Hellooo 🤗🥳 sevgili KScanlar Zat-ı Şahaneniz nasıllar 🎈
"Tam mutlu oldum derken, yıktın bütün dünyamı!" Dediğiniz biri var mı?
#invictus16
"Tam mutlu oldum derken, yıktın bütün dünyamı!" Dediğiniz biri var mı?
#invictus16


Hayır hiçbir zaman da olmayacak çünkü ben benimle tamım kimse beni tamamlayacak sevgiye güce ve ruha sahip değil. Sadece çıktığım yolda yoldaş olabilir gelecek kadın.
Biri değilde arabam yapıyor genelde öyle şeyler 😂🤷🏽♂️ aramızda sürekli problemler oluyor tam arayı düzeltiyoruz “bas gaza yavrum” diyince küsüyor 🤓
Vardı , bir zamanlar yıkılan Dünyamın altında kaldı..
Beni yakan benim gibi yansın 😅
Zeynep Ergülle ilhin yok dimi😧😂
Yok yahu hatta görüşü yazarken aklıma bile geldi ' Beni kınayan benim köyneğimi giysin' sözü 😂 sanırım aynı sözü çağrıştırmış
Psikolojimi pert etti o kadın 3 yaşında ki yeğenimle telefonda konuşurken ataşımda yan diye kavga ediyoruz 😂😂
O yokken yaptığım görüşün bir anlamı olurdu artık yok 😂😂
:///
Teşekkür ederim 😇🌷
Cevap
35Cevap
Hayıır benim dünyacığım o kadar kolay yıkılmıyor.☺️
Tam mutlu oldum derken geldin siktin belami dediğim çok insan var.
Bu şarkı sözlerinden soru çıkartmak nodanız oldu umarım çabuk biter. Ve hayır yok böyle birü
evet var. mutluluk bana haram olmuş galiba en azından şuanlık öyle
Benim yaşıma gelip de bu duyguyu yaşamamış kimse yoktur.
Bir dargın bir barışık, ortalık çok karışık dediğim biri var.
Selam,
Olmaz mı? Enkazın dibindeyim kurtarılamiyorum yapacak birşey yok 🙄
Allah kimsenin dünyasını başına yıkmasın 😔
Yok kimseye kırgın, kızgın ya da küs değilim unutmak en güzel ilaç.
Vardı bir zamanlar bizide göçük altında bırakan birileri..
3 yıldır hayatımda kimse yok, iyi böyle.
Vardı geçti gitti pek takmıyorum :)
Bu zamanda bu kadar sevilecek birileri var mı?
Dünyam insanoğluna göre kurulu değil.
Puff hemen de beylik laflar 🔫 gidiyorum ben uyumaya 🥴🥴
Daha zinde uyancam bekle beni 😒🔫
Uyandım ki of nasssıı zindeyim
Valaaa uyuyamıyorum nedense 🤧
Herkesin vardır böyle hezeyanı sanırım
Aykut elmas ehhhehehee xd
Yok mu desen yeridir...
Herkesin vardır bence
Korona dermişim jshsh
Öyle bir şey demiyorum. Demekte istemem.
Hayır yok, allah o günleri göstermesin.
kimseye o lüksü vermedik
Hayır reis daha olmadı
Ben hep o durumu yaşıyorum 😂
Yok iyi ki de yok yani :D
Var malesef kimsenin başına gelmesin
Öyle bir hata yapcaktım verilmiş sadakam varmış.😀
Dünyamı yıkanı o enkazın altında bırakırım
Hayır yok olmasın zaten elimde kalır 😂 😂
Evvettt. Yerle yekzan
Yeni bitti
Var evet
Olmaz mı.
Var 😒
olmaz mı
Hayır
Yoktur
Hayır yok🥳
Vardı da geçti
Var, bizzat ben.
Olmusmuydu ki😂
Yok öyle bir şey 😀
Evet var Allah
Var burdan onun Allah belasını versin püü
Var maalesef.
Vardır, elbette.
Var tabi ki olmaz mı
Hayır yok
Geçmişte oldu
Hayır
Varr var "
Evet var..
var 3 yildir...
Yokk
Yok hayır.
Vardı mazide kaldı.
Çok şükür kurtuldum
Yokk
Cok var
Yok ama olabilir 🙄
Varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?