İnstagramdan bir kıza yazdım ama kız tuhaf davranıyor mesajları detaya attım ben nerde yanlış yaptım Çok mu kötü konuşmuşum?

İnstagramdan yazdım kıza ben yazıyorum o cevap verıyor sadece kısa kısa cevaplar verıyor bir şiir sayfam vardı oraya davet etmek ıstedım şiir sevmedigini söyledi benım konuşma seklim mi kötü anlamadım hangi kıza yazdıysam hepsi böyle davranıyor hiç biri samimi degil ama bir arkadasım yazdıgında kızlara benim gibi konusuyor ama daha samimi oluyor arkadasım mesaj atmasa o kız ona yazıyor bende öyle degil tam tersi ben yazarsam sadece cevap veriyor soğdum artık kızlardan nekadar kendini begenmişler varsa bana mı denk geliyor nedir güzel kızlara yazmıyorum orta güzellere yazıyorum bu bana bakar diyebilcegim kızlara ama oda olmuyor yardım
İnstagramdan  bir  kıza yazdım ama kız tuhaf davranıyor mesajları detaya attım ben nerde yanlış yaptım Çok mu kötü konuşmuşum?
İnstagramdan  bir  kıza yazdım ama kız tuhaf davranıyor mesajları detaya attım ben nerde yanlış yaptım Çok mu kötü konuşmuşum?
İnstagramdan  bir  kıza yazdım ama kız tuhaf davranıyor mesajları detaya attım ben nerde yanlış yaptım Çok mu kötü konuşmuşum?
İnstagramdan bir kıza yazdım ama kız tuhaf davranıyor mesajları detaya attım ben nerde yanlış yaptım Çok mu kötü konuşmuşum?
Cevapla