Bugün akşama kadar yazmasını bekledim yazmadı. Ben yazdım ve konuşurken napıyosun müsait misin dedi, müsait olduğumu söyleyince arayabilir miyim dedi. 1.5 saat gayet güzel konuştuk. Sonra benim işim vardı kapatmam gerekti ve kapatırken istediğin zaman yazabilirsin dedim. İsterse yazar dimi, yazmadan nasıl durcam ben. Günlerdir aklımdan çıkmıyo ya ergenliğe geri döndüm resmen
Güncellemeler
+1 yıl
💃💃💃 Yazdı 💃💃💃
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Valla ablacım “istediğin zaman arayabilirsin” değil “istediğim zaman arayabilir miyim” olmuş :)
Zaten kendi bunu dillendirdi bir kaç kere
Muradına erdin😀
Bende eski sevgilimle geçen de konuştum ona dedim gene konuşurmuşuz görüşürmüyüz die oda görüşürüz dedi ahaha 15 gün oldu picç ortada yok
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Yorum eig bile secilir cok iyi
@Asirrss ahahhahahahahh biz akıllanmayız
15 gun oldu picc ortada yok dedin ya mukemmel guldum ya tbrrrr...😁🤣😁🤣😁🤣
@Asirrss
Picc az kalır gavatt o. çocuğuuu
Ya? ik yakismiyor bu mubarek gunfe oyle birini umursama bile koyver
@Asirrss öyle yaptım zaten
🙏🙏🙏🙏
Sıkıntıdan çatlamadığı sürece yazmaz. Kendimden biliyorum.
Üzülürüm ama hazırlıklı olmalıyım evet
isterse yazar sen sakin ol:d
Çıkmıyo aklımdan
Yazar da sen baya hoşlanıyosun
Maalesef farkındayım
Ne kadar velet dolu bu site
Ne veleti ya
Demek ki bosluktaydin
Nasıl yani
Baya yani
Dil ucundan diyeyim derken araya gitmek 😂😂
Anlamadım
Kendini yaktın
Yine anlamadım
Git uyu
Açıkla
Takip at rezil ettin bizi
😁😁😁 isin zor
Yazmaz mı
Sevgilin mi
Değiliz
Nesiniz
Flört ve arkadaş arası
Nedenonsan bekliyon sen ara sor
istese yazar evet
Aşk mı doğuyor orda
Çok zor bizimkisi
Neden peki
Çok zirve biri. Peşinde onlarca kız var ama benimle konuşurken ego kasmadan onların çok basit kızlar olduğunu falan söylüyo
Heee