Büyü yaptırdım 2 defa çok pişmanım tutmadı zaten ne yapabilirim?

Allah affetsin büyü yaptırdım evet çok pişmanım 2 defa yaptırdım hemde ama ikiside sahtekat çıktı telefon üzerinden yaptırmıştım zaten bana musallat olurlarmı 2 si de yarım kaldı demişlerdi bana ama yaptıklarından bile emin değilim nasıl emin olabilirim güvenmiyorum her büyücüye soramıyorum da eğer büyüler yarım kaldıysa ya da yapıldıysa ne yapmam lazım bozmak bunu üzerimden atmak için yardım edin ne olur. Lütfen yargılamayın her insan hata yapabilir bazen sağlıklı düşünemiyor insan herşey üst üste gelince bir anlık sinirle hırs yapıp yaptım çok pişmanım 1 yıl oldu yaptıralı.
Güncellemeler
+1 yıl
Adana da etkili büyü bozucu büyücü biri varsa yazarmısnız
Büyü yaptırdım 2 defa çok pişmanım tutmadı zaten ne yapabilirim?
Cevapla