38 yaşındayım o ise 25. Bakın net yazıyorum onca kız arkadaşım oldu hepsi sevdi ama bu başka seviyor. Elini bile tutmadım ve her bulusmamizda dualar ederek uğurladı beni. Maddi durumum iyi ama yinede masraf yaptırmıyor boşa. Arabam var gezelim demedi bir kere trafiğe girme yorulma ben gelirim dedi.
12 yaş farkını olgunluğu ile kapattı sürekli anne gibi sahip çıktı. Bir dönem modellik yaptım anlattım durumu inanılmaz kızdı öfkelendi ve o işlerden hayır gelmez dedi.
Onun beni sevdiği kadar sevemedim onu ama yüreği çok başka. siz olsanız ne yapardınız aklınızı mi yoksa kalbinizimi dinlerdiniz.
Not : tip olarak soran olcak ben 1.90 boy 89 kg esmer fit spor yapan bir adamim o ise 1.65 boy 60 kg spor yapan bir kız.
12 yaş farkını olgunluğu ile kapattı sürekli anne gibi sahip çıktı. Bir dönem modellik yaptım anlattım durumu inanılmaz kızdı öfkelendi ve o işlerden hayır gelmez dedi.
Onun beni sevdiği kadar sevemedim onu ama yüreği çok başka. siz olsanız ne yapardınız aklınızı mi yoksa kalbinizimi dinlerdiniz.
Not : tip olarak soran olcak ben 1.90 boy 89 kg esmer fit spor yapan bir adamim o ise 1.65 boy 60 kg spor yapan bir kız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
o seni seviyor diye birlikte olacaksan yapma bunu, saçmalık.
:(
Yüreğiniz ve mantığınızın ne söylediğini söylememişsiniz yalnız.
Yüreğim olmaz beğenmedin diyor mantığım böyle bir iyi bir daha bulamasın diyor
Bir ilişkide erkeğin sevmesi kadının sevmesinden daha önemlidir.
Eğer siz sevmezseniz ve ileride gönlünüz kayarsa o kızcağız ortada kalır.
Ki ailesi izin verecek mi?
Ailesi razı sorun yok mankenlik modellik geçmişimide biliyorlar sorun etmediler yaşı suyu büyü
Kendinize güveniyorsanız...
Kız seni 13 yaş farka rağmen kabul etmiş bence büyük aptallık...
sen hala sevmedim , beğenmedim. Cidden bırak o kızı. Zaten boyda yaşta uçurum
Ben modellik mankenlik yapmış birisiyim yani tip olarak fazlasıyla özguvenim tam. 50 ye kadar rahat gider tabı kaza bela hastalık olmassa. yolda diğer kadınların bakmasına bile çıldırtıyor kızı sinirleniyor
Yüreğini dinle aynı şartlardayız gibi bende 1.90 boy 85 kiloyum model gibiyim yüreğimi dinlerdim hiç evlenmedim mantık bana hiç uymadı abi diyorum yanlış anlama
Yani zor beğeniyoruz evet ama yalnız mı olucez? Bu tip 50 de maksimum biticek hocam o zaman ne yapicaz
İnan bende bilmiyorum abi manken gibiyiz ama bekarız valla çözemedim ne desem boş ben artık saldım abi yaradanın bildiği vardır herhalde
Güzel kadınlar gururlu bizde gururluyuz haliyle iki tarafta birbirine yaklasamiyor e gelen kızları da biz begenmiyoruz bu bir kisır döngü o yüzden güzel kızlar cirkin erkeklere yakışıklı adamlar çirkin kızlara düşüyor
Takip etsene beni abi
Attım kardeşim geldimi
Gelmedi abi
Sen de seviyorsan olur bu iş.
Çok bir fark yok
Kalp kalbim hep doğruyu söyler
Sonuç ne oldu evlendin mi
Yas aralıgı normal
Peki siz beğenerek mi evlenirsiniz yoksa mantiginizlami?
Sevgi saygı guven bu ucu varsa evlenirim. İlk once begeni olur sonra hoslanırsın daha sonra sevgi oluşur dogru kişi oldugunda işte bu benim evlenecegim kisi dersin
Bende beğeni oluşmadı ama karakteri kişiliği çok düzgün çok hanım bir kız bilmiyorum :/
Siz zorla ailesiyle nisanlandırılan beyefendisiniz sanırım gecenlerde buna benzer bir soru vardı 😊
Ailesi tarafından diyecektim
Evet :( farklı görüşler almak istedim kusura bakmayın ama konuyu okudugunuz için çok mutlu oldum
O zaman evlenmeyin derim iki tarafa da haksızlık baştan bitmesi dogru olur.
Peki zamanla sever mi insan alışır mi göre göre?
Ben buna inanmıyorum kaç kez görüştünüz ben ilk basta elektrik almadıgım birisini çok iyi olsada umut vermezdim ilk kendimi düşünmek zorundayım ilerde buyuk sorunlar dogurabilir biraz akısına bırak yine durum aynıysa nikah tarihi almadan ayrıl. Ben onu seveceğine inanmıyorum yavas yavas sogut kızı. Kız senden ayrılsın
İlgisiz ol soguk davran arama günde bir kaç kısa cümle yaz yeter
Ben olsam sogurdum 😂
Tipime güveniyorum fazlasıyla ama yaş 38 olunca nereye kadar diyorum? Er ya da geç yaslaniyorum bu kızı reddettim diyelim? Ya başka birisi daha çıkmaz ise? Ya çıkan güzel ama kötü huylu olursa? Ya bu bir şans ve ben geri teptiysem gibi düşünceler var aklımda
Evet ama için kabul etmiyorsa evlenmenin ne anlamı var ayrılınca boşu bosuna nafaka odeyeceksin sevmediğin görücü usulu aldıgın bir kadın için. Tipine guveniyorsan her tülü bulursun iyisi de çıkar kotusu de. Evlilik kumar gibi birşey ne desem boş olur. Kızın senin icin artı ve eksileri neler mesela
Artıları bekar üniversite mezunu hanım kendini geliştirmiş hayvansever şefkatli olması
Eksileri kolay sinirlenmesi ve çok kıskanç olması ayrıca gorsellik
Artı kısmını heryerde bulabilirsiniz. Kıskançlığı çekilmez yani sevdiğin kadın olsaydı gözardı edilebilir fakat gorsel olarakta hitap etmiyor size. Kaç aydır birliktesiniz buarada? Hergun görüsuyormusunuz?
1.5 senedır kendısı ıkımızde aynı sehırdeız tokatta yasıyoruz kuccuk yer burası cok gorusemedık yalnız yanı
Hımmm basbasa kalın biraz merkeze falan gidin vakit gecirin kucuk yer olsa neolcak ki aileleriniz tanışıyor ne diyebilirler. Farklı illere seyahat edebilirsiniz mesela. Onunla hayat nasıl gecer bunu dusun bence
tesekkyr ederım zaten evlılık olursa kuthayda dayılaarı var oraya yerlesırız fılan dedı dayıları ev ıs hepsını ayarlamıs sımdıden
Rica ederim ben vakit gecirmeniz icin demistim basbasa ambiyans farklı olır
Mantigimi
Yani iyi yürekli olduğu için merhametli olduğu için kabul edersin?
Yok ben tipe bakarim kanka
Kendimden o kadar buyuk biriyle isim olmaz
Yani dış görüntü olarak mutlaka beğenme gerekli sırf mantık olmaz diyorsun?
Aşk başka birşey ama değer verene verilir gönlün yoksada çok tutulmadan özgür bırak ikinizide
Senin yasa göre 29 desen 12 ekle işte
Ben mantik derken o kadar buyuk biriyle olmam anlamindan dedim
29 yasinda degilim.
Ya yaş olayları geçti 43 yaşında akrabam 26 yaşında kızla evlendi üstelik kız baskı kurdu evlenelim diye ayrıca akrabam 5 parasız bir tip
Seviyorsa kaçırma.
esmer sevmiyorum
Soru esmer sevip sevmemen değil Di neyse teşekkürler
fjdsksjfk dalgasına yazmıştım mutluluğunuz daim olsun o halde