9 aydır nişanlıyım. Başta büyük bir heves ve istekle nişanlandım. Her zaman aşık olup evlenmek istemişimdir. O hissiyatın var olduğunu sanmıştım ama yanılmışım. 😞 nişanlıma aşık olamıyorum, sadece saygı duyuyorum o kadar. Aramak bile gelmiyor içimden. 20 dk dan fazla konuşunca sıkılıyorum.
Mesajlaşırken bile çok saçma geliyor yazdıkları vs. Mesela yemek yedim diyorum "bende seni yesem." Veya " benide yesen" tarz cümleleri çok fazla kuruyor ve gerçekten bunaltıyor.
Belki kızıcaksiniz konusmasi bile hosuma gitmiyor. Cok kaba şivesi var. Güzel cümleler kuramıyor. Bazen çocuk gibi geliyor 😞😞
Bana karşı çok çok iyi davranıyor ama romantik olamıyor. Üzerime çok fazla düşüp beni sıkıyor. "Bulaşık yıkadım " diyorum "bugün çok yoruldun yat dinlen😞" tarzı cümleler kurup israrcı oluyor. Size hoş gelebilir ama gerçekten sıkılıyor insan çünkü düşkün olması gereken yerde olmuyor
olmaması gereken yerde aşırı oluyor.
Örneğin işten çıktım hava aşırı soğuk ve otobüsler geçmiyor saatlerdir bekliyorum, gelip almak aklına bile gelmiyor! Ama bir sofra kursam ısrarla çok yoruldun bilmem ne!!! Ailesi biraz kız gibi yetiştirmiş erkek olmasına rağmen çok naif ve saf, korumacı değil nerdeyse ben koruyacagim onu. Mesela "kollarima gel" demez "kollarina al beni " der?
Vazgeçmek istiyorum ama pişman olmaktan korkuyorum çünkü mantıken ne ararsam var. 5 vakit namazlı ahlaklı ailesi çok iyi bana cok değer veriyorlar. Ne desem yapacak birisi her türlü yönetebileceğim birisi. Beni her türlü rahat ettirecek biri.
Aşksız olmaz ayrıl gitsin diyorum, o kadar masraf yaptılar herşey hazır mobilya gelinlik takılar... bu raddeye gelip ayrılmak çok büyük ayıp olur. Ama mutsuz olursam mutlu da edemem.
Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Sizce sonradan sevebilir miyim? Mutlu bir evlilik mümkün mü bu şartlar da? Aşılır mı bu problemler?
Mesajlaşırken bile çok saçma geliyor yazdıkları vs. Mesela yemek yedim diyorum "bende seni yesem." Veya " benide yesen" tarz cümleleri çok fazla kuruyor ve gerçekten bunaltıyor.
Belki kızıcaksiniz konusmasi bile hosuma gitmiyor. Cok kaba şivesi var. Güzel cümleler kuramıyor. Bazen çocuk gibi geliyor 😞😞
Bana karşı çok çok iyi davranıyor ama romantik olamıyor. Üzerime çok fazla düşüp beni sıkıyor. "Bulaşık yıkadım " diyorum "bugün çok yoruldun yat dinlen😞" tarzı cümleler kurup israrcı oluyor. Size hoş gelebilir ama gerçekten sıkılıyor insan çünkü düşkün olması gereken yerde olmuyor
olmaması gereken yerde aşırı oluyor.
Örneğin işten çıktım hava aşırı soğuk ve otobüsler geçmiyor saatlerdir bekliyorum, gelip almak aklına bile gelmiyor! Ama bir sofra kursam ısrarla çok yoruldun bilmem ne!!! Ailesi biraz kız gibi yetiştirmiş erkek olmasına rağmen çok naif ve saf, korumacı değil nerdeyse ben koruyacagim onu. Mesela "kollarima gel" demez "kollarina al beni " der?
Vazgeçmek istiyorum ama pişman olmaktan korkuyorum çünkü mantıken ne ararsam var. 5 vakit namazlı ahlaklı ailesi çok iyi bana cok değer veriyorlar. Ne desem yapacak birisi her türlü yönetebileceğim birisi. Beni her türlü rahat ettirecek biri.
Aşksız olmaz ayrıl gitsin diyorum, o kadar masraf yaptılar herşey hazır mobilya gelinlik takılar... bu raddeye gelip ayrılmak çok büyük ayıp olur. Ama mutsuz olursam mutlu da edemem.
Düşüncelerinizi merak ediyorum.
Sizce sonradan sevebilir miyim? Mutlu bir evlilik mümkün mü bu şartlar da? Aşılır mı bu problemler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer