beni yargılamanızı değil "İĞNEYİ KENDİNE ÇUVALDIZINI BAŞKASINA BATIRMAYIN "
Erkek arkadaşım ilk kez evime geliyor ona ne yapayım yemek tatlı?
beni yargılamanızı değil "İĞNEYİ KENDİNE ÇUVALDIZINI BAŞKASINA BATIRMAYIN "
bence evine gelmesin çok heyecanlısın * gecenin sonunda bekaretini kaybedip bir ömür boyu mutsuz olabilirsin sakın seviyoruz evlencez deme bana hepsi laf akıllı ol dikkatli ol diyorum dışarıdan et köfte patetes kızartması ve mercimek çorbası yap yanına da tatlı olarak sütlaç ya da kemal paşa tatlısı yap biraz çerez al film olarakta komedi ya da romantik olur ama korku filmi de güzel olur giysiye gelince yemeklerini hazırla duşunu al önce, saçın başın düzgün olsun aşırı makyaj yapma bir kalem hafif ruj yeterli pantolon tişört giy yeter
tamam teşekkürler :))))
bekaretin çağı falan yok kardeşim zaten hangi çağ diye diye bu hale geldik evlendiği gün görürüm ben onu bakire olmayınca eşi birşey demese bile en ufak bir şeyde bunu gündeme getirir bu çevremizde olan şeyler görüyoruz ve çoğu mutsuz sırtında ömür boyu kambur gibi taşır tabi siz erkekler için değişen bir durum olmuyor adınız dul olmuyor insanlar size kötü gözle bakmıyor ama kız yapınca adı o... oluyor boş konuşuyorsun
sen canını sıkma ablacım vermem sağlam bu kasa sıkıntı yok kızların adı çıkmış salağa herkes salak değil
iyi bakalım sevindim buna umarım istediğin gibi güzel geçer
alata ne yapayım
zeytinyağlı yaprak sarma demişsin yanına salataya gerek yok yayla çorbası yap
evet aynen öyle bende boşanmış biri olarak çok acı çekiyorum çevremin laflarından solayı o yüzden de tüm kızların dikkatli olmasını rica ediyorum
5 ayda çıktığın erkek arkadaşı yatıya çağırmakmı yanlış anlamada fazla garip değilmi yinede bu senin bileceğin iş neyse yemeğe kızartma yapa bilirsin ya da sadece soslu makarna , tatlıda bence dondurmalı tatlılar iyi olur hem sıcağa iyi gelir hem tatlı hemde kolay fazla zamanını harcamaz, giyiminde rahat olsun fazla aşırıya kaçmadan, içeceğide yapacağın yemeğe göre seç bence :/
adamla yatmıycam neden yatayım
Buraya gelmıssın böyle bir soru soruyorsun sonra haliyle bence sonuna kadar haklı herkes böyle düşünüp seni ti ye almakta evine erkek alıp yemek yiyip ne yapacaksan yap bunlar sorulurmu lısedekıler bu işleri sormuyolar ne içecek diyosun ya sevgilim şalgam suyu içer o herifin aklına tukureyım seninle aynı evi bırak şehri paylasamam kezban
:DDDDD ne alaka sizi anlamıyorum cidden
yemeğimizi yedik örümcek adamı izledik yeni versiyonunu sonra ayrı ayrı uyuduk
olabildigince takıp takıştirilmış dekolte olmadan çekici olan bir elbise
film sana kalmış, ama karayip korsanları tarzı iyi
yemek hafif yanına şarap ideal...
erken başlamayın sevişmeye...
Cevap
29Cevap
vay arkadaş ne ar kalmış nede namus büyük konuşmuyorum ama sevgilinin eve gelmeside ne demek? bile bile kendini ateşe attığının farkındasın dim?
ne alak ne ilgisi var
he yarın görcem ben seni ne alaksı olduğunu o zamn ne ilgisi oldugunu anlarsın bu kadar saf olmayın ya
yobazlıktan değil canım işte kendini reklam yapıcak burada ya ona buna namuslu kızım ayakları çekiyor işte anla yaw :DDDDDD
lan bak beni deli etmeyin ha!!! beni nerden tanıyorsunuzda hakkımda yorum yapıyorsunuz ben senden namusluyum aklıı ol!! senn gibi sevgilimi eve çağırmıyorum çağ dışı biri olsaydım burada olmazdım az ne dediğinizin farkına varın da öyle konuşun! KAÇ KURUŞLUKSUNUZ FİYATINIZI SÖYLEYİN BANA :) :)
sen söyle sen sataşıp üstüne hazımsızlık yaşayıp hala hakarete devam edip ks ye şikayet ediyorsun ne hakla sana ne benim kuruşumdan
5 kuruşta etsem
trilyonda etsem bu benim sorunum
o zaman sende yargısız infaz yapmadan önce bir düşün aklını kullan ben hazımsızlık yaşamam çünkü senn gibi yanlış yollardan gitmiyorum sen sıkıntı etme
sana göre yanlış bana göre doğru :))
sorun ne anlamdım ama üslubun hoş değil şurda biri düşmüş millet gelin parmakla gösterip HAHAHAHAH diye gülen lerdensin
yooo ne alaka düşene tekme atmak yok bizde tutar elinden kaldırırm gerekrs :)
sence o yemek yemeğe mi geliyor yoksa... anladın sen onu :D bence önüne öğrenci işi makarna bile koysan onun için yeminle yeşil sarma gibi kuzu çevirme gibi gelir. o acaba sevişmeye ne zaman geçsek diye düşünüyordur için için :D :D
siz öyle sanın yemek ler pişiyor salatayıda yapıcam :) sofra çok güzel olucak
Hocam hafif atıştırmalık bişiler yap.Kola falan içmeyin meyve suyu falan alın (= sonra film falan boşverin.Müzik açıp romantik konuşmalar yapın.Sonrasına sen belirle (=
rahat şeyler giy nasılsa çıkacak
Fazla ağır yemekler yapma
Film önemli değil zaten pek odaklanılmayacak
Enerji içeceği için.
Ahh ahh yazık senin o annene babana kız babası olmak böyle bişey işte eskiden boşuna kız çocuklarını gömmüyolardı diri diri çekilecek dert değil çüncü tövbee.
var ya sanki siz kız arkadaınızla hiç aynı evde kalmadınız hepiniz ak kaşıkşıksınız
ne yemek yiyebilcen ne film izleyebilcen.kıyafeti de düşünme hatta..
yok filmin sonu yönetmene kalmış ha o koltuğada ben istersem o oturur istmezsem oturmaz zorla ırzıma geçicek değil ben istemezsem bir şey olmaz kızın elinde bir çok şey
yemek hiç önemli değildir onun için çünkü o menüde ne olacağını biliyor gerisi tevattuar
hep aynısınız hep
ama şimdi bu filmin sonu belli, sen ne yaparsan yap o seni üzmemek için güzel olmuş diyecek, onun için sen bu ne yemek yapsam kısmını evlendikten sonra düşün
ayy kıyamam nasıl heyecanlı yaa. yemeğe vakit kalmıcak zaten sen doyurursun onu :D
5 aydır çıkıyoz henüz bir yakınlaşma olmadı
iyi ya işte yakınlaşmanız için bundan güzel fırsat olur mu :D ama sen önce karnımız doysun diyorsan güzel bir makarna yap soslu moslu uff dumanı tüterken afıyetle yiyin.
makarnamı yedircem oldu
başka neler yapabiliyorsun ki. ben pratiklik bakımından öyle dedim. tatlı yapmayı bilir miisn?
çoğunu evet
oh oh ne iyi. yemek olarak da bir mantı yapabilirsin mesela bol sarımsaklııı
mantı değil sarma yapıyorum zeytinyağlı
olmaz yaa mantıda yapp
ayyy yazmada takarmış mutfağa girerken ne şirin şey olursun sen öyle hayal ettim de bir:D
cevap versene be havalı şey :D
efendim
neler yaptın adama anlat merak ettim. sarma sarıcam diyordun hemde yazma takarak.d.d
yaptım yedik yemeğimizi hafta sonu ailesiyle tanışıoyorum ne haber :))
ne be tanışamazsın mı dedik sanki havalara bak.d.d
yapılan yorumlara bak herkes yatak muhabbetinde
onlar için erkekle kızın aynı ortamda bulunması olanaksız da ondan. hemen kötüye yoruyorlar :)) halbuki bak ne de güzel vakit geçirmişsiniz :))
niyet önemli
ne güzel yapmışsındır kim bilir sarmayı :))
Kıyafete Takılma Gecenin İlerleyen Saatlerin de Bir Anlamı Kalmıcak :D
kadın budu köfte yap köfte sensin kadın budu kalçan ne güzel yer doymak bilmez :D
senide görcez velet
:D neyimi görecen Galiba ben sevğilimi eve çağırdığımda tutki kapıdan sabaha kadar şaptık :D velet diyen dilini keserim pilavına katarım bak :D
tamam işte bende sevgilime ellerimle sarma yapıyorum onu yiycez tatlımızı yiycez film izleriz yad batak oynarız ya da tavla ondan sonra herkes yatağına
İyi afiyet olsun Velet ne diyim :D
sağol velet :DD
ne demek velet :D
Sen kendini sservis edecen en kolayi bu.. yemek disardan soylersiniz
ahaha :) en iyi yorum bu bak ;)
sizin amacınıuz ne?
Gecenin sonun eger bu olmazsa beni sikayet edin :-) :-) :-)
yok canım bişey olmadı o odasına geçti uyudu sanırım bende yatıcam iiyi geceler sizede
İnanayim mi :-)
tatlı yedirme bence soluğu yatakta alırsın canım :D
bişi olmaz
film felan hikaye hızlı yenecek bir yemek söyle dışardan pizza felan sonrası malum :D
yok ya pizza olmaz
olur olur sıkıntı yok :) çabuk bitsin önemli olan o :D
bence çok iyi yemek yapan birine yaptır sonuçta etkilemeye çalışıyosun :)
giyinmene gerek yok
adamı tekrar soymak için uğraştırma
düz mantık
adam yatıya geliyor diyosun ne olacaktı TERS MANTIK
pijamalrtını getir dedim :) düz mantık
stres yok ne yazdığın anlaşılmıyor
ters mantık
varmısın iddasına çok güzel bir akşam yemeği film izliycez ve yatıcaz yarın işe gidicez
varım
nesine?
bilemedim sen söyle :)
farketmez.sonuçta ben kazanacağım.1 kız ve 1 erkek yalnız evde hiç birşey yapmadan uyuyacak
bir ihtimal var oda erkek değil oğlan olması lazım
tamam zaten bende öyle dedim ayrı odalarda yatıcaz
ayrıca ne alaka oğlan ya herkes eline alıp gezmek zorunda değil
yok öyle bir dünya
e hadiii
neyine?
gizliden çıkıcaksın ve diyeceksinki herkes benim gibi abaza değil
tamam sen çık bende çıkayım
yarın ama
anlaştık çıkınca haber ver
Masaya uzan, çikolata sosu falan filan işte..şarap tabiki içecek olarakta.
oldu direkte dikim eve olurmu nasıl fantaziniz var olum
Direk geliyomuş zaten akşam merak etme..:D
sütlaç iyidir sanırım hafif hem meyve suyu içermisiniz? akıyor... güzel aslında
heycan yapma olacaklar belli sakinleş akışına bırak.
Yemek'den sonra başka bişe olcakmı? Duruma'mı bakar yoksa?
sütlaç yapta yiyek kız
ay demi fırında
ay eveeet
sevdiği yemeği veya tatlıyı yap..
yaprak sarma nasıl yapayım ben :( tramisu seviyorda
tavsiyem evlenmeden
beraber kalmayın
Yiyecekte içecekte sensin, hiç yorma kendini :D ^^
bildigimiz yemek yapabiliyormusn yani
sarma yapıcam mercimek çorbayı da kattım ocağa başka tatlı yapıcam salata neyli olsun
onu bilmiyorum işte yemekleri hazırlayım sonra bakıcam
Hanim göbeği vezir parmağı Dilber dudağı
bence yiyecek olan sensin.
kız dediğin böyle olur yemek diyo tatlı diyo:D
yaprak sarma yapıcam başladım bile
yazmasız mutfağa adım atmam
olsun daha rahat ediyorum hem hoşuma da gidiyo rengarenk el işlemesi babaannem yaptı
Bu akşam kesin maç var, benden söylemesi :)
yemek yapmaya gerek yok yiyişceniz zaten
sonunda ne yapacağın belli zaten :D
Soslu bir makarna yapabilirsin
krem şanti yap bence
Süper ya :))
dilber dudağı
tavuk gögsü severmi?
tiramusu yapmıştım
sweviyorsa sorun yok tiremusu güzelmi ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar