İlişkilerde yaşanan "fındık kabuğunu doldurmayacak" en saçma kavga sebebi sizce ne oluyor?

Saatlerce kavgalar ediliyor, ayrılmalar, "arama beni"ler, nefretler, "bitti"ler falanlar filanlar.. Sonra bir bakıyorsun ki saçmalığın daniskası.. Olay ilişkiye verilen zararla kalıyor..
Sizce peki?
İlişkilerde ya da ilişkinizde yaşanan en saçma kavga bahaneleri ne oluyor?
Bakın bahane diyorum, mücbir sebepler harici :)
İlişkilerde yaşanan fındık kabuğunu doldurmayacak en saçma kavga sebebi sizce ne oluyor?
İlişkilerde yaşanan "fındık kabuğunu doldurmayacak" en saçma kavga sebebi sizce ne oluyor?
Cevapla