Karşı cins ile sevgili olmak mı, yoksa arkadaş olmak mı sizin için daha mantıklı olur?

Karşı cins ile sevgili olmak mı, yoksa arkadaş olmak mı sizin için daha mantıklı olur?
İnsanlar arasındaki güven sorunu giderek artıyor. Hal böyle olunca insanlar özellikle sevgili işlerinden uzak durmaya çalışıyor. Bunun aksine, karşı cins ile arkadaş kalmanın daha eğlenceli ve daha doğru olduğunu düşünüyorlar. Peki siz ne derdiniz?
Karşı cins ile sevgili olmak mı, yoksa arkadaş olmak mı sizin için daha mantıklı olur?
Cevapla