Biz 7 yıllık evliyiz. Bir kızımız var. Yazışmaları yakaladım ama çocuğumuzun üstüne yemin ediyor. Sadece yazışmadan ibaret. Ailesi öğrenince zaten kıyamet koptu. Gaflete düştüm diyor. Hata yaptım diyor. Zaten yazışmalar 1 buçuk ay önce bitmiş. Evli olduğunu öğrenmiş adamın ve irtibatı kestim diyor. Arada kızım olmasa bu kadar düşünmem ama olan çocuğa olacak. Eşimi seviyorum ama nasıl böyle bir hataya düştü hala anlamış değilim. Adamı da buldum adam ben evli olduğunu bilmiyordum diyor. Boşanmış zannediyordum diyor ve eşimle aynı ifadeleri kullanıyor. Sadece yazışmadan ibaret diyor. Bir de bunların arasındaki olayı pubg den çözdüm. Sürekli aynı adamla oynamasından. Sonra instagram hesabı elime geçince eşimin. Aynı adam çıktı. Çok uzattım. Sizce affetmeli miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Boşandık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer