Çevrenin ailenin bildiği bir ilişki evet her anında yanında olmalı yanında değilse sorun var demektir. Yeni bir ilişki ise başladığın ilişki en azından bir telefon açmalı bir geçmiş olsun hediyesi göndermeli:) Yani insan insana verdiği kıymeti zor zamanlarda kötü günlerde gösterebilir sıradan güzel günler de herkes yanında olabilir zira değil mi?
Ilişki demek yani aşk demek karşılıklı yapılan eylemler ne demektir Bir şeyleri paylaşmak demektir yani hayatın artık ortak alanlar içinde kurmak demektir Eğer sürekli bir taraf seviyor ilgi gösteriyor ve diğer tarafta işine geldiği gibi dediğin gibi davranıyorsa Artık bunun adı aşk değil menfaat oluyor zaten böyle bir kişi hiçbir şekilde ilişkiye başlamalıdır
Şimdi şöyle. Eğer karşı taraf evinde boş boş yatıp umursamamış ise tamam bu gözden geçirilmeli. Ama onunda müsait zamanı yoktur mesela ha diyince yanımızda olamaz
Arkadaşlar yıl 2020 millet bir birine selam vermiyor neden insanlardan fazla şey bekliyorsunuz fazla sorumluluk yüklüyorsunuz kendinize yaslanın dik durun.
Sahte samimiyettense aramasin sormasin daha iyi mk yalandan ay cok merak ettim aklim sende kaldi noldu iyi misin falan yapmaciklik akan cumleler istemiyorum ilgiden de hoşlaşan biri değilim ayrıcana
Şahsen sevgilim hasta olduğum an direkt annesinin çalıştığı hastaneye gönderiyor yanımda olamasa bile her türlü yardımı sağlıyor kötü günde yanımda olmayan bir kişi istemezdim açıkçası
Hep düzgün insanlarla sevgili oldum. Kanser oldum ikisi de aradı sordu. Aileleri maddi yardım da yaptılar. İkisinin de arkasından konuşmak beni nankör yapar.
semptomları gösteren birinin yanına gitmesi zaten mantıksız sevgilisi olsa bile büyütmeye gerek yok ilgilenmiş işte yok sevgilim yanıma geliyordu falan demek boş şu an