





Kanka biliyorum şu an zor gelecek ama direkt ayrılmanı tavsiye ederim. Alışmışlık ilişkideki en beter şeylerden biri eskisi gibi eğlenemezsin mutlu olamazsın. Çocuk da şimdiden sıkılmış bu eziyeti devam ettirmeye gerek yok alışıyorsun ben de 3.5 yıllık ilişkimden buna benzer sebeplerden ayrılmıştım (ayrılmıştı daha doğrusu) ilk başta kabul etmek istemesem de birkaç ay sonra kuş gibi hafifledim resmen
kuzum mesaj atiom sana bir yaz bana
kullanıcı adı lav ile başlayan kişi sensen takibi kabul ettim ama o musun ki
evet
Neden müzisyenliği bıraktırdın ki içinde kalmış demekki hayallerini almışsın elinden onu asla unutamazki. Müzikle alakalı her aklına gelen bir şeyde senin yaptığın baskıyı hatırlar ve senden biraz daha soğur. Açıkça niyetini söylemeli sana ayrılmak istiyorsa ayrılsın üstesinden gelmek istiyorsa da şikayet etmeyi bıraksın. Sen de ona destek olmaya devam et.
konuştuk hallettik kuzum barıştık bir daha şikayette bulunmayacak ben zaten iatiyorsan yap dedim
😊🙏🙏🙏💝
Cevap
2Cevap
Bence mesleğine müdahale ederek yanlış yapmışsın ama hem buna izin verip hem de bu yüzden kin beslemesi de onun yanlışı madem bu kadar önemli o halde işini değil seni biraksaydi, değilse de bunu başına kakmasin yani.
Açık açık senden sogudugunu söylemiş arkadaş bence devam etmenin anlamı yok bu ilişkiye
ne yapayım bana akıl ver kuzum Ellim kolum baglandı kalakaldım ben artık
Yani disardan bakan biri olarak gayet objektif bir düşünceyle ayrılmanız gerektiğini söyleyebilirim. Olayın içinde olan tüm o zamanları yaşayan sizsiniz o yüzden benimki ancak burda anlattığın kadari için doğru bir tavsiye olabilir.
Ayrılmak dedim çünkü karşındaki kişi açıkça senden sogudunu ve geçmişi unutamadığını söylüyor yani böyle bir durumda sevgi zaten geri planda kalmış gibi. Bence toparlanamaz da bu ilişki o yüzden çok geçmeden bitirmek en iyisi diye düşünüyorum
boşuna birbirinize atar gider yapmayın. neden 1 yıldır nişanlısınız? uzatınca bunların yaşanması doğal.
öylemi dersin
tamam ozaman sag ol ne yapayım peki mesaj cekicem ara konusalım diyecegim ne desem sence 😞
tamam ona söyle dicem ozaman guzelce ask ölüyor sevgi var ama alıskanlık oldun dedi bana mesajda o aklima takildı asik diilsen aliskanlıksam senin icin neden devam ediyorsun iliskiye asik olmayan beni alıskanlik olarak goren bir adamı ben hayat boyu istemem diyecegim
ne yapayım peki dostum
Bahaneler sunmak yerine sorunları çözmek ve seni kaybetmemek adına bir şeyler yapabilseymis keşke..
ayrılalım dedim sen bilirsin dedi ya da duzeltmeye calısalım dedim yine sen bilirsin dedi
yok normalde böyle diildi 4 gündür böyle sadece kavga cıkardım sonuc bu Şu an
tamam😊🙏
Yanlis kisiyi secmis olmanin anlasildigi o uzucu an.
bilemiyorum 19 20 21 22 ve 23 yasindayım ona en guzel yıllarımı verdim
Cogu kisi yasiyor bunlari sansli olanlar evlenmeden önce anliyor sanssizlar evlendikten snra sen bir nebze sanslisin.
Kimseye derdini anlatamazsın kendi haksizligini görmez asla ne diyim ki hayırlısı olsun ama daha da yürümez sanki ilişki karşındaki anlayış göstermediği sürece
malesef
Sana olan ilgisi sevgisi bitmiş yerini alışkanlığa bırakmış bunların farkındasın değil mi?
evet
Ee o zaman sıkıntı ne? Neyi sorguluyorsun ben anlamadım? Ayrılman gerekmiyor mu bu durumda?
nisanlıyız sevgili diil aileler isin icinde ve sevmiyorum demiyor seviyorum ama beni kısıtladın vaktiyle buda senden son günelrde uzak durmama sebepe getiriyor ne dersin bana bir akil ver lutfen iyi diilim
Nişanlı olunca ayrılınmıyor mu? İnsanlar kaç yıllık evliliğini bitirmek zorunda kalıyorlar sen nişsalıyız diyorsun ne olmuş nişanlıysan nişanlısın ve nişanlın sana olan sevgisini kaybetmiş açık açık da söylemiş bunu. Üzgünüm ama sen kendini avutuyorsun seviyorum ama kısıtladın bilmem neymiş o sadece korkuyor aileler biliyor diye cesaret edemiyor senin gibi bitirmeye sen de bunu seviyor sanıyorsun. Şimdi olmasa bile çok yakındır patlar bu iş.
tamma konusma yapicam agzindan net bsy duymak icin iliskimiz hakkinda karar verelim dicem bana yerini ask aliskanliga birakti demis ask yok ise aliskanlik olarak gorýyorsan beni biz niye devam ediyoruz bana aciklarmiain desem mi
Her şey ortadayken niye açıklamaya ihtiyaç duyuyorsun bu ekran görüntüleri her şeyi anlatıyor ama görmek isteyene tabi. Senin onunla bu durumu konuşmak istemenin sebebi seni ikna etsin yalandan yere seni seviyorum desin bunu bekliyorsun sen o bu istediğin sözleri söyler söylemez demiyorum ama korkusundan söyler cesaret edemez aileler işin içinde diye. Sırf korkusundan seninle evlenen biri sana ne kadar cazip gelebilir ki?
yok net biri istemezse bisiyi hayatinda tutmaz aileler umrunda olmaz onun
Zaman geçtikte aşk bitiyor
asıkmış ama gecmiste onu kısıtladıgım icin beni suclamaktan vazgecemiyormuş bu aklına gelince sinir olup bana davranısı soguklasıyomus
Ben ayrıldım eskisi gibi olamadık diye
🙄🙄anladım
Sevdiği işi biraktiridigin için sana kinlenmis
öyle malesef ama oda kabul etmeseydi bırak dedim diye
Yani neler yaşandı bilmiyorum ama sevdiği için kabul etmiş senin fikrini. Arkasında dursaydın keşke kötü olmuş. Simdi seni hayal yıkan olarak görüyor muhtemelen. Düzeltmenin tek yolu zamana bırakmak ve onu yeni şeylere yönlendirmek.
bende öyle yapıyorum 1 yildır me yaptiysa karismadim ama o hala eskileri bahane ediyor
Karışamamak değil de ona yeni kariyerinde destek verip pohpohla
tamam kuzum sag ol
Ne demek
salla böylelerini ya
öyle yapıcam galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?