
Evet biraz lopları zorlayalım ve espirli bir şekilde ele alalım konuyu 😉

Şimdi bu teze göre düşünürsek benim durum vahim arkadasım 😂
Ben çok makyaj yapan biri değilim ve makyajsız çıkarım herkesin önüne 🤣
acıdım kendime şimdi
Zaten fazla makyajlı biri değilim, genel olarak her yere gittim, giderim... Olan makyajım da bende buyuk bir değişiklik yapmıyor, bu yüzden sorun yok... Bu durumda kimseye de ait değilim...
Bu soru bana pek uymadı ya genellikle makyajsız dolaşırım ve hep doğallıktan yanayım. Hiç kendimi bu kadar ele güne ait hissetmemiştim 😂
şu an A101 ve bim'e ait olduğumu öğrendim🤒😄
Bende şoka giriyim bari bunun üzerine bim ve A101 seninse 😬
Dediğini önce sağ lobumla 🧠sonrada sağ 🧠lobumla düşündüm ama anlamadım🤓
Neyse bimde bir waffle ekmeği var dillere destan
https://i.resimyukle.xyz/JGL0VJ.jpeg
Madem bim'imim azcık reklamını yapayim dedim✋😂
Önce sağla sona sağla düşünürsen tâbi olmaz arada sola da söz hakkı ver.
Sen birde şokun amigo kuruyemiş ve çekirdeğini dene yerken tamda adı gibi insanı şoka uğratıyor gerçi sık sık uğratıyor da neyse 😂
Sol tarafı matematik için kullanıyorum😝😄
Biliyorum yedim , haklısın o da güzel💫
O değilde fakir olduğumuzu bu kadar da belli etmeseydik iyiydi :))
Öyle deme Türk dizilerinin 1 numaralı malzemesidir fakir olmak ((:
Cevap
8Cevap
Boya küpüne düşmüş gibi gezmeyi hiç sevmem zaten, makyaj yapmam için canımın istemesi lazım bir kere içimden gelmesi lazım, istediğimde yapıp evde bile oturabilirim, dışarı çıkmama gerek yok. Ama istemiyorsam asla yapmam beni beğenen böyle beğenmiş zaten
Özel günler dışında makyaj yapmadığımdan herkesle makyajsız görüşüyorum ama
bedenimin ait olduğunu hissettiğim tek adam, 6 yıldır hayatımda olan sevdiğim adam
Doğallıktan yanayım her zaman sadece bazi özel günlerde yakınım olmak şartı ile makyaj yaptığım olur fakat çoğunlukla makyajsizim
Migros çalışanlarına sitenin güvenliğine ve yakın arkadaşım hemde komşum olan kişiye😂😂 yok daha neler
çok saçma, sıfır makyaj gezen insanım ben :D bu sıcakta makyajla mı uğraşacaktım!
Bende bina yöneecisi Osman abiye çöpü uzatıyorum makyajsız.😂
insan kime kalbini verdiyse ona aittir.. kalbim boş.. kendime ait olmayı seviyorum.
Kimsenin evde bile olsa sürerim eyeliner ( makyajdan sayarsaniz )
Evdekilere ve aşırı yakin arkadasima onceki sevgililerime hiç bu kadar ait olmamıştım beee
Birine ait olmak sadece onun tarafından sevilmek ve sevmek güzel şey olsa gerek.. Öylesi yüzünde ki makyajı var mı yok mu umursamaz diye düşünüyorum
Makyajını bilmem de kimseye ait değilim onu biliyorum
genelde makyajsızım :/
O zaman ben herkese aitim bu ne sacma tespit hic makyaj yapmayanlar nolacak
Buna gore Herkese aidim uzulmeyin arkadaslar djaksbksj
o zmn ben kime aidim? çünkü makyaj yapmam doğal görünümü severim makyaj doğal görüntümü gizler beni seven doğal halimle sevsin :)
Her yere makyajsız gidebilirim ama kimseye ait değilim ben bana aitim
Ne alakası var ben hiç makyaj yapmama kimseede ait deilim
Oto sanayi Mahmut usta, seninim❤️
Ben çoğunlukla zaten makyajsız gezerim. 😂
Herkese ait olduk iyi mi
bakkal hüseyin amcaya bak :)
şu an A101 ve bim'e ait olduğumu öğrendim
Sanırım sadece kendime aitim
Her yere giderim , sıkıntı yok
Ben kendimi kedilere ait hissediyorum
Makyaj yapmıyorum
Her yere gidiyorum😊
Makyajsız heryere gidebilirim 🤭🤭
O zaman ben baya kamuya açığım
Ait ya da sahip olmayı sevmem
Heryere gidebiliyorum.
Bu durumda herkese ait oluyorum.
Kaç gündür evdeyim kimseye demek ki 😁
ANNENEME 😁
Ben hiç makyaj yapmıyorum djdksk
Aileme, kendime.
Kimseye
Kuaförümün yanına 😄
Kimseye ait değilim.
Düştük elalemin eline :dHic kullanmıyorum)
Ben sevgilime ait hissediyorum.
Kimseye.
Garipmiş
sevgilime
Sevgilim elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?