Sizce bir erkek bir kızla niçin uğraşır? Bir insan hem birinden bu kadar nefret edip hem de bu kadar sevebilir mi?

daha düne kadar bu çocukla hiç anlaşamazdık hep benimle uğraşıyodu birbirimize hatta bağıra bağıra senden nefret ediyorum derdik hep laf sokardık.Bir birimize gıcık gıcık şakalar yapardık.Ama sonra ben bir farkettim ki normalde ben erkeklerin yanında bu kadar rahat olamam ama onun yanında olunca o kadar rahattım ki ben bile şaşırıyorum.Yani anlıcanız kendim oluyodum.Bu çocukla iki senedir aynı sınıftayız.Ve onun bir sevgilisi var aynı zamanda sevgiliside bzm sınıfta.Yani ikiside benm sınıf arkadaşlarım.Ama kızla pek muhabbet etmeyiz.
Bu çocuk her şeyime o kadar karışır oldu ki ben ne yapsam hepsini takip ediyor bir bir.Mesela bir erkeğin yanına gidiyorum oo işte x ve y çıkıyorlar her iki lafından birinde ben varım.Sevgilisi var diye pek aldırış etmiyordum.Ama bana bakışını gördükten sonra her şey değişti.Gerçekten bana o zaman neden öyle baktığını hiç anlamamıştım.Ondan sonra onun benle uğraşması hoşuma gitmeye başladı.Arkadaşım mesela soruyor bu kızla nedn bu kadar uğraşıyosun diye oda benle uğraşıyo dedi.Dün başbaşa kaldık ben dedim ki neden benle bu kadar uğraşıyosun dedim seninle uğraşmayı seviyorum dedi bana.Mesela yakın olduğum bir erkek arkadaşım vardı.HEp bzm sevgili olduğumuzu ima ediyodu.Ne zmn onunla konuşsam beni görse hep bir şeyler söylüyodu.Ya ne yapıcam ben kafam çok karıştı.Bakın diyceksiniz bu çocuğun sevgili var diye ama o zmn bana niye böyle davranıyo ben kendi kendime kuruntumu yapıyorum :(
Sizce bir erkek bir kızla niçin uğraşır? Bir insan hem birinden bu kadar nefret edip hem de bu kadar sevebilir mi?
Cevapla