"Kendisini başka erkeklere pazarlamaya çalışan kocasını öldürdü" bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kendisini başka erkeklere pazarlamaya çalışan kocasını öldürdü bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Konunun aşkla hiçbir alakası yok zaten de sırf daha fazla kişinin görmesini istediğim için bu kategoride soruyorum.

Kadın o kadar haklı ki, diyecek söz bulamıyorum ölen kişiye.

Çilem Doğan' ın mahkemedeki savunması:

"Erkekler takım elbise giyip önüne bakınca cezası iniyor, benim takımım, kravatım yok, annem apar topar bu tişörtü bulabilmiş. Bir de ne yalan söyleyeyim hayatta kalmış olmanın saklayamadığım bir sevinci var içimde. Şu adliye koridorlarında yüzüm mor bir şekilde çok dolaştım koruma kararları için. Başka bir seçeneğim kalmamıştı. O ölmese ben ölecektim. O size beni pazarlamaya çalıştığını söylemeyecekti başka adamların koynuna beni sokma planlarını anlatmayacaktı benim patlıcan fazla pişti diye perdeler azıcık kirlendi diye masada kırıntı kaldı diye yediğim dayakları söylemeyecekti. Kaç kere hastanelik olduğumdan bahsetmeyecekti. Çay bahçesinde çekilmiş bir fotoğrafım var. Biraz yan gülmüşüm. Belki de o fotoğrafı gösterip namussuz karılar gibi çıkmış falan diyecekti. Karısını başka adamlara satan o değilmiş gibi "namusumu temizledim" diyecekti. Siz onu 3-5 yılla yargılayıp namusu kirlendi diye mazur görüp yandan gülüşümü tahrik sayıp bir de üzülecektiniz adama. Oysa namus benimdir Hakim Bey, bir kağıda imza attık diye kimselere bırakmam."
"Kendisini başka erkeklere pazarlamaya çalışan kocasını öldürdü" bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla