Flörtümün boyu 1.80 sanırım bana boyumu sordu 1.60 dedim ona komik ama bana asla komik olmayan bir şaka yaptı. Biraz bozuldum ama belli etmedim, bundan sonraki tepkim ne olmalı? Böyle bir insanla bir sonraki levele geçmek doğru olur mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı. ya en azından güzelce takılmış ekonomik boy diyebilirdi, tasarruflu ampul diyebilirdi. oradan havalar nasıl diye söyleyebilirdi. aşağıdan yukarı doğru bakarken çok kısa sürüyor diyebilirdi. hayatım film şeridi gibi geçerken gözlerimin önünde ufak bir yer kapladın diyebilirdi. beraber yürürken şemsiyeyi asla sen tutamayacaksın diyebilirdi. Şaka şaka benim hanım 1.58 kısa boylu insan candır. öncelikle senin bu kısa boy pskolojinden kurtulman gerekiyor çok beğenmiyorsa gitsin uzun boylu birisini bulsun. bu senin değiştirebileceğin birşey değil. sadece benim gibi patavatsız ve hoşuna gittiği için takılıyor olabilir. erkek adam nihayetinde ilkokulda da sevgimizi defter kitap çizerek saçını çekerek belirten insanlarız biz. çok bir gelişim bekleme.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBence flörtün senden çok hoşlanıyor belki senin tepkini ölçmek için söylemiş olabilir , kızlar test ediyor erkekleri zeki erkeklerde bazen senin hassasiyetinin çok olduğu bir konuda senin hoşuna gitmeyecek bir şey söylerler ki bakalım kızın tepkisi ne olacak ya da sana böyle ters köşe espriler yaparak senin kendisini daha çok düşünmeni sağlıyor ve sanırım bu soruyu sorarak onu daha çok düşündüğünü kanıtlıyorsun.
00 Yorumla
+1 yılKendince bir şeyler yapmak istemiş zavallım. Bozuntuya verme hatta sende ona eşlik et kendinle barışık olduğunu bilsin o zaman gör sen onu ve sende şakayla sende eğiletek mi kapılardan geçiyorsun boynun ağrımıyor mu sürekli öyle durmaktan gibi bir espirili laf sokabilirsin şahane olur
00 Yorumla
+1 yılBen uzun boyluyum benimle de dalga geçer bazı erkekler at gibisin yok kadın dediğin uzun mu olur diye kaldı ki 1.71 boyundayım aşırı uzun değil yani:) ben hiç takılmıyorum çok takılmayın bu denli fiziksele. Bence önce kendindeki boy kompleksini aş kendinle barış
03 Yorumla- +1 yıl
@ogiciniz Evet fark ettimm :)
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
75
Cevap
90Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
u +1 yılİltifat ettiği zaman 1.60 boyla mı diye sokuştur lafı.
00 Yorumla Merhabalar,
Öncelikle size şunu söylemek istiyorum. Bu devirde herkes, herkese bir şey söylüyor. Ben de 1.73 boyunda ve 65 kiloyum. Kendi fiziğimi çok güzel bulmama rağmen, lise hayatımda devamlı "öküz, sırık, zürafamız, at" vb. bir sürü can sıkıcı hakaret duydum. Uzun olsanız da böyle diyecekti bu kişi. Benim sevdiğim adam, benden 2 cm uzun olmasına rağmen benim hakkımda konuşunca "havaya bakıyorum" diyor. Ki bu bana çok saçma gelse de takmıyorum. Herkes, her şeyi birbirine söylüyor. Eğer, sevdiğiniz adamın da sizi sevdiğinden eminseniz, takmayın kafanızı derim.20 YorumlaDünyanın %99.9'u iyi espri anlayışından mahrum, fakat %100'ü iyi espri yaptığını sanıyor. Komik olmayan şakalara da gülüp geçmek gerekiyor. Belki de ilk şakasıdır? olamaz mı?
Şaka, bi' b*ka benzemese de gülmek gerekiyor. Hahahahas/ktir git.
Espri anlayışı bu kadar kötü olan birisi ile "next" tuşuna basıp bir sonraki level'e (bu ne demekse?) geçmek saçma olabilir, he bunu kafaya takıp küstüysen sorun birazcık da sendedir.
İntikam mı istiyorsun:
K*çına, onun k*çına, 6 patları sokup yalvarışını izle. Yaptığın espriye gülmediğini, fakat bu 6 patların kahkaha ile güleceğini söyle.
Evet.00 Yorumla
+1 yılTepkini de mi bize soruyorsun? Kafayı yemişsiniz siz. Rahatsız oluyorsan söylersin bunu düşünecek kadar varsındır bence. Bence bu sorunu görse o insan seninle bir sonraki seviyeye geçmez. Biraz akıllı olun ya.
72 Yorumla- +1 yıl
👏👏
- +1 yıl
@Siyah_ojjeli_kız Teveccühünüz efenim. Asapçığımı bozuyor böyle insancıklar, tutamıyorum kendimi.
+1 yılAklı sıra espiri yapmış ama asla komik değil. Boyunla ilgili espiri yaptığı için asla takılma barışık ol boşver kısa olmak iyidir 😂 burda takilinmasi gereken o kadar soğuk espiriyi yapması dkfjakcnka espri konusunda kendimi geliştirmesi lazım erkek arkadaşının😂
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılNe anlamış o terbiyesiz 🤦🏻♀️Bir minyon olarak bununla gurur duyuyorum ve sende duymalısın😉Çok tatlıyız bence 🤗İlişkinizde saygı yok ve saygı yoksa hiçbirşeyin önemi yok. Yol yakınken kurtar kendini çünkü her kadın değerlidir 😉
10 Yorumla Güldüm yani ama boşver takma bende 1.72 boyum sırık deyip dalga geçeni var umursamıyorum zorumada gitmiyor sende takma bu ama çok kırıldıysa ayrıl flörtünden seni beğenmiyor demektir bu şekilde dalga geçerek.
00 Yorumla
+1 yılKendisi de 2 metre değilmiş ki. Ne zannediyor bu erkekler kendilerini ya. Bazılarının boş özgüvenine hayranım doğrusu. Sen de gül geç takılma. Boyun da kısa değil ayrıca.
10 Yorumla
+1 yıl1.88 boyum yerı geldı 1.55 kız arkadasımda oldu ama bu tıp sıg basıt esprıler yaptıgımı hatırlamam.. Arkadasına soyle daha yaratıcı ve zararsız esprıler yapmayı denesın kesınlıkle
10 Yorumlaespiri yapmış Allah aşkına böyle ufak şeylere de alınmayın bir zahmet ha illa alınıyorsan boyumla ilgili yapılan şakalar hoşuma gitmiyor dersin olur biter
10 YorumlaEspri yapmış bence gereksiz bozulma. Sende ona epsri yapabilirsin. Yok ben böyle espri sevmem diyorsan hoşuna gitmediğini belli et, zaten saygı duyar ve tekrarlamazsa sorun yok demektir.
00 YorumlaArada 20 cm fark var bunun için paraşüt kullanmaya gerek kalmadığını beyni olan herkes anlar ama senin boyun uzun aklın kısa olunca tabi doğal olarak böyle tepki göstermen normal (start fight club😄 )
00 Yorumla
+1 yılKurban olsun kısa kadınlara sende demedin mi devede boy var diye ben belli ederdim sanki kendisi 1.90 1.80 bile kısa beni gözümde...😅ayrıca kısa kadınlar daha tatlı...
00 YorumlaEn azından benim başım sıcak kalıyor seninki hep yüksekte ve sogukta deseydin 😂espiri yapmış iste... çok fazla takılma 160 boy da gayet iyi bir bayan icin 👍🏼
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. 160 ım bende ve keyfini sür derim hiç takılma bile. Aradaki samimiyeti ancak sen biliyorsun gülüp geçe de bilirsin, ona göre notunu da verebilirsin. Ama bu sacma söze (espri bile demiyorum) cevap verme ki saçmaladıgını anlasın.
00 Yorumla
+1 yılben de kısayım. olabilir böyle şeyler. bele de çok dalga geçiyorlar. gülüp geçiyorum
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılsaçma sapan bir espri yapmış kendi çapında kimseyi boyuna göre yargılamak bize yakışmaz. Sevgilin ergen kafasından çıkamamış biraz onu daha olgun düşünmeye davet et belki ilerde işine yarar
00 Yorumla 160 boyda dünyanın en güzel kadınlarından biri var kim olduğunu biliyorsun, yani bu konuda çok şey yapmasın sen illa ki yükseleceksin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1.80 erkek için normal boy erkek için uzun bile sayılmaz. Ama 1.60 kadın için ideal boy. Hatta Türkiyede ki kadınkarın boy ortalamasına göre uzun bile sayılırsın. Yani çok tatava yapmasın komik oluyor.
019 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@multimate evet sayılmaz normal sayılır. Uzun dediğin 185ten başlar
Cevap sahibi+1 yılNormal ile uzunu ayırt edenbiliyorsundur umarım
Cevap sahibi+1 yıl@multimate zaten sizinlevaynı fikirde olmazsak farklı bir fikir beyan edersek Türk kızları hemen kezban olur. 180 erkek için normal bir boy uzun değil. Kendini kaf dağında görmeye gerek yok 180 boyla. Erkekte olması gereken normal bir boy hepsi bu. Uzun değil bu boy. Kendini kandırma.
- +1 yıl
Görüş yazan kadın arkadaşımız abartmış. Erkek için gayet güzel boy. Kaldı ki yeni nesil kızlar gayet uzun 1.60 boy da kötü bir boy değil gayet güzel savunacağım derken yine fiziksel özelliğe giriyorsunuz
Cevap sahibi+1 yıl@NalinDilda ben de erkek için çirkin boy demedim. Normal bir boy dedim artı bir uzunluk yok dedim. Abartacak da bir şey söylemedim 180 erkek için normal bir boy asıl siz bu boyu abartmayın. 185 190 olur o kişi uzundur ama 180 normal boy. Kötü demiyorum iyi oku.
Cevap sahibi+1 yıl160 boya da kötü demedim ki ortalamaya göre uzun bile sayılırsın dedim sen acaba nerenle okuyorsun yazdıklarımı?
- +1 yıl
Arkadaşım 1.60 boy uzun boy değil ortalama boy da değil yeni nesil kadınları gayet uzun.1.60 boy orta boydur kadına göre.1.80 de ideal boydur erkeğe göre ne uzun ne kısa. Burada yaptığın kadını överken erkeği yermek ayrıca kusura bakmayın da 1.60 ve 1.70 lik boylarımızla 1.80 lik erkeklere de kısa demeyelim komik duruyor.
- +1 yıl
Ortalama boy değil derken bana göre 1.65 artık ortalama boy cidden uzunlar çünkü
Cevap sahibi+1 yıl@NalinDilda hala yazılanı idrak edemediğine inanamıyorum anlamıyorsan tekrar oku ben 180 boya kısa demedim normal dedim ideal dedim birde uzun sayılmaz dedim. Uzun dediğin 188 195tir 180 normal ideal boy dedim. Anlayabiliyor musun.
- +1 yıl
Hayır 1.60 boy kadına uzun demen 1.80 boya da normal demen idrak edemediğim. Sen de beni idrak et artık
Cevap sahibi+1 yıl@NalinDilda 180 normal boy. Sen birde 1.70sin senin için 180 erkek devasa uzunlukta mı cidden. Normal diyorum bunun nesini anlamıyorsun. 160 kadın da ortalamaya göre uzun sayılır. Dolu 150 155 kadın var ülkede çoğunluk böyle bunların arasında 160 uzun bile sayılır dedim öyle çünkü.
- +1 yıl
Yahu genelleme yaparsan çok kısa erkeklerde var o erkekte uzun sayılıyor o zaman. Kaldı ki erkek uzun olmak zorunda m? Bak burada boy tartışmasını devam ettirmek istemiyorum ama bir tarafı överken diğer tarafı yeriyorsun sen neyi anlamıyorsun da rakamlara takılı kaldın saatlerdir
Cevap sahibi+1 yıl@NalinDilda Erkeği yeriyor olmam için 180 boya kısa demem gerekirdi. 180 ideal diyorum başından beri neyini uzatıyorsun anlamıyorum ki. Kısa olan erkek fazla yok çoğu ideal normal boylarda. Kadınlarda öyle değil çoğu kısa 150 155 civarı bunların arasında 160lar uzun bile sayılır diyorum. Katıl ya da katılma bana umrumda değil ama erkeği yediğimi de söyleyemezsin söyleyebilmen için 180 e kısa demiş olmam gerekir demedim. Sen öyle anlamak istiyorsun.
- +1 yıl
Sen anlamıyorsun sen kadınlar kısa değil çoğu 1.55 de değil nerede yaşıyorsun sen 1.71 boyumla ünide de sınıfta da en kısa kızlardan sayılırım yeni nesil artık uzun diyorum ortaokula liseye giden kızlar bile şimdiden uzun hiç dışarı çıkmıyor musun sen? Ay yani bildiğim doğruları da unutturdun kusura bakma üslubun çok yanlış. Ego kasıyorsun sadece iyi günler.
Cevap sahibi+1 yıl@NalinDilda peki
- +1 yıl
Ne kadar boş yapmışsın bilader türk kadın ortlaması 164 dür ve buda kısa bir boydur 160 lık kadın cüceliğe doğru gidiyor artık 12 yaşındaki kardeşim 163 Cm neyin kafası yaşıyorsun sen uzunmuş felan :) kadında uzun diyince bneim aklıma 180 üzeri geliyor niyeyse :D
- +1 yıl
muhtelemen 155-160 sın ondan bu tribin cüce seni :D
+1 yılşaka yapmış üstüne alınma ama kırıcı olmasına izin verme uyar kısa boyun yatakta avantajı yüksektir aksine
00 YorumlaDoğru değil bir insanın boyuyla dalga geçecek kadar kişiliksizin tekiymiş sana tavsiyem daha başlamadan bitir ama senin kararın tabiki.
00 Yorumla
+1 yılNeden doğru olmasın ne güzel şaka yapmış işte. Demekki sorun olarak görmüyor çünkü öyle görseydi kırılacağını düşünüp demezdi.
00 YorumlaBen 165 civariyim erkek arkadasim 195 cok mutluyuz oyle bir sey dese gulerim alinacak bir sey yok o boyle begendigi icin benimle takma bu kadar
00 Yorumla
+1 yılAy yemin ederim boşanma sebebi bildiğin ailene küfretmiş aman aman ellerden ırak olsun bununla göz göze gelmen bile suç valla
00 YorumlaGül geç kızım hayatı bu kadar ciddiye almayın bende 1.57yim nolcak sevgilim de 1.80 ee yani sonuç 🤷♀️
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı. 1.54 olan ben :( valla bende çok duyuyorum bacım alışcan gerçi senin boyun yine ideal saçma olmuş söylediği
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılöyle bı arkadaş la ömür geçmez level atlamak mi aklından geçirme daha sana davranmasi gerekdini bilmiyor o yüzden üzer seni o
00 Yorumla Bence bu kötü bir şey değil, boyunun kısa olmadı da değil adı üstünde şaka yapmış gül geç
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılOna de ki parasutle atladigim dogru ama sen de şunu unutma "1.60 olan kizlarin kalbi 1.90" hodri meydan😂😂😂👍
00 Yorumla Boyun bir bayan için ideal. Yol ver biraz daha uzasında kafa tavana değince uyanır sal gitsinnn
00 Yorumlanormal bir boyun var kız için. Alınma böyle şakalara.
00 Yorumlasoru detayına ve başlığına bak, her cümle ayrı ayrı site formatına uydurulmuş :dd
00 Yorumla
+1 yılZürafada da boy var ama eşeğin arkasından gidiyor 👍😉
00 Yorumla
+1 yılyatakla yer arasında 20 cm farkı kapattıgna memnunum yoksa napardık deseydin :)))
00 Yorumlasinemaya giderken çocuk indirimi alıyor musun? gisele bündchen, çağla şikel, nicole kidman.. delir.
00 Yorumla
+1 yılBen bundan daha fazla şakaya maruz kaldım ama hiç takılmadım, gül geç sende.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılBende yaptım , o şakayı minik arkadaşlarıma. Aklımızca eğleniyoruz işte 🤗😅
00 Yorumla
+1 yılBenim boyumda 1.60 bana yapılsa aynı espri ben 1.60’ları över üste çıkardım bozulmazdım yani.
00 Yorumla
+1 yılBence çok takmamalısın, sen de ona yataktan inerken boynunu eğerekmi iniyorsun? dee :D
00 Yorumla
+1 yıloturur başımı kollarımın içine alır ağlardım susturamazdı da beni 😒 olmaz olsun böyle espriler
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Şaka yapmıştır gitsn uzun bulsun kizlar ister genelde 160 170 ideal kız için
00 Yorumla
+1 yıltakma bile bende 1.60 ve bence ideal bir boy sadece biraz soğuk davran anlar yapmaz
00 Yorumla
+1 yıl😂 😂 Ya hep bu kızlar çekiyor. Ben de 150 yim o 183. Ama geçeniyoruz bee
00 Yorumla
+1 yılSende de beyin yok nasıl hayatta kalıyorsun diye hayret ediyorum de 😃😃
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. beni kucağına alıp istediğim yere götürecek bir adam! olmadığı için evet öyle yapıyorum de.
00 YorumlaTürk kadınlarının ideal boyu zaten 1.35 -1.60 m arası
05 Yorumla- +1 yıl
1.35 mi?
ÖHHHHH - +1 yıl
trbysiz
- +1 yıl
bu nasıl diyalog aodoaksdasd
+1 yılBen olsam cok takilmam yani saka yapmis olabilir begenmiyor olsaydi senle neden flört etsin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSana bı çakarım, aklın tepeden atlayıp paraşüt açar de 😂
00 Yorumla
+1 yılBoyum 1.90 ciddi evlilik düşünen biri varsa hayatı paylaşırım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBurada son vermek lazım aslında. Bu tarz şeyler işarettir. Birincisi bu adam hadsiz. Sana saygısı yok. İkincisi kısa boylu olman beğenisini azaltıyor. İlerde canın yanar
00 YorumlaDiyecek birşey şimdiye kadar bulamadıysan çok kasma bence geçmiş olsun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 702 cevap paylaştı.
+1 yılKıymetini bil bence, benimde boyum 1.60 neler neler diyorlar bana... kızmakla bitmez.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yılSende bu boya deve sidiği içerek mi geldin deyiver gitsin.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl160a kısa mı dedi o benim 147 arkadaşlarım var be 160 mı kısaymış uzaklaş derim böyle tipler insanın enerjisini sömürüyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe yapacaktı övecek miydi seni boyundan dolayı, kusurlarınızı görmezden gelince sadece iyi yanlarınıza odaklanıp sevince de bir yeriniz kalkıyor :D
00 Yorumla
+1 yılYeni bir tanışma için fazla bir konuşma olmuş... Saygısızca geldi bana
00 YorumlaAlıngansan ona göre birini seç. Beyefendi dalgacı ve sana ayak uyduramıyor.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,3b cevap paylaştı. Tepkin bir sey olmamali kendi çapında espri yapmis. Abartilacak bir durum yok
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 418 cevap paylaştı.
+1 yılOyle sakamı olur nasıl bır kişilik bence 160 boy ideal bence benım sevgılım oyle yapacak hadi oradan git drrım
00 Yorumla
+1 yıl😅😅😅 aynen sky dive yaparak iniyorum deseydin 🤭🤭🤭
00 Yorumla- Devamını Gör (105)
Devamını Gör(150)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 1.60 cm boyunda olduğum için flörtüm "yataktan paraşütle mi iniyorsun eheh" diye espri yaptı. Tepkim ne olmalı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer