
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılGünümüz ilişkilerini düşününce sevgili olmak hayal. Arkadaş olarak hayatıma dahil olmaları ise en mantıklı olanı. Kızlar arasında hep bir kıskançlık, çekememezlik var. Oysa erkekler arkadaşlığa daha yakışır şekilde davranıyorlar. Tabi doğru arkadaş seçimi yapmışsan eğer...
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHer ikisi de olabilir. İki ayrı cins arkadaş kalamaz diye bir durum söz konusu değil. Çevre'nin ön yargılarına kulak asmamak gerekiyor. Fikirlerinin uyuştuğu, kendini iyi hissettiğin karşı cinsten bir arkadaşının olması gayet normal. Sevgili açısından da hep söylediğim gibi; doğru tanımak ve duygularını zaman'ı gelince devreye sokmak çok önemli. Tanırken mantığın ön plan'da olması artı kazandırır. Böylelikle güvenle ilgili soru işaretleri oluşmaz kafa'da.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBizim bu dindarlar olduğu sürece, "ay kız geçen yanındaki oğlan senin sevgilin miydi?" diye soran uyuz teyzelerin nesli tükenmedikçe pek arkadaş olarak kalamayacağız karşı cins ile.
117 Yorumla- +1 yıl
Dinciler zaten temizlenmeli her turlu serfszlik te onlarda donuyor
- +1 yıl
Onlar İslam dinini doğru yaşayamayan insanlar. İnsanlara "Dinci" diyemezsiniz. Ve benim dinime göre ben dinimi hakkıyla yaşıyorsam senin bu "dinciler hep böyle" hakaretinden benim hakkıma girmiş oluyorsun sözlerini dikkatli seçmeni öneririm. İslam dinini kolaya kaçıp etrafınızdakilere bakarak değil araştırarak öğrenin
Cevap sahibi+1 yıl@xAndromedax Yeteri kadar araştırdım (14 sene) Dinci dediğimiz kesim ile Kök Dincinin kısaltılması.
- +1 yıl
Dindarbaska biseydir dinci başka bir şeydir Eğer sen gerçekten İslam'ın kurallarını yerine getirdiğine İnanıyorsan sen Dindar sındır ama dinci derinden tabir çok farklıdır işte din üzerinden sadece Propaganda yapıp insanları kışkırtan insanlardır Yani senin şu anki söyleyeyim ona göre sen dindarsın dinci değilsin zaten
- +1 yıl
Evet dindar başka dinci başka biliyorum ama fark ederseniz yoruma bizim bu "dindarlar" diyor arkadaşımız değil mi? Sende yoruma ona destek amaçlı "dinciler" diyorsun yani sende dindar insanları kastederek söylüyorsun yanlışım varsa düzeltin?
Cevap sahibi+1 yıl@xAndromedax Arkadaş yazmış dinci ile dindar aynı değil diye.
- +1 yıl
Tamam da sen "dindar" ile başlıyorsun yani bana laf atıyorsun bu 1. Arkadaşta sana destek çıkarken dinciler diyor yani yine dindar kesimi kastediyor sadece yanlış tabir kullanıyor bu da 2. Nerde hata yapıyorum gayet açık açık anlattım
- +1 yıl
evet gizli hanımefendi bir kez daha baktım dindar demişin dindarlık farklı bir şey dinciler farklı bir şey o dinci olacaktı :)
Cevap sahibi+1 yılKarıştırdık işte yaptık bir hata :D
- +1 yıl
Hata yapılır insanlık halidir size karşı bir düşmanlığım da yok sonuçta kötü niyetli insanlar olmadığınıza inanıyorum olurda kırdıysam sizi kusura bakmayın
Cevap sahibi+1 yıl@xAndromedax Benim dine inananlar ile veya inanmayanlar ile bir problemim yok, benim problemim insanın hürriyetini kısıtlayanlar ile :)
- +1 yıl
@xAndromedax yok dindarlara bir şey asla demeyiz ama eğer ki her kimse dini ön plana sürerek atatürk düşmanlığı yaparsa o zaman sesimiz çıkar zaten malum vatan haini çok
- +1 yıl
Ahlaksızlık ve cahillik bu ülkede en büyük iki problem. Hayatında birşeyler başaramamış veya mutsuz insanlar başka insanların hayatına karışarak bilinç altında kendilerini mutlu etmeye çalışıyorlar bu saatten sonra onlara yapabileceğimiz birşey yok üzücü...
- +1 yıl
@xAndromedax yok atatürke dinsiz diyorlar ya o zaman açıp baksınlar bu ülkede diyanet işleri başkanlığını kim kurdu şeriye ve evkaf vekaletinin yerine ve atanan rıfat börekçiyi ama yok anlatamazsın anlamazlar nefret ediyorum
- +1 yıl
Maalesef dindar insanlar Atatürkü sevmez, Atatürkü sevenler dindar değilmiş gibi bir algı var. Hem dini hem atatürkü kendi amellerine alet eden insanlar , siyasetçiler var asıl vatan hainleri bunlar yeri geliyor inancımızla yeri geliyor ırkımızla bizi bize düşman ediyorlar umarım yeni nesil bunlara kanacak kadar bilinçsiz olmaz
- +1 yıl
@xAndromedax lafım sana değil yanlış anlama ama yeni nesil kadar aptal varlıklar yok kim 500 bin istere üniversite öğrencileri çıkıyo adama baksan düzgün tipi var itü de bilmem ne de okuyor ilk soru kesmece kelimesi hangi meyve için kullanılır soruluyor seyirci jokeri diyo gelde dellenme işte
- +1 yıl
Evet o konuda diyecek birşeyim yok maalesef bizde şaşırıyoruz bazen cast ajansından mı yolluyorlar diyorum :))
Karşı cinsten uzak durmak daha mantıklı olur benim için
13 Yorumla- +1 yıl
ben hariç ama dimiiiii :)
- +1 yıl
canımsınnnnnnn
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
53
Cevap
61Cevap
Bir ilişkiden ne beklediğine göre değişir bu durum.
Ama karşı cinsle sevgili olmakta, arkadaş olmakta farketmiyor her ilişkide güven ve dürüstlük önemli ha tabiki sıradan bir iletişim içindeysen sadece amacın güzel zaman geçirmekse zaten hiç bir şeyi umursamazsın ve beklenti sadece hoş zaman geçirmek olur o durumda diğer olgular göz ardı edilebilir.
Yani kısacası kavaktan erik toplamayı beklememek lazım. ☺️20 Yorumla
+1 yılÇok genel ve yanlış cevaplara gebe bir soru.
Her insan ayrı bir bireydir. "Karşı cins" şeklinde genelleyerek hareket eden kişi mutsuz olmaya mahkumdur. Mantıklı olan; doğru insanla arkadaş, doğru insanla sevgili olmaktır. Hangi insanın doğru arkadaş, hangi insanın doğru sevgili olacağına nasıl karar verileceği ise başka bir sorunun cevabıdır. :)10 Yorumla
+1 yılEğer tanışıp flört dönemine bile girmeden onu tanıdığını ve seni sevdiğine inanıyorsan/güveniyorsan sevgili olmakta bir sorun yok. Ancak erkek kız arkadaşlığı garip bir şekilde daha korumacı ve daha cana yakın samimi bir şekilde oluyor, kızlar gibi özel sır verdiğinizde kavga ettiğinizde bile hala sır olarak kalıyor. Ayrıyetten daha komik ve eğlenceli oluyor✌
10 YorumlaDuruma bağlı değişir. Karakterim tam uyuşmuyorsa, şartlar el vermiyorsa arkadaş; eğer beni gerçekten sevdiğini hissediyorsam, bundan eminsem, benimle birlikte şansını denemek istiyorsa, karakter bakımından da iyi niyetli, azıcık mantığını kullanabilen ve bana gerçekten değer verebilecek olan biriyse o zaman tabiiki de sevgili olurum. Evet aşka inancımı yitirmiş olabilirim. Ama o kadar da duygusuz değilim.
10 YorumlaSevgili olmayı pek beceremiyorum ya bir yerde hep sıçıyorum :D En güzeli arkadaşlık.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen her ikisini de tercih etmiyorum. Hayatımda birinin olması artık beni yoruyor. Varlığı da yokluğu da dert oluyor. Hayatımda birisi yokken kendimi daha mutlu, huzurlu, özgür hissediyorum.
Karşı cins arkadaşa gelince elbette arkadaş olmak mümkün fakat hayatım boyunca bir erkekle arkadaş ya da yakın arkadaş falan olan birisi değildim, olmam da.10 Yorumla
+1 yılYahu neden ikisinden birini seçtiriyorsun. Karşı cinsten hem arkadaşım hem de sevgilim olabilir niye birini seçeyim.
11 Yorumla- +1 yıl
Aciklamasini yazdim asagiya tesekkurler 😊
+1 yılErkekten arkadaş olmaz bu kadar net. 20 yıllık yaşamım boyunca kaç tane erkek arkadaşım varsa hepsi sonradan çıkma teklifi edip lise hayatımı mahveden çocuklardı. Bir tanesi hariç o da zaten gaydi.
29 Yorumla- +1 yıl
Anlamadım madem arkadaşın anlaşıyorsun neden kabul etmedin?
- +1 yıl
@xAndromedax bu şöyle bir durum o seni herkesten iyi tanıyor tamam eyvallah, iyi vakit de geçiriyorsun ama sen onu kardeşin olarak görüyorsun mesela sarılıyorsun, yanağını öpüyorsun, sürekli temas halindesin sen bunu art niyet olmadan yapıyorsun ama sonra bir öğreniyorsun ki o sana hiç o gözle bakmamış sende geriye dönüp bakınca sinirin bozuluyor. Yani artık sana sarıldığı seni öptüğü zamanları hatırlayınca kendini ihanete uğramış gibi hissediyorsun. Eğer böyle bir şey hissettiklerini söyleselerdi en azından ona farklı bir gözle bakıp bakamayacağını anlardın ve birazda mesafe koyardın ama durum böyle olunca sanki arkadaşlığını kullanarak senden faydalanmış gibi oluyorlar
- +1 yıl
Senin dediğin duruma hak veririm ama ben olayı şöyle düşündüm önce arkadaş oluyorsunuz ama zamanla hal ve haraketlerinden kafa yapından hoşlanmaya başlıyor ve bunun olma olasılığı gayet normal ve çok hoş hatta günümüzde ki çoğu saçma romantik dizilerde bile olabiliyor bu durum ama sen hep farklı türden yaşamışsın olayı buna diyecek sözüm yok özellikle kız olunca buna daha dikkat etmeniz lazım
- +1 yıl
@xAndromedax bende bunu demek istiyorum hisleri baktı arkadaşlığı geçti hoşlanmaya başladı o zaman bunu söylemesi gerekir ben hepsini hep farklı kişilerden öğrendim hele birisiyle lise birden sona kadar hep aynı sırada oturduk benden hoşlandığını en yakın erkek arkadaşı söyledi biz müzelere sinemalara tiyatrolara hep beraber gittik birbirimizin ailesiyle tanıştık annem de çok severdi onu ama sürekli bana yazan çocuklara sinirlenmesi, bana kızması, sevgilim olunca küsmesi konduramıyorsun yıllarını beraber geçirdiğin adama geçmişte sana dokunduğu her anıdan bir art niyet arar hale geliyorsun bunu bana da en yakın erkek arkadaşı açıkladı o demese ben daha farkına da varamazdım adam mezuniyette açılacakmış 4 yıl ne diye bekliyorsun. Nereden bakarsan bak cinsel taciz bu.
- +1 yıl
Ben 7. sınıfta iken bir kıza aşık olmuştum kız da bunu öğrenmiş oda benden hoşlanmaya başlamış. İkimizde birbirimizden hoşlanmamıza rağmen ben ona açılmadım neden? Utangaçlık.. Böyle saçma bir nedenden dolayı açılmadım belki arkadaşında utanıyordu çekiniyordu ya da eğer sana açılırsa seni kaybedeceğini düşünüyordu ve seni kaybetmektense yanında arkadaş olarak durmayı yeğledi kim bilir. Bu durum emin ol ona çok acı vermiştir zaten bir insanla gereğinden fazla süre arkadaş kalırsan ona açılman o kadar zor olur. Kısaca ben durumun cinsel taciz olduğunu düşünmüyorum birde bu pencereden bak
- +1 yıl
@xAndromedax sevgilim olduğunu bile bile sürekli bana sarıl bana mesaj at benle gez diyordu ayrıca biraz fazla kibar ve nasıl desem o da Asır gibi davranıyordu ben onun benden hoşlandığını öğrenene kadar bir ihtimal gay olabileceğini düşünüyordum. Ama senin dediğin gibi utangaçlık olamaz bütün okulun önünde ingilizce şarkı söylemiş biri , Okulda popülaritesi baya vardı. Eğer gelip bana açılsaydı beni kaybetmezdi. Daha önce söyledim bu başıma gelen ilk arkadaş olayı değil 9. sınıfta bir arkadaşımız gelmişti yanımıza bana onun benden hoşlandığını söyledi. Tabi o reddetti hemen yok öyle bir şey falan dedi ama çok da üzülmüştü bu duruma bende ona sıkıntı yapma inanmadım dedim. Zaten bunu söyleyen çocuğu da hiçbirimiz sevmezdik. Ama içime bir şüphe düştü, bende emin olmak istedim. Ortaokulda yaşadığım diğer bir olayı anlattım, en yakın arkadaşım gördüğüm birinin benden hoşlandığını söylediğini, tabi ilk sorusu kabul ettin mi oldu. Etmediğimi çünkü onun bazı haraketlerini sevmediğimi söyledim. Ve eğer bana açılmayıp arkadaşım olarak kalsaydı ve ben bunu başka birinden öğrenseydim çok üzüleceğimi ve onu asla affetmeyeceğimi söylemiştim. En basından beri cesur erkekleri sevdiğimi biliyordu. Çünkü maalesef lise de arkadaşını yollayıp benden hoşlandığını söy le ten çok salak oldu. Her birine cevabım arkadaşın niye kendi gelemedi oldu. Eğer beni gerçekten tanısaydı risk alıp açılması gerektiğini bilirdi. Dediğin gibi fazla vakit geçir dik neyi sevip sevmediğimi anne babamdan daha iyi bilir. Ben açılması için fırsatı 3 yıl önce tanımıştım. Daha başka ne diyebilirim bilmiyorum.
- +1 yıl
Ben o arkadaşın yaptığını hiçbir şekilde tasdik etmiyorum zaten bu hayatta risk almazsan başarılı olamazsın bana kalırsa her türlü en başından söylemesi gerekirdi ama demek istediğim kaybetme korkusu psikolojisine girmiş ki açılmayı bile düşünmüyormuş evet çok saçma. Git konuş en fazla olmaz der neden kendine eziyet ederdin ki...
- +1 yıl
@xAndromedax bilemiyorum sonuçta söylese en fazla ne kaybederdi ki şimdi daha mı iyi oldu. Anne ve babamla karşılaşmamak için mezuniyete bile gelmedi. Son aylarımız hiç konuşmadan geçti. Aynı sırada oturduğumuz halde çıkmak için bile olsun seslenmedik birbirimize. Ayrıca madem açılmayacaksın arkadaşlarına beni sevdiğini neden söylüyorsun ki. Arkadaşı bana sanki kötü biriymişim gibi davrandı, sanki yıllardır beni sevdiğini bilip görmezden gelmişim, onun beni sevdiğini bilirken canını yakmak için sevgili yapmışım gibi. Beni kıran ve ondan uzaklaştıran bu oldu.. Bunun mantıklı hiçbir yanı olamaz ki bana hep sıcakkanlı davrandı, evet biraz fazla kıskançtı, sürekli başkasına yazıyorum diye trip atıyordu. Ama bunu bende en yakın kız arkadaşlarıma hep yaptım. Nasıl anlayım o söylemeden beni sevdiğini. Söyleseydi en kötü yine bu halde olurduk. Ama söylemedi dört yıl boyunca erkek arkadaşıma tahammül etmek zorunda kaldı, ona kardeşim dedim, ailem onu da bizden biri gibi sahiplendi. Bence bunlar onun naif kişiliğine daha çok zarar vermiştir. Benim ona kıyamayacağımı bilmesi gerekirdi. Söyleseydi üzülmemesi için herşeyi yapardım. Onun yanında erkek arkadaşımla konuşmamak , bahsini açmamak gibi. Ama içinde yaşadığı sevgisi yüzünden en çok kırılan yine kendisi oldu.
- +1 yıl
Taşıdığı yükü arkadaşıyla paylaşması normal çünkü. Hoşlandığım kıza da benim kardeşim söylemişti ama iyi bir sonuç tepti. Ben utangaçlığımdan acı tecrübelerim sayesinde kurtuldum muhtemelen o da seninle yaşadığı bu ilişkiden iyi bir ders çıkarmıştır anlattıklarına bakalırsa gerçekten çok eziyet çekmiş. Elbette çoğu insan sevdiğini başkasının yanında görüp kahrolmuştur, olabilir ama bu çocuk 4 sene yaşamış bu saatten sonra aynı hataya düşeceğini sanmam. Olan olmuş ikinizde de acı bir mazi olarak kalacak =]
+1 yılArkadaş olmak daha iyi. Sevgili olunca bir zaman sonra ya bitiyor ya da iftira, aşağılama vs bir sürü sıkıntı çıkıyor.
30 Yorumla
+1 yılBen arkadaş olmayı seviyorum. Hem güvenip hem çocukça eğlenebiliyorsun. Birlikte uyuşan bile aklına farklı bişey gelmiyor. Masum oluyorlar.
33 Yorumla- +1 yıl
@Dip_Dalga ne alaka🤷
Sevgili olamıyorsam, arkadaş olarak kalmak bana göre değil çünkü onda beni tetikleyici unsurlar olduğu için, ben teşviklere devam edeceğimi bildiğim için, iki tarafta mutsuz olur. Daha bugün buna benzer bir duruma son verdim çok üzülerek 😪😔
10 YorumlaKarşı cins mümkün olduğu kadar uzak dursun benden hepsine uyuzum.
13 Yorumla- +1 yıl
Neden boyle dusunuyorsun anlatmak istersen dinlerim
- +1 yıl
Ne hikmetse bende hemcinslerimden nefret eder hale geldim
+1 yılGüven konusunda haklısın yani en azından ben güvenemiyorum. Çok yakın bir arkadaşım ayrıldığı çocuk tarafından tehdit edildi ve günlerce tacize uğradı en sonunda polise gitti ve ben de korkar oldum ne yalan söyliyim arkadaştan öteye gitmeye karar verdiğim kişi gerçekten bana o güveni vermeli. Onun dışında karşı cinsle arkadaş olarak pek anlaştığım söylenemez.
10 Yorumla
+1 yılArkadaş olmam, sevgili de olmadım. Evlenmelik birisi olursa direk nikah
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı.
+1 yılbenim görüşüm önce tanışmak, arkadş olmak hayatına girmek gözlemlemek tanımak uyuyorsa sonra sevgili olmak.
10 Yorumla
+1 yılErkek arkadaş en iyisi. Yanında daha rahat oluyor insan. O yüzden yıllardır sevgili yapmıyorum. Bu şekilde daha mutlu olduğumu fark ettim.
20 Yorumla
+1 yılArkadaş olarak iyi anlaşıyorum ama sevgili olunca benim mantık yok oluyor
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇiftken karşılıklı beklentiler artıyor arkadaşken daha rahat ve özgür hareket edebiliyosun bu yüzden en güzel arkadaş olmak
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılHer ikisi de olur. Kızla erkek arkadaş da olabilir. Sevgili de. İksi aynı anda da olabilir.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Karşı cins ile sevgili olmak tabi ki. Ama biraz da arkadaşın olmalı elbette.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılArkadasta olmam sevgilide kendi cinsimle takilirim heo
10 Yorumla Kiza gore degisir. Öyle kiz çıkarki sevgili olursun öyle kizda varki arkadas olursun.
10 Yorumla
+1 yılArkadaşlığı yeğlerim tabi sonunda oda sapıtmıycaksa...
10 Yorumla
+1 yılÖnce arkadaş olup karakterini iyice çözeceksin karakterliyse sevgili xjhxmdbd
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılömür boyu arkadaş kalmayı ya da bir ömür bir yastık geçirmekte, mümkün.
ikisinin arasındaki fark seksi bulmak. arzulamak. cinsellik.
sana nasıl güzel geliyorsa. öyle yap11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılama en yakın arkadaşının sevgilisi veya kocası, görüşmenizi kısıtlaya bilir.
senin ve onun mutlu olması önemli.
+1 yılAyrı kavramlar, sonucu belli olmayan karışık durumlar arkadaşlığa pek sıcak bakmıyorum.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 590 cevap paylaştı. Sevgili olmak.
Çünki karsi cinsten asla ve asla arkadas olmaz10 YorumlaSevgili ile arkadaş apayrı şeyler, mantığa göre olmaz ki..
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılKarşı cinsten bir kişiyi aşkla, değer verdiğim güzel insanları da saygı, sevgi ve muhabbetle severim.
20 Yorumla
+1 yılHoşlanıyosam tabikide sevgili olmak mantıklı ama arkadaş olmak daha iyidir her gördüğün kızla sevgili olmazsan kız arkadaş çevren artar diye düşünüyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılIkiside olur. Erkek arkadaşlığını daha cok seviyorum
20 YorumlaMizacım ikisinide güzel bir şekilde tamamlıyor..
10 YorumlaArkadaş olsan bile Bir süre sonra arada duygusal bag olacağı için ikisi de gözümde eşitlenir
10 Yorumla
+1 yılArkadaş olmak daha iyi ama sınırında. Sınır aşılınca iş sevgiliyi olmaya gidiyor
10 YorumlaArkadaş olurum ben her cinsle
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKesinlikle arkadaş olmak çok daha mantıklı. Çünkü mevzu sevgililiğe geçince çoğunlukla istenmeyen şeyler oluyor. Ve kim değer vermek istediği birinden ayrı kalmak ister ki?
Arkadaş olun arkadaşlar...20 Yorumla
+1 yılKızlar erkekler arkadaş olmayı seviyor çünkü biz onlara nazaran daha az laf taşıyoruz ve en önemlisi kıskanç değiliz
20 Yorumla
+1 yılKafalar uyuşuyosa zaten sevgili olmak daha mantıklı nasıl kanka olunsun ki..
00 Yorumla
+1 yılArkadaştan sevgili olur ama sevgiliden olmaz o yüzden arkadaş olmak daha mantıklı bence. İlerleyen zamanlarda sevgili olursan olursun.
10 Yorumla
+1 yılBu seni hiç alakadar etmez dostum şaka şaka karşı cinse göre değişir
10 YorumlaKişiden kişiye göre değişir. Enerji meselesi biraz bu
10 YorumlaBence karşı cinsten arkadaşın da olmalı, sevgilin de.
10 YorumlaBen bir isim koymayı sevmiyorum. Flört takılmak her zaman eğlencelidir.
10 Yorumla
+1 yılArkadaş olmak daha iyi bence
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimse arkadas kalmior ki tek yönle sevgili oluyorlar genelde ama illa hangisi daha mantıklı arkadaşlık o da kalinabilinirse 👍
10 YorumlaArkadaşlık daha iyi ilişki istemiyorum
20 Yorumla
+1 yılArkadaş olmak daha iyi
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 341 cevap paylaştı.
+1 yılArkadaş. Sevgi, aşk nedir bilmem zaten
20 Yorumla Sevgili olmak sorumluluk istiyor.
17 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 663 cevap paylaştı. arkadaş olmak en mantıklısı
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılArkadaş olmak ya da sevgilik farklı şeyler zaten
10 Yorumla
+1 yılSevgili olmak daha mantıklı
10 YorumlaArkadaş kalabiliyorum da sevgili olması zor.
10 Yorumla
+1 yılKarşı cinsle samimi olmamak daha mantıklı olur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Sevgili varken napayım arkadaşı fdkhsj
10 YorumlaArkadaş eğlencelı oluyor
10 Yorumla
+1 yılArkadaşarkadaşarkadaş
10 Yorumla
+1 yılArkadaş kalmak daha mantıklı
10 YorumlaArkadaş kalmak daha iyi ya bazen
10 YorumlaArkadaş olamadığım biriyle sevgili olamam.
10 Yorumla- Devamını Gör (54)
Devamını Gör(99)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Karşı cins ile sevgili olmak mı, yoksa arkadaş olmak mı sizin için daha mantıklı olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer