tam su an ss aldim sevgilim uyuyor yanimda silmemis mesajlari sacma kiskancliklar olmaz aramizda bu kiza da herkese olan tavriyla yaklasmis ama bu kiz yuruyor mu sizce bir sekreter doktor iliskisine gore fazla samimi degil mi
Sevgilimin telefonundaki mesajlar bu kiz sevgilime mi yuruyor?
Bence siz bu konu yüzünden yüz göz olmayın ama sevgilinizin de kıza yerini ve mesafesini bildirecek bir tavır takınması şart :) Kız yürümüyor tatlım bu ne arsızlık yani adeta dört nala koşturuyor :) Sevgilinize gördüğünüzü belli etmeyin telefon karıştırmak hoş değil ama iş yerinde ziyaret edip boy göstermenizde hiçbir sakınca yok :)
Hahahah kız bildiğin koşuyor. Halil de yürü ya kulum demiş, çikolatalar alınmış gönül almak için, bu sefer 🍫 olmaz deniyor. Acaba ne aldı, alacak ya da ne yaptı? Bir dahaki çikolatayı istemeye alacak böyle giderse haberin olsun
lan yürümüyor koşuyor koşuyor...çita gibi koşup ceylan gibi sekiyor ve ayı gibi kapanacak sonunda üstüne... seninkinin de gönlü var bu işte belli oluyor vesikalık resme verdiği cevap sonrası onu da belirteyim...
Kadın dünden razı sevgilinde gönüllü gibi duruyor... bak sevgilin herkese böyle diye birşey yok ayyyy kıZım bakkk kızım bu yazıları okurken bana bir sinir geldi şu an.. O ne yaaa flörtöz tavırlar hem o karı. Hem sevgilin? Ayy canım babasının kızı mı o bu kadar yüz veriyor çikolata alacakmış s. ıçarım onun çikolatasına a aaaaa bak bana fena geldiler... Sen sevgilinin iplerini bırakmışsın canım yakındaa boynuzu yersen Şaşırma bak... benim de sevgilim vardı öyle yersiz kıskançlık yapan biri değilim... ama öyle belli bir çizgisi olmalı herkese karşı olmaz böyle 😉
Mesajlarin ne türde oldugunun bir onemi yok bu erkegin karakterine ve zaafina bagli. Belki etkileyecek turden degil ama onunla ilgisini acik acik paylasan birinin oldugunun bilincinde gun gelir bundan faydalanmak isteyebilir. Cikolata almak yerine sert bir tavir koymasi sart...