 yılazı coğu olmaz bu işin :)
Devamını Gör(6)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bu kelimesinin anlamı sizce nedir? Bir erkek sevgilisine bunu diyorsa ne anlama gelir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar