Birlikte bir düğüne gidiyoruz ve dans etmeyi bilmediği için kös kös oturup dönüyorsunuz. Bu durum karşısında nasıl bir tepki verirsiniz?


Bu daha güzel olur çünkü beraber vakit geçirerek öğrenme açısından bilimleri paylaşarak hem ilişkiyi ileri seviyeye taşımaya aynı zamanda komik görüntülerin ortaya çıkıp çiftin eğlenerek anı biriktirerek ve birlikte öğrenerek zaman geçirmesine sebep olur ve ilişki güzel yönde gelişir. Bence güzel olur bu bir kusur değil
Ben düğünlerde dans etmediğim için çok uyumlu oluruz bir de çok tatlı olur ve sevinirim yani dans etmesin, düğüne de gitmeyiz ki zaten ama belki de gideriz de o kadar gitmeyiz
Biraz gideriz ama o kadar da gitmeyiz kdnaödnsns
Dans bilmeyebilir, ama halayı çok güzel çekeriz. 😄
"Sen de benimle dans kursuna gel, en iyisi." derim.
Cevap
7Cevap
Dans etmeyi öğrenelim mi demeleri lazım
Sorun etmem olabilir. Bazı kişiler dans etmeye yetenekli olmayabilir veyahutta sevmeyebilir.
Ogretirim ben askima. Cok guzel dans ederim😎
Çok mutlu olurum. Ben biraz ağır tipleri severim. Dans etmesin oynamasın. Mümkünse kös kös oturup gelelim😂
Nolacak beraber dans ederiz, öğrenir. :)
Ahhahah düşe kalka öğreniriz yahu. :)
Sakat kalabilmemiz ihtimalini göze alıp, öğretirim sen düşün sjsjsj
En son teyzemin nişanında bjk maçına gittim diye tüm aile ağzıma s.. dans düğün işlerini bıraktım sorun etmem
provasını yaparız nolucak bilmek zorunda değilki herkes sevicek diye bişey yok beraber ögreniriz
Tepki vermem, ben de sevmiyorum dans etmeyi 🤷🏻♀️
Düğünde herkes dans egitimi görmüşte bizim mi habeirmiz yok.
Tepki vermemki olabilir bilmek zorunda değil isterse beraber öğreniriz
Ben de bilmiyorum sıkıntı edeceğim bir durum değil...
Hiç sorun değil, çünkü ben de düğünlerde sadece izleyiciyim.
Tepki vermezdim, dans etmesini öğretirdim, kaldı ki küçük şeylerden kalp kırmam.
Etmem bende , sevmiyorum zaten düğünde oynamayı filan beraber otururuz sorun etmem :D
Gavur âdeti dansı bilmek lazım tabi
Değilse büyük eziklik heee
Halay mı çekemiyor bende bilmiyorum sallasin okadar
Sorun yok
Bana ayak uydursun, dans etmeyi reddetmesin benimle yeterli
Kötü bir tepki vermem çünkü ben de dans bilmem ve sevmem.
Sorun değil ben de bilmiyorum. Umarım mezuniyettimde onla dans edebilirim. Imkansızz
Herhangi bir tepki vermezdim düğünlere pek gitmiyorum zaten
Saygı duyarım sonuçta dansöz deye götürmedim ki onu yanımda
Herkesin hoşlandığı şeyler farklıdır. Ben dans etmeyi sevebilirim ama hoşlanmayabilir. Ama karşımdakinden de aynı empatiyi beklerim.
Bende hiç anlamam. Sorun yok. İyi dsns etmesi sorun olurdu.
Pek onemli degil bence bir saga bir sola yaylanicak olan bu😂😂
O da eksik olsun nazar boncuğu diğerleri taöaö olsunda
Sorun değil o otursun ben dans ederim 💃
Öğretirim ya da beraber eğitimini alırız❣️❣️
Öğretirler😂😂
Dans nedir ya horon tebecukkk 😂
ben de fazla bilmem ki sevmem hatta 🤣
Hıc bir tepki tabiki bilmek zorunda değil
bana ogretecek kadin cikarsa o benim karim olacak
Tepki vermem ☺️
Bilir bilir güzel dans eder
Dans etmeyi sevmediğim için sıkıntı etmem
Bilmemek değil öğrenmemek ayıp☺
Bazı ortamlarda kötü oluyor ya
Ben oynarım tek başıma 😃
Kursa gidelim
Öğretirim <3
Hiçbir tepki vermem çünkü bende bilmiyorum hahaha
Öğretirim.
Umursamam
Bana çok itici geliyo ya hahaha😂😂
Severim onu ☺️
Olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?