Kimin yanına makyajsız gidebiliyorsan ona aitsindir. Peki siz kendinizi kime ait hissediyorsunuz?

Kimin yanına makyajsız gidebiliyorsan ona aitsindir. Peki siz kendinizi kime ait hissediyorsunuz?
Aitlik hissinden kastetiğim yanında en doğal davranabildiğin kişidir. Yoksa kimse kimse ait değildir!!!
Evet biraz lopları zorlayalım ve espirli bir şekilde ele alalım konuyu 😉
Kimin yanına makyajsız gidebiliyorsan ona aitsindir. Peki siz kendinizi kime ait hissediyorsunuz?
Cevapla