Bencede biraz gülek, hem gülmenin faydaları say say bitmez diyor uzmanlar. (=Biliyorum, çoğunuzun başına gelmiştir garip bir mevzu kem küm etmeyin 😛Başlıyorum: onun sonraki pişmanlığının da fayda etmeyeceği şekilde baya baya bildiğin ekilmek 😅
Peki sizin tuhaf, rezil veya unutulmaz olan bir ilk buluşma anınızı burda bizimle paylaşır mısınız KS Canlar? 🙃
Hanfendinin karşındaki deri koltuğa oturdum. Sohbet ederken espri yaptım. Ağzındaki herşeyi püskürdü ve bende peçete alayım derken önümdeki ayranı devirdim. Deri koltuk olunca tüm ayranı pantolonum içti. Güldük eğlendik ve kalkarken sen git biraz işim var dedim. O gitti, parayı ödedim, eve gidene kadar beni gören herkes pantolumdaki lekeye bakarak ne düşündü hala merak ediyorum 😂
Başta çocugun ismini yanlış söyledim yetmedi bende bir huy vardır masadaki her şeyi toplar kalkmadan cebe atarım çocuğun çakmagi da almışım baya da pahalı bişey her yerde arıyoruz arıyoruz yok ararken kolayı üstüne döktüm en son cebime koydum elimi bir baktım bende geri de veremiyorum aa bendeymis kendiminkine benzettim heralde demiştim tek sıkıntı sigara içmemem
Şu aşağıdakilerden birine çok benzer bişey yaşadım. Lisedeydim tatlı bir çocuk vardı ama öyle hoşlandığım biri değildi. İşte buluşalım bişey konuşmak istiyorum dedi. Ben havaya girdim tabi sjsjsj. Beni sınava kadar edebiyat çalıştırırmısın dedi bana 🤣
Sevgililer gününde sevgilimi hediye almak icin bir kaç magzaya parfüncüye falan gittim kiza alacagım parfümde kararsız kalinca 3 kiza denetip aldım ve begendi hediyeyi perde arkadsı gizli 😅🤭
Lise sondayken universteli bir kızla buluştum benide universte okuyom diye biliyodu kız. Neyse kafede buluştuk 15 dk sonra müdür yardımcısı geldi deneme sınavından kaçanlari topluyomus kankam ispiyonlamis benide. Bende kızı ablam diye tanıttım heycandan mal gibi xhxbx yemediler ikiside anladı olayı rezil olmustum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Atinada oldu olay. Buluşmaya giderken çok iyi hazırlanmış ve bembeyaz giyinmiştim. Kız ise sarhoş gelmişti ve beyaz pradalarıma kusmuştu. Bilin bakalım ne oldu? 2021 Şubat ayında mykonos ta evleniyoruz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kahvaltıda uzağına oturmam ve onun bana okadar uzaktamı oturacaksın diye sorması😂😂😂