Sevgilim liseden en yakın kız arkadaşında kalıyor :'( kıskanmalı mıyımmm?

1.5 yıllık ilişkim tabiki güvenim tam 23 yaşında sevgilim ben 21im. lisedeki en yakın arkadaşı araları soğumuştu ben düzelttim şimdi gitti kızda kalıyormuş deli kıskanıyorum :'( bu normal bişey desin biri nolur. bayan arkadaşa da mesaj attım ben sarhoş oldum sevgilin iyi falan dedi. Allahım kıskançlık pompalıyorum damarlarımdan böyle kızardım resmen :'( biri beni sakinleştirsin :((
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben sevgilime güveniyorum kız asılırsa diye korkuyorum..
bir de çok acımasızca yorumlar ve bir de Türkiyedeki kafaya da insanlara da katlanamıyorum.. İngilterede yaşadım bir yıl.. onlar da aşırı rahatlar.. arası yok mu bunun.. öliyim ben o zaman...
Güncellemeler
+1 yıl
Valla vurucam kendimi 1 saattir ağlıyorum.. Ses kaydı gönderdi şu andan. ailecelermiş meğer.. ben ikisi kalıyor sanmışım :/. desene aptal çocuk! Kankan söylemiştir sandım biliyosun sandım dedi sevgilim.. kankan dediği de o kız işte. off
Sevgilim liseden en yakın kız arkadaşında kalıyor :'( kıskanmalı mıyımmm?
Cevapla