Uzun zamandır yazmak istediğim biri var ne yazmalıyım?

Birine mesaj atma konusunda başarılı değilim ve uzun zamandır mesaj atmayı düşündüğüm biri var annemin çok yakın arkadaşının yiğeni hoş biri takipleştik fotoğraf atınca falan beğendi o beğenince bende beğenmiş bulundum ama ne yazağım hakkında hiç bir fikrim yok yardım ederseniz sevinirim :)
Güncellemeler
+1 yıl
Ve hangi saatler aralığında yazsam rahatsız olmayacağı bir saat aralığı nedir?
Uzun zamandır yazmak istediğim biri var ne yazmalıyım?
Cevapla