Sevip bekaret yüzünden ayrilip aylar ya da yıllar sonra tekrar barışan var mi?

Erkek arkadaşıma en başında dürüst davrandım ve 1 kişiyle birlikte olduğumu söyledim. 8 aydır da beraberiz hala konuşuyoruz işler ciddiye bindi şimdi ben kabullenemiyorum diyor ama onda bakır değil seninle de yapamıyorum bunu düşünmek eni yıpratıor sensiz de yapamıyorum diyor bu ikilemde olup üzülen biri neyi seçer? Siz birlikte mutlu olmaya mi bakardınız ayrilmaya mi?
Sevip bekaret yüzünden ayrilip aylar ya da yıllar sonra tekrar barışan var mi?
Cevapla