AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
181Cevap
isterse de canımı veririm samimi olmuşuz isteyebilir asla borç olarak vermem
Rahatça istiyor ise, alışkanlık haline gelmiştir. Yani bu durumda erkekte de hata var.
Gerçekten çok ihtiyacı varsa isteyebilir ama ben istememeyi tercih ederim
Bence istememeli, O zamana kadar o insan hayatında yokken ne yapıyordu yine öyle devam etmeli.
Bilemedim ama dediğin gibi karşıdaki anlayıp kendi yardım etmesi gerek.
İsteyende var utananda var hatta sevgilisini yürüyen ATM olarak görende var..
Sorunun altındaki yorumda olması gerekeni yazmışsın zaten :-) Aynen katılıyorum.
6. Ayın üstünde bir ilişkiyse ve ailesine söylemekten çekiniyorsa evet isteyebilir
Niye jstenmesin borç degilmi sonuçta hayrına mı veriyor sanki
Samimiyete gore degisiyor bence. Erkek arkadasimla aramizda hicbir zaman paranin lafi gecmedi bizim. Ilk gunden beri oyle. Bundan sonra da olacagini sanmiyorum. Iliskimiz para uzerine kurulu degil
Yani erkeği atm olarak görmüyorsa biraz zorlanır isterken ama sevgilisinden istemeli bence
Ben ölsem isteyemem herhâlde. Büyük konuşmayayım ama öyle. Öz ablamdan bile isteyemediğim için.
Valla ben bu konuda birşey diyemiyorum yukarı tükürsem bıyık, aşağı tükürsem sakal
kimsenin bu durumlara düşmemesinden yanayım, herkes parasının hesabını düzgünce yapabilmeli
Sevgilisi yeteri kadar ilgiliyse ve imkanları dahilindeyse anlayıp verir zaten bence
Sevgilinin ihtiyacı olup olmadığını sevgili bilecek ki istemesine gerek kalmadan verecek.
Ben para isteyemem ki svegiliyi geç en yakın arkadaşımdan bile borç para alamam içim el vermez
Hayır. İstemem ve isteyemez de fakat eş ise yapmak zorunda ve istememe lüzum olmadan olur.
Ben isteyemem ama onun ihtiyacı olursa zaten farkedip veririm.. 😇
Vallahi o kadar güzel yazmışsın ki imzamı atarım altına.
İstemese bile ben egerki sıkışık olduğunu anlarsam teklifi ben kendim ederim
Borç nedir ya. Eşinden sevgilinden borç istemek nedir. İhtiyacı olan alır kullanır.
şu ana kadar hiç istemedim. ister niye istemesin ama
Ben , borç değil, ihtiyacı varsa karşılıksız veririm ve verdiğim çok oldu
eğer 3.4 senleik ilişkin ise al sıkıntı olmaz eğer yeni ise yanlış anlar
sadece sevgiliye değil inandığın kişinin ihtiyacı varsa yardım etmek haktır
Benim sevdiğim kadın ister o samimiyeti veririm ben ona
Sevgiliden borç para istenmez sadece yardım istenir.. Hiç bir zamanda yüzüne vurulmaz..
Babasından borç istemeyen biri sevgilisinden neden istiyor ki.
Karşılıklı ihtiyaçlar doğrultusunda birbirlerine yardım edebilirler en doğal durum.
Ben isteyemem hediye aldıklarında bile mahcup olurum
Borç olarak verip geri almadığım oldu😊 kız iyi niyetli birisiyse amacı paranı yemek değilde lazım olduğu için istemişse verilir neden verilmesin😊
şahsen ben sana katılıyorum benim eşim elim sıkıştığında ben demeden çıkartıp verdi bana göre bu borç değil bu bir ihtiyaç onun ihtiyacı olsa ben vermicekmiyim verecem tabiki önemli olan bunların lafını etmemektir
İster bal gibi ister ilerde eşi olmayacak mı eee neden istemesin
İsterse erkeğin eline diline ağzına düşer istememeli
kadın degilde erkek istemeli bence :d kadın her türlü alır erkek borç takıp gidince ona sinir olurken aşık oluyoruz..
Bence isteyebilir ama aşırıya kaçmamak şartıyla ve o anki imkanı varsa mesela benim eşim paraya düşkündür yoksa bile yok tan anlamaz hep bana der. ama tasarrufludur. Eline geçeni biriktirir yeri gelir bana bişey ler alır.
Kadinlar rahatca isteyebilir erkekler bence rahatca isteyemez Ben olsam mesala sevgilim benden para isterse veririm ama kendim isteyemem kandim halletmeya çalişirim kendim hallederim nişanlim eşim bile olsun kadinlardan para isteyemem
Onu bilmem ama ben isteyemem.
Minnet etmekten nefret ediyorum.
Eğer aranızda samimiyet varsa istenir tabi. Zaten sevgilinden borç almayacaksın da kimden alacaksın.
Gerçekten ihtiyacı varsa aralarındaki sevgi muhabbete bağlı olarak isteyebilir. Ama "bazıları" art niyetli ve erkeği bir sömürge olarak gördüğü için, erkeğin bu tür yaklaşım ve samimiyet dışı ilişkilerde uyanık olması gerekir.
Yav zaten yuva kurma ciddiyeti varsa bunlar basit seyler
Şahsen açlıktan öleceğimi bilsem yine para istemem istenmemeli
Cok acil ( hastalik , ulasim vs) gibi sevgiliden borc alinmaz.
Evet ama onun durumunuda goz onunde bulunduracaksin
Atm miyim ulan ben. Isteyecek karı daha anasından doğmadı
kişinin düşüncesine göre değişen bieşy bu sevgilisini yolunacak kaz gibi görende var gerçekten ihtıyacı olduğu için istemek zorunda kalanda
beyazorkidem hnm kadınlar erkeklerı ayaklı ATM olarak görüyor benim bankanın adı iş bankası :D
birincisi ne olursa olsun bir rkek bir kadını borçlanacak hale getirmemeli ikinci hadi oldu diyelim bunun adı borç olmamalı
Kadınına göre değişir, ben istemem
Borç almam da vermem de. Ama örneğin bir yere davet ediyorum onu ama orası onun maddiyatının yetmeyeceği bir yer. Yurt dışı gezisi mesela. Ben öderim ve gideriz karşılık beklemem.
isteyebilir çünkü istememesi için sebep yoktur. bir hayatı paylaşan iki insan maddi sıkıntıyı da paylaşacak elbette. işi sugar daddy kıvamına taşımadıkça sorun görmüyorum
Zaten kızların derdi erkeği nasıl tırtıklarım, benden borç isterse vermem başkasını bilemem
yuhh
@zeynepktp neye yuh?
Kocam dışında ki ve ailem dışında ki erkeğin parasına minnet etmem sonuç olarak birseyim değil.
eğer aralarındaki bağ çok sağlam bir bağ ise paranın lafı bile olmaz,, önemli olan paylaşmayı bilebilmek, 😉
Gururu olan istemez biz sizin banka kartınız değiliz hanımlar ne zaman imzayı atar eşimiz olursunuz o zaman isteme hakkınız olur
Ben isteyemem ama isterse sevdiğim kişi veririm o zor durumda ise bende üzülürüm hatta borc olarakta vermem karsılık beklemem
Ben birinden yardım istemektense yerde kalmayı tercih edenlerdenim. O yüzden ben rahatça isteyememAma rahatça isteyenlerinse yaşam stili ve karakter farklılıklarından normaldir
Sevgilisi ise nie borç istesin birbirlerine yardım ederler saten
Eğer gerçekten seviyorsa farklı bir üslupla isteyebilir