daha düne kadar bu çocukla hiç anlaşamazdık hep benimle uğraşıyodu birbirimize hatta bağıra bağıra senden nefret ediyorum derdik hep laf sokardık.Bir birimize gıcık gıcık şakalar yapardık.Ama sonra ben bir farkettim ki normalde ben erkeklerin yanında bu kadar rahat olamam ama onun yanında olunca o kadar rahattım ki ben bile şaşırıyorum.Yani anlıcanız kendim oluyodum.Bu çocukla iki senedir aynı sınıftayız.Ve onun bir sevgilisi var aynı zamanda sevgiliside bzm sınıfta.Yani ikiside benm sınıf arkadaşlarım.Ama kızla pek muhabbet etmeyiz.
Bu çocuk her şeyime o kadar karışır oldu ki ben ne yapsam hepsini takip ediyor bir bir.Mesela bir erkeğin yanına gidiyorum oo işte x ve y çıkıyorlar her iki lafından birinde ben varım.Sevgilisi var diye pek aldırış etmiyordum.Ama bana bakışını gördükten sonra her şey değişti.Gerçekten bana o zaman neden öyle baktığını hiç anlamamıştım.Ondan sonra onun benle uğraşması hoşuma gitmeye başladı.Arkadaşım mesela soruyor bu kızla nedn bu kadar uğraşıyosun diye oda benle uğraşıyo dedi.Dün başbaşa kaldık ben dedim ki neden benle bu kadar uğraşıyosun dedim seninle uğraşmayı seviyorum dedi bana.Mesela yakın olduğum bir erkek arkadaşım vardı.HEp bzm sevgili olduğumuzu ima ediyodu.Ne zmn onunla konuşsam beni görse hep bir şeyler söylüyodu.Ya ne yapıcam ben kafam çok karıştı.Bakın diyceksiniz bu çocuğun sevgili var diye ama o zmn bana niye böyle davranıyo ben kendi kendime kuruntumu yapıyorum :(
Bu çocuk her şeyime o kadar karışır oldu ki ben ne yapsam hepsini takip ediyor bir bir.Mesela bir erkeğin yanına gidiyorum oo işte x ve y çıkıyorlar her iki lafından birinde ben varım.Sevgilisi var diye pek aldırış etmiyordum.Ama bana bakışını gördükten sonra her şey değişti.Gerçekten bana o zaman neden öyle baktığını hiç anlamamıştım.Ondan sonra onun benle uğraşması hoşuma gitmeye başladı.Arkadaşım mesela soruyor bu kızla nedn bu kadar uğraşıyosun diye oda benle uğraşıyo dedi.Dün başbaşa kaldık ben dedim ki neden benle bu kadar uğraşıyosun dedim seninle uğraşmayı seviyorum dedi bana.Mesela yakın olduğum bir erkek arkadaşım vardı.HEp bzm sevgili olduğumuzu ima ediyodu.Ne zmn onunla konuşsam beni görse hep bir şeyler söylüyodu.Ya ne yapıcam ben kafam çok karıştı.Bakın diyceksiniz bu çocuğun sevgili var diye ama o zmn bana niye böyle davranıyo ben kendi kendime kuruntumu yapıyorum :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar