Evet hani çok güzel ya da yakışıklı biriyle bir birlikteliğiniz olsa onla oturup konuşamayıp bişeyler paylaşamayıp fikir alamadıktan sonra ne önemi var? Der misiniz?
Güzellik/yakışıklılık mı yoksa zeka/ karakter mi ikisinden birini seçme şansınız olsa hangisini seçerdiniz?
ikisini aynı anda seçme hakkımız yok.çünkü ikisini aynı anda taşıyan erkek yok ya da çok az. tipsiz biriyle de oturup nasıl konuşcaz ki suratına bakamadan. cık almıyım