İlk kez buluşacağım kıza karakalem portre hediye etmeyi düşünüyorum. Yardım...?

Merhaba arkadaşlar.Uzun oldu gibi ama sorumun tamamını okursanız sevinirim. Ben bundan 3 hafta önce ortak arkadaşlar vasıtasıyla tanıştık. Tanışmamız biraz ilginç oldu yani yüz yüze tanışmadık kızla ama mesajlarla felan 3 hafta konuştuk ve bence muhabbet ilerledi gibi görünüyor ama kız ne düşünür bilemem bu konuda. Kız şu anda başka bir şehirde bulunmakta. Önümüzdeki hafta kız benim bulunduğum şehre geleceğini söyledi, bunu arkadaşım da doğruladı.

Daha önce hiç sevgilim olmadı. Dolayısıyşa İlk kez bir kızla buluşma yaşayacağım ve ilk kez bir sevgilim olacak gibi. Buluşmaya giderken karakalem portresini çizip götürmek ve buluşunca ona hediye etmek istiyorum. Çizimlerim iyidir eğitim almamış birine göre. Zaten şu anda portre hazır beklemekte yanımda :) Kız da galiba resimlerden hoşlanan bir yapıya sahip. Arkadaşım çiz hediye edersin buluşunca dedi o beğenir bunu dedi. Sizce hediye etmeli miyim? Şimdi kız buluşmaya hediyeyle felan gelirse ben hediyesiz gidersem ayıp olmaz mı? Bir de bana tavsiye verirseniz sevinirim ilk buluşmada neler yapılır vs konularda :) Lütfen yardım edin size dua da ederim hem :)
Güncellemeler
+1 yıl
Peki nasıl davranmalıyım ilk buluşmada karakalem portreyi felan vereceğim şimdi o kesinleşti...
Güncellemeler
+1 yıl
Başka fikri olan?
İlk kez buluşacağım kıza karakalem portre hediye etmeyi düşünüyorum. Yardım...?
Cevapla