İstediğin zaman yazabilirsin dediğim kişi isterse yazar dimi?

Bugün akşama kadar yazmasını bekledim yazmadı. Ben yazdım ve konuşurken napıyosun müsait misin dedi, müsait olduğumu söyleyince arayabilir miyim dedi. 1.5 saat gayet güzel konuştuk. Sonra benim işim vardı kapatmam gerekti ve kapatırken istediğin zaman yazabilirsin dedim. İsterse yazar dimi, yazmadan nasıl durcam ben. Günlerdir aklımdan çıkmıyo ya ergenliğe geri döndüm resmen
Güncellemeler
+1 yıl
💃💃💃 Yazdı 💃💃💃
İstediğin zaman yazabilirsin dediğim kişi isterse yazar dimi?
Cevapla