Tüm erkekleri aynı kefeye koymak doğru mu?

Ben bütün erkeklerin tek bir amacı olduğunu düşünüyorum düşünmediğim ise mutlaka hoşuna gidecek bazı şeyler bekliyor yani tuhaflık bende mi hayat böyle mi ilerliyor yoksa hepsi bu kadar aç mı ben dokunmadan sevmenin mümkün olduğuna inanıyorum ama böyle bir erkek neredeyse yok.. ve bu şekilde hayatıma devam edemiyorum napmalıyım?
Tüm erkekleri aynı kefeye koymak doğru mu?
Cevapla