Aslında fazla kıskanc olmayan, ılımlı herşeyi takmayan karşısındakini darlamayan bir kadınım?

Yani 7 yıllık uzun ilişkim oldu kıskanclık güvensizlik konusunda hic sorun yaşamadım. Ailevi sebeblerden ayrıldık.
Neyse bir yıldır biri var hayatımda yeminle kendimden soğudum, aramaz ilgilenmez güven vermez birşey söylediğim zamanda darlıyosun der. Ayrılırım peşimden koşar bir ay sonra herşey sil başdan...
kendimi tanıyamıyorum aksi dengesiz sanki durmadan sorun cıkaran bir kadın oldum...
okadarda dikkat ediyorum ama galiba bu karşıdakiylede ilgili öyle değilmi? Delirmek üzereyim akıl fikir verin lütfen
Aslında fazla kıskanc olmayan, ılımlı herşeyi takmayan karşısındakini darlamayan bir kadınım?
Cevapla