Ben, sevgilimin bir arkadaşı, benim bir kız arkadaşım ve bir kaç kişi daha içmeye gittik dün akşam. Sevgilim içki içmiyor o yüzden davet etmedik. Neyse işte sevgilimin arkadaşı dediğim kişi benim de arkadaşım sayılır onunla gittik mekana. Ben biraz fazla kaçırmışım herhalde içkiyi hiçbir şey hatırlamıyorum sonradan anlattılar tam bir rezillik. Ortamdaki insanlara yaklaşmaya çalışmışım falan ve sevgilimin arkadaşıyla öpüşmüşüz. O da baya sarhoştu sanırım. bir de videomuzu çekmişler öpüşürken. bayağı uzun öpüşmüşüz. Sevgilim öğrenirse ne yapıcam bilmiyorum ya. Videoyu görürse ağzıma sıçar ki haklı.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSevgili Kardeşim, öncelikle şunu belirtmeliyimki sen ve sorunu cevaplayan herkez senin o çocukla öpüşmene takılmış durumda... Lakin farkindamisin bilmiyorum ama ortada cok daha önemli bir nokta var... Birincisi erkek arkadasın kullanmiyor diye o ortama davet etmedik diyorsun? Ben sektörde 35. Yılım, ki şenlikler kutlanılıyor ne böyle bir sey duydum nede gördüm prenses :( kaldıki başka insanlarada yaklaşmaya çalışmışım ifaden var... Sonuç olarak baktığın zaman kendini cok fazla suclu hissetme ama sakın ben onu çok seviyorumda deme... Bilinç altında zaten senin arzularına isteklerine pek hitap etmiyormuş emin ol sen simdi bile hayir oyle degil diye yazacaksın belki ama sevdiği kadının yanında icki icmese bile yer almayan bir adam, ve sevdiği adamı her an beynine mıh gibi kazımış ona göre hareket eden bir kadın portföyü değil bu, o yüzdendir ki daha cok gençsiniz kendinizi suçlu hissetmek yerine sizin arzu ve isteklerinize göre olan biriyle beraber olmayı deneyin...
Baki Selam...00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1.5yıldır beraberdiniz ve hiç öpüşmediniz bile.bırak artık sevişmeyi sexi..Eski sevgilin geniş değil.Başka birşey bu :) Sonuçta sen bir kadınsın ve yaşamak istediğin şeyler war doğal olarak.Hafif alkolün etkisiyle iiçndeki dürtüler dışa vurmuş ve yapmak istediğni yapmışsın.Alkol insana istemediği şeyleri yaptırmaz...Yapmak isteyipte yapadığı şeyler içinCESARET VERİR SADECE..Bence tükenmiş zaten ilişkinizzz.İlişki namına birşeyde yok zaten ortadaa.Sonuçta beraberlikler tensel temas ile perçimlenir...Siz 2 arkadaş gibi takılıp durmuşsunuz...Ve vücudun sonunda dur demiş bu çaresizliğeee.İyiy olmuş senin adına sevindimmmmm...
07 Yorumla
Soran+1 yılİlişki cinsellikten mi ibaret
- +1 yıl
Tabiki değillll.Sonuçta cinselliği dışarda birileri ilede yaşayabiliriz...Sıkıntı şu.insan beraber olduğu insanla yaşamak ister bunu..Tenine dokunmak ister, kokusunu içine çekmek ister...Ona ait olduğunu hissetmek hissettirmek ister.Bu sadece erkekler için değil sisizn içinde geçerli.Sen istemedin mi hiç eski sevgilini?
Soran+1 yılEvet istedim ama biraz dindar biri olduğu için evlilikten önce yaşanmasına karşı
- +1 yıl
İşte bak ne oluyor bu durumda, sen kendini tutuyorsun, bastırıyorsun...Belkide mastürbasyon ile tatmin ediyorsun ama bier yere kadar..Sonra alkol alıncada CESARET ile vücudun yaşamak istiyor bunları..Yerlerde değişebilirdi.Sen sevişmek istemezdin, eski sevgilin isteyebilirdi.Rollerde deşiğebilirdi yani ama sonuç hep aynı olurrr...Senin gibi sevişmek isteyen ve bunu dert etmeyen birini bul bence...Şurdan bile sonuççıkartabilrizsekisevigilin ile beraber iken mastürbasyon yapıyorsan zaten olay bitmiştir...
Soran+1 yılYapmıyordum
- +1 yıl
Bence iyi olmuşşşş ayrılman..Duygusal beraberlik tensel temas yani cinsel tatmin ile perçimlenir ve daha da bağlanır 2insan.Eğer sevişme yoksa eksik kalır birşeyler ve bir süre snra çiftlerden bir bu ihtiyacı dışarda gidermenin yollarını ara.Sen yalnış birşey yapmamışsın benceeeeeee..Rahat ol...Yeni aşklara yelken aç :)))
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen nasıl pişkin biseysin ya.hem sevgilim ogrenirse diyosun hem söyledim zaten diyosun.sirf burada erkeklerden yorum almak icin yaptgn okadar belliki.eger sevgilini onemseyip sevseydin burada böyle piskinlik yapıp yapılan yorumlardan utanir oturur aglardin ona haksızlık yaptgn icin uzdgun için. Ama senin umrunda değil milletle laf yaristiriuon.nasil bir zihniyete sahipsin şaşırdım. Bide aşağıda biyerde hoş biri demissin.sevgilini tanisam direk gider gosterirdim yazdıklarını.hickimse böyle bir rezaleti haketmez.hem sevgilim diyosun hem başka adamlarla sevgilinin olmadgi bir ortama gidiyosun ki üstelik sevgilin alkole karsiyken valla efendi biriymis sadece sana da onada yakistiramadim yazmış.
01 Yorumla
Soran+1 yılDün yazmıştım öğrenirse ne olur diye sonra herkes söyle dedi ve söyledim ben de
+1 yılbaşkasından öğrenmesindense kendin söyle bence ama tabi ben senin arkadaşınla öpüstüm diyip pat diye söyleme biraz kafa dağıtmak istedim içtim onda da fazla kaçırmışım birşeyler yapmışım sanırım çok üzgünüm gerçekten isteyerek yaptıgım bişey değildi kendimi kaybetmişim ben gerçekten çok özür dilerim başkasından duymandansa benden duy diye söylüyorum çok kızma olur mu falan de bence ne derse de alttan al seviyosan da gitmesine izin vermemelisin ayrılmak isterse onun yerine ara vermeyi seç unutma hala benimsin diye de hatırlat ben olsam öyle yapardım gerçi herkesin kendi görüşü ama.. sen bilirsin ya ben önerdim sadece
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle söyledim cevap vermedi yazdı yazdı sildi sanırım. Dedim bir şey söylemeyecek misin ne diyebilirim ki sana dedi.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
136Cevap
Sevgilini bilmem ama senin yeterince sevmediğin çok açık çünkü insan birini gerçekten çok seviyorsa içkiliyken onu daha çok düşünür gidip başka birini öpmek istemez, ben içtiğimde ilk işim sevgilimi aramak oluyor (farklı şehirlerdeyiz o yüzden birlikte sık içemiyoruz) ve sadece onu istediğimi onu sevdiğimi defalarca söyleyip başını şişirdiğimi bilirim., ha öpüşmüşsün yargılamak bize düşmez ama sevgilinin geleceğine de engel olma derim :)
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın
+1 yılbazı hataların telafisi olmuyor maalesef videoyu mutlaka görecektir ve şayet birazcık onuru varsa seni terk edecektir bundan sonra yapman gereken tek şey bu olaydan ders çıkarman ve sebebi ne olursa olsun bu duruma düşmene neden olan arkadaş sandığın o insanlardan uzak durman ve ilişkilerine saygı duymaktır önemli olan sevgilin yanındayken nasıl davrandığın değil o yokken nasıl davrandığındır yazık olmuş.
14 Yorumla
Soran+1 yılİçkiye karşı zaten benim onlarla gittiğimi de bilmiyordu. Nasıl açıklayacağım bilmiyorum
- +1 yıl
dediğim gibi açıklayacak bir şey ve kendini savunacak durumun yok dua et öğrenmesin aksi takdirde bu iş bitecektir.
Soran+1 yılÖğrenir kesinlikle
- +1 yıl
üzgünüm umarım bundan gereken dersi alırsın yinede hayat devam ediyor sana bol şanş
bır erkek arkadassın olamadan oyle bır ortama gırmen yanlıs 2 ınsanın ıcınde olmayan hıcbırseyı alkol ortaya cıkartmaz yanı sendede bır eylım varmıs demekkı baskalarına karsı 3 ogrenırsesı yok zaten ogrenmıstır sana farklı davranmaya baslar ısını gorur ya sıktır eder ya da hem kendı kulanır hemde arkadaslarına peskes ceker sen hak etmısın.
19 Yorumla
Soran+1 yılHayır hicbir seyden haberi yoktu ben soyledim
Soran+1 yılHaberi yoktu
Soran+1 yılNe gavatı ya zaten artık ayrılmasak bile eskisi gibi olmaz. Dun konustuk en son bir daha konusmadik ayrilmis olabiliriz pek konusmak istemedi
Soran+1 yılMesaj attım zaten bilmiyorum olabilir
Soran+1 yılustune gitmiyorum zaten
ayrılmalısın.. hem anlamadım ortada video falan olmasa kimse bişey anlatmayacak olsa adama yedirecek misin? olmamış gibi davranabilir misin? ayrılmalısın durumu açıklamalısın. bunu belki bilinçsiz yaptım ama bunu yapabilmiş olmam bile ayrılmamız için büyük sebep demelisin.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet soyledim
Tek Cümleyle "İçki bütün kötülüklerin anasıdır."! (nokta)
Bu cümleyi tanımlayan2014 yılında çıkan Nicola cage'nin Rage adında filminizi izleminizi tavsiye ederim. Filmde içki içmiş arkadaşların sonuçların neler doğurduğunu anlatıyor. Bu benim bakış açım. Ama yukardaki terimi çok iyi anlatmış. Çocuklar o gün içki içmemiş olsalar idi ailesi ve ailesinin en yakında dostları şuanda yaşıyor olurdu :)10 YorumlaTürk ceza kanunumuzda iradi olarak alınan alkol ve uyuşturucu etkisiyle işlenen suçun cezai ehliyeti tamdır. Çünkü bunların etkisi bilinerek içilir. Hiçkimsenin "ben adam öldürdüm ama çok alkollüydüm" şeklinde bahanesi olamazsa seninde bu yöndeki mazeretin geçersizdir. Karar: SUÇLUSUN...
00 Yorumlaolur öyle arada kızlar içince sapıtıyolar arkadaş içtim falan dedi alıp evine götürmeye gittim sarıldı öptü kafasıda güzel ama sevgili falan değildik samimide değildik iyilik olsun diye gitmiştim takılmadım fazla ama benim sevgilim yapsa benden uzak olsunda aman
04 Yorumla
Soran+1 yılSen de öpseydin ahaha
Soran+1 yılÜzülüyordur veya üzülmüyordur yapabileceğim bir şey yok. Kendi isteğimle olan bir şey değildi
+1 yılbir kere sevgilinden gizli erkeklerle içmeye gitmek ne demek oluyor ! benim kız arkadaşım benim arkadaşımla içmeye gidecek bende erkeğim diye ortalıkta gezeceğim senin ve o şerefsiz arkadaşının yüzüne bakıyorsa adam değil o sevgilinde o arkadaşını hastanelik yapardım sende ortalık kadını olduğunu anladığım için şükrederdim.
01 Yorumla
Soran+1 yılOrtalık kadını falan değilim. Böyle bir şey olacağını düşünemedim. Söyledim zaten ona da daha fazla saklayamazdım
+1 yılKezban ortam görürse olacağı bu işte :D madem seviyodun davet etmeyi bırak haber bile etmeden gidiyosun art niyet baştan var.içmeyi bilmiosan nie içiosun.kafa yapın bozuk üstelik görmemişsin belli sana tavsiyem sana göre abaza erkeklerle takılman
12 Yorumla
Soran+1 yılYine kezban olduk ahaha :D Davet etsem gitme derdi ondan söylemedim.
- +1 yıl
Neyse sıkma canını az içmeyi öğrenmişsindir en azından
valla butun yazılanları okudum.kızım ( fake de olabilirsin) sen alkolu aldıktan sonra içindeki kedi olmuş panter.yani dürtüler açığa cıkmış.içinden erkek arkadasın öğrensin istiyorsun.ve tepki vermesin.ilerde belki farklı seyler yaşanmak istersek nasılsa benim ruhumda var. onunkinde de var mı diye merak ediyorsun içten içten
014 Yorumla
Soran+1 yılNe fakesi ya fake olsam herkese cevap vermekle mi uğraşıcam? Ayrıca söyledim çünkü daha fazla saklayamam
Soran+1 yılNe biliyim gorusuyor mu gorusmuyor mu
Soran+1 yılbisey hissetmiyorum su an
Soran+1 yılneresi eksik kendin baska seyler duymak istiyosun herhalde
Soran+1 yıltamam o zaman hoslanmis olabilirim ondan ama bunu kendime de yediremiyorum
Soran+1 yılburada söyleyince o* damgası yiyoruz.
Soran+1 yılaynen öyle tesekkur ederim
öğrenir seni bırakır
sonra sen sarhoşkan seni öpenle takılmaya başlarsın
ortak arkadaş olduğunuz için eski erkek arkadaşın duruma çok içerler
seni arar dayanamıyorum tekrar deneyelim der
sende kabul edersin
bu seferde takılmaya başladığın çocuk gurur yapar
o videoyu bulur interenete yükler
biz nette takılırken bu videoyu görürüz
sonra aklımıza sen gelirsin
ks de bir kız verdı gizli soru sormuştu
bak kim olduğunu öğrendik deriz
VAY BE BAYAĞI ROMAN OLDU :D07 Yorumla
Soran+1 yılAhahaha silindi bile video
Soran+1 yılÇok eğlendin galiba :DD
Soran+1 yılEylenmedim
+1 yılcdn.listelist.com/.../ilber-ortayli-12.jpg
________________134 Yorumla
Soran+1 yılYeni degilim ahaha :D
- +1 yıl
:))) Ya niye yaptın ki şimdi bunu? Videoda yüzünde nasıl bir ifade var?
Soran+1 yılYandan çekmişler yüzüm çok gözükmüyor ama gülüyorum öptükten sonra
- +1 yıl
Tamam, ilişkin bitti :D İnşallah gururdan falan olay çıkmaz, ayvayı yersin. Gülmüşsün bir de ya :)))
Soran+1 yılVideoyu gormedi ama soyledim anlattım yani
- +1 yıl
Öpüyor musun öpüşüyor musun, çok farklı bunlar
Soran+1 yılİlk ben öpmüşüm o da karşılık vermiş yani öpüşmüş oluyoruz
- +1 yıl
Valla resmetmeye çalıştım ama elden o kadar geldi :D Neyse, geçmiş olsun ne diyim. İnşallah görmez videoyu. Ki isteyecek
Soran+1 yılVideo oldugunu bilmiyor ki
- +1 yıl
Ya duyarsa? Videoyu sana kim izletti?
Soran+1 yılYakın arkadaşım. Ortamdaki diger insanlardan biri cekmis videoyu ki onları da tanımıyorum
- +1 yıl
İnternete verebilirler. Daha kötüsü, seninkinden haberdarlarsa napcan? :D Eyvah eyvah...
Soran+1 yılYok ya internete falan vermezler eğlence amaçlı çekilmiş gibi duruyor. Kesin bizi sevgili falan sandılar mekana da birlikte gittik çünkü
- +1 yıl
Sevgilinin arkadaşı olayı var bir de. Şimdi o ne dicek bakalım :D
Soran+1 yılSevgilimin arkadaşı benim de arkadaşım zaten. Onun da yüzüne nasıl bakıcam bilmiyorum o da izlemiştir kesin
- +1 yıl
İzlemeyi bırak, daha fenası var. Artık aranızdaki ilişki çok tuhaf olcak
Soran+1 yılNasıl daha fenası var anlamadım
- +1 yıl
bir kere seni sürekli isticek o arkadaşın. "Yok canım istemem, kazaydı" dese bile unut artık, inanma. Çünkü o çılgınlığı unutmayacak. Karakterliyse susar. Yoksa tehdide de varır
Soran+1 yılYok ya elini sallasa ellisi zaten bayağı rahat biri ve sosyal, yakışıklı bir de o yuzden kız acısından sıkıntısı olacagını zannetmiyorum. Tehdit falan da edecek bir tip degil sadece ben utanırım yuzune bakmaya
- +1 yıl
İsterse dünyanın en yakışıklı adamı olsun. Senin olayın başka. Yasak olan herşey caziptir. Hele hele sarhoşken sana dur diyemeyen, bununla mis gibi eğlenen bir adama. Tehdit etmese bile, artık sana yanaşmaya çalışacaktır. Bu anı mümkün değil unutulmaz. Üstünden zaman geçse dahi
Soran+1 yılO da sarhoştu yalnız bunu da göz ardı etmemek lazım.
- +1 yıl
Her sarhoş olan arkadaş birbirini öpmüyor. ;) 2 sene Avrupa'da yaşadım. O kadar içkinin ortasında bile kimse birbirini yanlışlıkla da olsa öpmedi valla :D
Soran+1 yılPeki sarhoşken istemese itebilir miydi beni? O da mı istemiş demek oluyor bu
- +1 yıl
Evet. O ikinizin arkadaşı olan arkadaş, pek arkadaş gelmedi bana :D
Soran+1 yılYok onun baya yakın arkadaşıydı benim de o kadar yakın olmasa da arkadaşım
- +1 yıl
O adam adam değil bence. O kadar söyleyeyim. Onun BAYA YAKIN arkadaşıysa, nasıl yapıyor bunu yahu... Anlamak zor
Soran+1 yılBilemiyorum ama bayağı yakın olduklarını biliyorum
- +1 yıl
E yanmışsın o halde. Erkek arkadaşını beş para etmez bir pozisyona düşürdün bir kere. O adam artık sevgilini adam yerine koymayacak. Zaten hiç te koymamış gördüğüm kadarıyla. Seni değer verdiği için öpmemiş. Tamamen tahrikle hareket etmiş. Tabi videoyu vs. bilmeden bir şey diyemem ama hissettiğim bu.
Soran+1 yılİkisi konuştular mı öğrendikten sonra bilmiyorum ama onların arkadaşlık ilişkileri de aynı olmaz herhalde artık. Değer verdiği için öpmesi daha saçma olurdu bence arkadaşıyım sonuçta her değer verdiğinle öpüşüyor musun ki. Evet tahrik olmuş olabilir bilmiyorum ne hissettiğini.
- +1 yıl
Çok basit. Alkolün etkisiyle sana fena baktı. Sen zaten gidip kendin sapıttın. O da kaçırmadı bu fırsatı. Onla arkadaş kalırsa onun karakterine...
Soran+1 yılOlabilir evet. Kalmazlar zaten..
- +1 yıl
Neyse Gizlican'cım, ben devam etmicem buradan. :)) Geçmiş olsun. Bence artık bazı konularda yapacak bir şey yok. Belki bir kaç şey vardır. Ama dediğim gibi baya baya uzattım burada :))) Sevgiyle kal. Kafana takılan şeyler olursa sorarsın özelden. Ama sen yine de o soruları sorduracak şeyleri yapmamaya çalış! :D
Soran+1 yılTteşekkür ederim bana vakit ayırdığın için :) Kendine iyi bak
- +1 yıl
Rica ederim ne demek :)) Gerçek bir sorunun vardı, ben de naçizane konuştum.
way arkadaş sen sevgilini öpme git elin adamının dudaklarına asıl, Hem madem sevgilin alkolden hoşlanmıyor ne işin var senin orada alkollü mekanda vs.
Neyse lafın kısası aç ağzını bekle sen ya da kaç uzaklaş falan08 Yorumla
Soran+1 yılSevgilim hoşlanmıyor diye ben de kendimi mi kısıtlıycam?
Soran+1 yılÖzverili değilim o halde
Soran+1 yılBayağı iyi anlaşıyoruz da evliliğe çok var. yaş 18
Soran+1 yılİnanmıyorum ben
Cinsel Yaşam konusunda 7,3b cevap paylaştı. "Sarhoşken söylenen sözler ayıkken düşünülmüştür" diye bir laf var..
Bence bu sarhoşken yapılan şeyler için de geçerli..
Ayrıca sevgilinde hiç akıl yokmuş.. İçmeyen adamın içen kızla işi ne?01 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa içtim. Ama o içkiye karşı olduğu için çağırmadık gelmezdi zaten.
sevgılın ogrenırse bundan sonra ıcmenın bır anlamı olur en azından..''vaaay ben nasılda yollu bırıymısım bana hersey mustehak allah benım belamı versin bu dudakları kessemde nereye koysam''
01 Yorumla
Soran+1 yılOff
+1 yılMadem böyle bir halt yiyeceksin niye o kadar çok içiyorsun , inşallah görür. Kız her seferinde aman şimdi içerse kiminle öpüşcek diye seni mi düşüncek.
01 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa içmeye gittim. Zaten içiyor olsaydı onu da çağırıcaktık eğleniriz diye düşünmüştüm ne bileyim böyle bir şey olacağını.
+1 yılalkolun vermiş olduğu gazla yapılan bir hata doğru mu tabiki yanlış fakat olan olmuş deyip aynı hataya düşmemek için ders çıkarmalısın ki kendini kaybedecek kadar içmekte doğru değil
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın
Cinsel Yaşam konusunda 314 cevap paylaştı. siz o kadar niye içtiniz?
siz içtiniz yaptınız onları nasıl çekebiliyolar sözde arkadaşınız b*k güvenin siz daha
ayrıca hatırlabcak kadar sarhoş oluncağnı sanmıyorum
babam hep der herkesin yanında güvenmediğinin yanında içme diye adam haklı00 Yorumlasarhoş kız candır ya :) yatağa atmanın en kolay olduğu zamanlar
31 Yorumla
Soran+1 yılöyle
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu yüzden içki içen kızlardan uzak dururum ya onuda cagırsaydınız illa içmesi gerekmez seninle ilgilienmesi gerekir o niye gitmemiş onuda anlamadım benim öyl olsa onlar giderim içki içmesemde yanında dururrum sapıtması için o videoları silini unutun herseyi
010 Yorumla
Soran+1 yılArtık söyledim. Ayrıca gittiğimden bile haberi yoktu söylemedim ona. bir de gelse nasıl eğleneceğiz herkes içiyor o bana sahip çıkmaya mı çalışacak saçma olurdu.
Cevap sahibi+1 yılsaçma olmazmı sahip cıkmıyosa sana ne işe yarıyo
Soran+1 yılHaberi olsaydı gitme derdi
Cevap sahibi+1 yılsöylemişin artık ne tepki verdi
Soran+1 yılCevap vermedi ilk sonra dedim bir şey demeyecek misin ne diyebilirim ki sana dedi
Cevap sahibi+1 yılii demiş ama sevgilin seni pek sallamaıyomu
Soran+1 yılNormalde sürekli mesaj atardı sallamamakla alakası yok yani
Cevap sahibi+1 yılyani tepki falan gelmemiş hayret
Soran+1 yılHayal kırıklığına uğradı çünkü ne desin. En büyük intikam susmak. Ne hissettiğini bile bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılnolcak somurtur durur soğur belkide
+1 yılögrenirse ayrılcak senden senin başka erkekle gitmen bol bol içmen hata hata üstüne hata ! sevgilin senden duysun git anlat gercekleri böyle böyle oldu de sana inanırsa ayrılmaz belki
14 Yorumla
Soran+1 yılSöyledim bir daha konusmayalim dedi
- +1 yıl
aslında haklı bunları önceden düşünmen gerekirdi senin sevgilin varken başka erkekler bir yere gitmeler konuşmalar vs :) ama cok seviyorsan pişmanlık duyuyorsan nasıl erkekler kızların peşinden koşuyor :) sende koş seviyorsan deger :)
Soran+1 yılBaska erkeklerle bir yere gitmeler konusmalar derken? O opustugum cocuk zaten benim arkadasimdi. Ortamdaki herkes de erkek degildi boyle bisey olacagini bilsem gitmezdim
- +1 yıl
sevgilinin haberi olmadan kendi başına erkek arkadasınla takılman hata bence :) haberi olsaydı sevgilin izin vermezdi vermeyince basına böyle şeyler gelmezdi :)
Senden hiç bir şey olmaz tipik ...kadın şekli.Yerinde olsam gururlu olur ve çocuğu bırakırdım ama nerdesende...
08 Yorumla
Soran+1 yılBilip bilmeden konusma ona anlattım her seyi
Soran+1 yılayrıldık
Soran+1 yılruhumda kaşarlık yok içimden geldi yaptım sizi ilgilendirmez
Soran+1 yılNe yaptığım ilgilendirmez ben burada soru sordum senin beni yargılamanı istemedim
- Cinsel Yaşam konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılbastırılmış duyguların dışa mı vurmuş ne.. çünkü alkol insana öyle bir rahatlık verir ki insan ayıkken yapmak isteyipte yapamadıklarını yapar falan filan.. ^_^
02 Yorumla
Soran+1 yılHerkes aynı şeyi söylüyor
- +1 yıl
öyle de zaten sen her ne kadar kabullenmek istemesende.. ^_^
+1 yılİçinde varmış ki yapmışsın.Sevgiline anlat durumu içki yüzünden falan filan onun sonradan kendinin öğrenmesinden daha iyidir kendi öğrenirse aldattığını bile düşünebilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılİçimde nasıl olabilir ya o benim de arkadaşımdı hiç o gözle bakmadım çocuğa
Onu ogrenme ihtimali cpk yuksek. O ogrenemeden sen anlat ki daha az kozsin. Aldatmis gibi olmasin. Sarhosmussun iste abarta abarta anlat
01 Yorumla
Soran+1 yılAğzıma sıçar büyük ihtimal. İçkiye karşı zaten
+1 yılnasıl bir zihniyet nasıl bir rahatlık allahım sen kardeşlerimizi koru yarabbim anası babası duysa nasıl utanır hayır birde sevgilim istese grup olur diyo seninki manav tezgahı anlaşılan isteyen alıyo töbe töbe
06 Yorumla
Soran+1 yılSülalem raad skdjksjdsk Şaka yaptım ayrıca ne grup seksi ya ahaha
- +1 yıl
sevgilinin öğrenince birde grup yaparsınız olur biter:):)) şundan bahsediyorum yol yakınken vazgeç hem anlamıyorum ben ya hemn çıkıp öpüşmeye yatağa kadar nasıl gidiliyor şimdiki gençliğe acıyorum vallaha
Soran+1 yılOndan bahsettigini anladim ben de saka yaptım diyorum
- +1 yıl
tamam neyse ne boşver
Soran+1 yıltamam
- +1 yıl
tamm
+1 yılsenin için yeni çıktı balım. iyi günlerde kullan. ;)
https://hizliresim.com/4mndM420 Yorumlagece efsaneymiş yaa :D.d olaya bak sevgilimin arkadaşı öpüştük video falan fıstık :D.D.fcvbn cok heycanlı :)))
01 Yorumla
Soran+1 yılVideoyu mu atayım inanman için *
İçki olmayan bir kişiliği var etmez zaten var olup bastirdigin duygularini ortaya çıkarır bence sen ayikkende onunla opusmeyi düşünmüş sun
01 Yorumla
Soran+1 yılDüşünmedim saçmalamayın
Sadece öptüğüne emin misin? ya da şöyle söyleyeyim Allah'ın sevdiği kuluymuşsun onunda sevgilisi varmış yoksa muck muck :D
05 Yorumla
Soran+1 yılOnun sevgilisi yok.
Soran+1 yılHayır yok
Soran+1 yılona haksızlık edemem bir de arkadaşımın yüzüne nasıl bakıcam ya ikimiz de izledik videoyu
Nasıl midem bulandı anlatamam. İşte bunlar yüzünden su yetmiyor dünyaya anasını satayım. Şunlarla oksijen paylaşıyoruz.
16 Yorumla
Soran+1 yılKendime inanamadım.
Soran+1 yılNe deseniz haklısınız ama ayık kafayla yapacağım bir şey değil.
- +1 yıl
Pardon da senin şu an tek kelime etme lüksün yok. Bunun farkındasın değil mi? İlk defa mı içtin hayatında? Kusura bakma da öyle arkadaşın ecdadını eşekler tepsin. Hiç mi içmediniz hayatınızda yahu? İlk defa içtin diyelim, arkadaşsa arkadaş ne diye elin herifleriyle içmeye gidersin? Arkadaşlık anlayışınıza tüküreyim sizin. İlk kez içmiyorsun ya da, ne bok olacağını kestiremiyor musun önceden? Şu hayatta en katlanamadığım şeyler şunlar. Sizin yüzünüzden ne arkadaş güveni kaldı içimizde, ne gidip birine seni seviyorum anasını satayım diyecek yürek. Hay allah kahretsin topunuzu.
Anlamıyorum lan. Harbi anlamıyorum. İki soru ötede kürdüm diye yemediğim küfür kalmaz şu kadar sinirlenmem. Anlamıyorum. Sizi görünce hannibal olasım geliyor. Yemin ederim tutup kafanızı koparasım geliyor.
Soran+1 yılHaklısın ya ne diyebilirim ki.
Valla kendimi sevgilinin yerine koydum ve bir an olsada sinirlendim. Yok yani madem ben gitmiyorum öyle yerlere sevgilimide yollamam bu 1. Hapı yuttun 2 git adam akıllı sevgiline anlat gizleme buda 3
02 Yorumla
Soran+1 yılYollamazdı zaten haber vermedim o yüzden.
+1 yılsevgiline karşı ne yapacağını düşünmenden ziyade vicdanına karşı bundan sonra ne yapacağını düşün bence... ya ağzınla içicen ya da içmicen... ya da sevgilin olmadan sapıtabilme ihtimalin olan mekanlara gitmicen... ;)
00 Yorumla
+1 yılBence seni iyi bir kerkmiştir sonra p*rno sitelere vermeye hazırlanıyor olabilirler. Şantaj falan yaparlar büyük ihtimalle. Her hafta 2 kere verisin sende.
02 Yorumla
Soran+1 yılNe şantajı ya arkadaş ortamı samimiydi herkes gülmüş bir de eğlence amaçlı çekmişler
- +1 yıl
İnşallah öyledir.
Gizli Üye(36-45)+1 yılTürk ceza kanunumuzda iradi olarak alınan alkol ve uyuşturucu etkisiyle işlenen suçun cezai ehliyeti tamdır. Çünkü bunların etkisi bilinerek içilir. Hiçkimsenin "ben adam öldürdüm ama çok alkollüydüm" şeklinde bahanesi olamazsa seninde bu yöndeki mazeretin geçersizdir. Karar: SUÇLUSUN.. KARAR : İSLAM kanunlara göre öpüşmenin ve alkol almanın cezası idamdır tutun şu zatı
00 Yorumla
+1 yılBende içiyorum ama hiş öpüşmedim elalemin herifleriyle -.-
İşalla görür <320 Yorumla
+1 yılSevgilinin ogrenmesini beklemek ve ona kendin soyle ayrilirsa da yapacak bir sey yok her seyin bir sonucu var.
00 Yorumla
+1 yılayrılmalısın sevgilinden sarhoşken bile yaptığın doğru değil sonuçta çocuğa ziyan olmasın git açıkla ayrıl
00 Yorumla
+1 yılinşallah o da içkiliykenn senin en yakın arkadaşınla öpüşür
02 Yorumla
Soran+1 yılİçmiyor
- +1 yıl
bir gün içer inşallah :D
Cinsel Yaşam konusunda 784 cevap paylaştı. sarhoştum hatırlamıyorum dersin az kavga edersiniz sonra barışırsınız.
02 Yorumla
Soran+1 yılSöyledim ya
+1 yıldavul patlamamış ama tokmağın değmediği yer kalmamış cocuk ınsallah ogrenırde bela olur sana gercı sen baya rahatsın senın soruna bıle yorum yapılmaz
07 Yorumla
Soran+1 yılSöyledim canım
- +1 yıl
cocukta sesını cıkarmadıysa oooohhhh a... rezillik lan :D
Soran+1 yılSenden hiç beklemezdim falan dedi
- +1 yıl
ayrıldımı pekı
Soran+1 yılBilmiyorum pek konusmak istemedi
- +1 yıl
ayrılmazsa ve en yakın arkadasını dayaktan oldurmesze bır sorun var ya da sen buyuk bır deneme oyununa geldin
Soran+1 yıloyun falan yok ayrılmış olabiliriz bişey demedi bugün hiç konuşmadık mesela
Aklını başına alamayacak kadar içmen hata. Sevgiline söyle durumu, ayrılmak isterse de bırak daha iyi birilerini bulsun.
00 Yorumlavideodan kurtul ilk önce.. sonrada itiraf et ama en azından görmesin yoksa midesi bulanır gerçekten
01 Yorumla
Soran+1 yılVideoyu silmelerini söyleyeceğim umarım silerler
Gizli Üye(30-35)+1 yılTakıldığım nokta şu , nası bir erkek o da sen onun arkadaşıyla içmeye giderken bir şey demiyo? davet etmedin haber de mi vermedin :D ve son olarak sevgiline tabi ki söyleyeceksin. Midesi kaldırmaz heralde artık seninle birlikte olmayi
02 Yorumla
Soran+1 yılHaber vermedim :/
Cevap sahibi+1 yılArkadasi da garipmis. Anlat ama yapacak bir şey yok mutlaka ortaya çıkar bu
sarhoştum sadece dersin... o da sana kaç kadeh der..sende 5 i geçtiğimde grup,5 den azsa tekil takılıyorum korkma dersin...
00 Yorumla
+1 yılBence sevgiline soyle arkadasiyla seni ortak kullansin :) alkol alinca insanin bilincalti kontrolu devir alir.. :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAslında sevgilimle daha hiç yakınlaşmamıştık onu arzuluyor olabilirim ortamda o olsa onu öperdim büyük ihtimal. Cidden bilinçaltımı bok götürüyor bak haklısın o konuda
senin gibilere kaşar diyoruz biliyosun. sevgilin kahvaltı sevmiyorsa şutlar seni ki bence şutlamalı. her zaman diyorum erkekleri geçtiniz ama kimse hala inanmak istemiyor
32 Yorumla
Soran+1 yılFena laf soktun
- +1 yıl
en iyi cevap
ağzına sıçsa şükret sen ben terkederim. bir kız kendini kaybedecek şekilde içiyosa bir ortamda işim olmaz. evinde ya da yanımda zıkkımlansın ne zıkkımlanıcaksa.
02 Yorumla
Soran+1 yılO içki içmiyor nasıl yanında içeyim? İçmiyor diye çağırmadık ama haklısın benim en azından ona söylemem gerekirdi
bu ne boyle ne sevıyesızlık bosuna dememısler ıckı butun kotuluklerın anasıdır zaten senınde bılnçaltında bır seyler varmıs kı içince ortaya çıkmış olan oğlana olmuş gerçekten yazıkkkk
02 Yorumla
Soran+1 yılonun da bilinçaltında varmış o zaman. nasıl olsun bilinçaltımda ya çocuk ikimizin de arkadaşı. hiç o gözle bakmadım ona.
Cinsel Yaşam konusunda 391 cevap paylaştı. Sen sevgililin,
Arkadaşın sevgilinin, ya neyse deyim yapmim mk iyice içine s*çmşsınız olayın burdan şunu anlamamız gerekiyor ne sen neden öpüştüğün kişi 5 para etmezsiniz, sarhoş hikaye yani.02 Yorumla
Soran+1 yılUmarım başına aynısı gelir.
+1 yılyazın yedigin hurmalar kışın g..tnu tırmalar... :) :) :)
10 Yorumla
+1 yılvideo mu var bide asdfkljk canım eklesene bir merak ettım ben :D
04 Yorumla
Soran+1 yılVideoyu sildiklerini söylüyolar bilmiyorum
- +1 yıl
sadece merak ettiklerim var gizlisin sen ekleyemiyorum da
- +1 yıl
Ona gösterecende bana göstermeyecen mi? Çok ayıp soran :))
- +1 yıl
Sana gösterdi mi?
İçindeki okşanı gördük dsad alkol saf duyguları açığa vurur dsada :DDD
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok komik snjjdjdjsjjs
' sevgilim içki içmiyor o yüzden davet etmedik' haberde mi vermediniz? Ne kadar saçma. Umarım hayatı zindan eder sana!
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haber vermedim.
Yaşar Nuri Hoca'ya sor önce. Hocam caiz midir? diye :))
00 Yorumla
+1 yılCok hakli ne diyelim baskasindan ogrenmeden sen anlat umarim anlayisla karsilar
01 Yorumlakendin söyle bir an önce, başkasından duymasın bu rezilliği.
00 Yorumlasizin gibilere kapıda köpekle yal vermem. pisliksiniz
11 Yorumla
Soran+1 yılYal vermem derken
+1 yılsevgilinin öğrenince birde grup yaparsınız olur biter:):))
14 Yorumla
Soran+1 yılAhahaha :D
Soran+1 yılNapıyım komik geldi aslında kabul etse olur shsjshsj
- +1 yıl
Kabul etmezse mesaj at derleşiriz skypde
+1 yılÇok yazık vatanımız terbiyesiz insanlar dolup taşıyor...
00 Yorumla- Devamını Gör (115)
Devamını Gör(160)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > İçkiliyken sevgilimin arkadaşıyla öpüştüm, sevgilim öğrenirse ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar