Nasil vazgecicem bundan?
😭 icim aciyor canım yanıyor degmez biliyorum klişe seyler soylemeyin
Artik onu unutmak istiyorum 😔
😭 icim aciyor canım yanıyor degmez biliyorum klişe seyler soylemeyin
Artik onu unutmak istiyorum 😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Tatlı tatlı yazisiyorlar şimdi kim bilir ne konuşuyorlar nudeler havada uçuşuyor sense mal gibi izle anca 😂
Cok kotusun
Canın yanabilir bu tek taraflı sevgiler için normal. Fakat insanın böyle yaparak acıdan başka bir şey alamayacağını öğrenmesi gerekiyor?
o şuanda başkalarıyla beraber sende ağla aferin :D nasıl cevap
Acimasizca 😒 zaten bunu bildigim icin uzuluyorum
üzülmeden düzelmesin ki sen demir nasıl çelik oluyor biliyormusun önce nar gibi kızartırlar sonra yağa batırırlar bunu tekrar tekrar yaparlar demir olur sana çelik ;)
Guzel ornek verdin de yanmaya devam o zaman
yanmadan olmazzzz
😭😭😭😭
hayat böyle üzgünüm
Çok sıkıntılı ya nasıl unutursun bilmiyom kabullenmek ve vazgeçmek yolun yarısı heralde
Başkasına çevrim içi oluşunu izlemek, enteresan bir tabir 😂😂 Merak etme, bir gün sen de başkalarına çevrim içi olursun. Eski çevrim içiler maziye karışır 😂
Yapacak bişey yok çekecek o acıyı ve o acı hiç bitmicek sadece alisacaksin
Cok uzuluyorum 😔😔
Biliyorum ben de yaşadım ama yapacak bişey ykk
Senin ne kadar oldu simdi bir sey hissediyor musun
Aa benim çok oldu ya bitti coksukur
2 yıl falan sürmüştü öyle hatırlıyorum
Senin ne kadar oldu ki
O bana kendisini asla unutturmuyor ki hem umut veriyor 😑 yoksa 1 yil once unutmustum
Darisi basima
Boşver şerefsiz o zaman
Şu an 9 gun oldu daha ve o baskalarina cevrimici buna eminim bir erkek 5 dakikada bir yalnizca kizlara cevrimici olur
Ahaha bu düşünce insanın beynini kemiriyor iyi bilirim
Sana tavsiyem bı eczacı olarak bı psikologa git ilaçla daha hafif atlatirsin
Kendimi teselli etmeye calisiyorum ama yetemiyorum.
Kendin üstesinden gelemezsin yipranirisn diyeyim
Onun icin ilac almak mi? Bunu ogrendigini varsayarsak baya gucsuz ve ezik konumuna duser onun da gtunu kaldirirdim. O yuzden kendim unuttum bile Şu an sagol.😂😂
Çok yanlış düşünüyorsun
Neden ki
Duygusal düşünüyorsun cunku.
Agliycam 😑
Bana yazarmisin
Tamam
Sil gitsin , vaktine yazık
Telefonu bırak uzak bir yere.
Sen de bana çevrim içi ol kızçe
İlgi Çek o seni izlesin
Sildik biz birbirimizi