Sevgilimle bir buçuk yıldır birlikteyiz daha bir gün adıyla bana kızdığını görmedim..?

Sevgilimle 1.5 yıldır birlikteyiz daha bana bir gün adıyla kızmadı..Bişey olduğunda genelde ben ona kırıldığımı falan söylerim yapıcı yaklaşır her zaman bişeye darıldığımda ağlasam beni güldürene kadar uğraşır çok ağlasam dayanamaz o da ağlar..
Kıskançlıkları falan var ama beni kırmadan söyler, hiç kızdığını hatırlamıyorum.
Erkekler böyle midir genelde sizin yorumlarınız neler?
Sevgilimle bir buçuk yıldır birlikteyiz daha bir gün adıyla bana kızdığını görmedim..?
Cevapla