Hoşlandığım çocuk benden 2 yaş büyük ama abla dedi.?

Hoşlandığım bir çocuk vardı. Mersin'e yeni taşındık kimseyi tanımıyordum işte yanda bakkal vardı. O çocuğu ilk kez bakkalda gördüm. Başka bir yerde görmedim. Yaşıtım vardı şansıma bir kız. Tanıştırdı bizi. Ben hiç belli etmem tabi umursamazcasına tanıştım. Sonra benden 2 yaş büyük olduğunu olduğunu söyledi.Tüm erkekler kızlar karışık oturuyorduk orda herkezin yanında yine abla dedi. Arkadaşım neden abla diyorsun sen büyüksün ya manyak falan dedi güldü. Çocuk dedi. Evet biliyorum ama abla dedi sırıttı. Hiç bozuntuya vermedim öyle olsun bakalım dedim ben de güldüm. Çocuk çok ilgili falan benle konuşmaya çalışıyor ama abla ne demek. Hiç mi umut yok arkadaşlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşımı biliyor ve ne yapmalıyım birşeyler önerin. Yine karşılacağız bugun muhtemelen :S
Güncellemeler
+1 yıl
Ve benden haberi felan olamaz.Kimseye söylemedim. Üstelik yüzüne bile bakmıyorum :D Umursamıyorum gibi davranıyorum. Belli etmeme konusunda iyiyimdir
Hoşlandığım çocuk benden 2 yaş büyük ama abla dedi.?
Cevapla