Nişanlım ile konuşmalarımız konu ilgisiz olması napıyorsun diye sormaması ve hep benden beklemesi fikir verirmisiniz?

Nişanlım ile konuşmalarımız konu ilgisiz olması napıyorsun diye sormaması ve hep benden beklemesi fikir verirmisiniz?
Nişanlım ile konuşmalarımız konu ilgisiz olması napıyorsun diye sormaması ve hep benden beklemesi fikir verirmisiniz?
Nişanlım ile konuşmalarımız konu ilgisiz olması napıyorsun diye sormaması ve hep benden beklemesi fikir verirmisiniz?
3 buçuk yıdlır cıkıyoruz 1 yıldır nişanlıyız. Ben arayıp sormasam sesin cıkmıyor. Dedim nedeni vaktinde müzisyenligini bıraktıtmam ve bazı islerine kıskanclık yapmam. Degistim 1 yıldır bir seyine karismiyorum. Ama gecmisi unutamıyorum hep sana kızıyorum dedi bende boyle evlikik yürümez yuzüme vurup beni gecmisle yargilarsan dedim. bu yüzden unutamiyormus gecmisi bana uzakmış bunları yazdi
Nişanlım ile konuşmalarımız konu ilgisiz olması napıyorsun diye sormaması ve hep benden beklemesi fikir verirmisiniz?
Cevapla