İnstagramdan yazdım kıza ben yazıyorum o cevap verıyor sadece kısa kısa cevaplar verıyor bir şiir sayfam vardı oraya davet etmek ıstedım şiir sevmedigini söyledi benım konuşma seklim mi kötü anlamadım hangi kıza yazdıysam hepsi böyle davranıyor hiç biri samimi degil ama bir arkadasım yazdıgında kızlara benim gibi konusuyor ama daha samimi oluyor arkadasım mesaj atmasa o kız ona yazıyor bende öyle degil tam tersi ben yazarsam sadece cevap veriyor soğdum artık kızlardan nekadar kendini begenmişler varsa bana mı denk geliyor nedir güzel kızlara yazmıyorum orta güzellere yazıyorum bu bana bakar diyebilcegim kızlara ama oda olmuyor yardım
İnstagramdan bir kıza yazdım ama kız tuhaf davranıyor mesajları detaya attım ben nerde yanlış yaptım Çok mu kötü konuşmuşum?
Biraz tiple alakası var biraz da yazış şekliyle. Bu şekilde konuşma başlatmaya kalkışırsan cevap veren kız sayısı çok az olur. Bir hikayeyi cevapla bir bilgi paylaş (su 100 derecede kaynar gibi) ama onun bilmediği bir şey olsun saçma olmasın ona bilgili olduğunu gösterirsen etkilenme şansı daha da yüksek olur sohbet konusunu o açmaya başlayabilir
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Konusurken en cok nerde yanlış yapmışım kız normal konusurken konusmak istemiyorum yazmıs
Sürekli soru sorduğun için kendini yüceltmiş kısa cevap vermiş biraz daha umursamaz davranman gerekirdi ama onu yapabilmek için kızla yüz yüze konuşuyor olman ya da kızın sana yazıyor olması lazım
Zaten soru sormasam yazacagıda yok ben yazsam o cevap verse oda bişiler katsa konuya gerisi cok güzel gelir belki samimi arkadas bile olurduk ama o adım atmadıgı icin oluyor tüm bunlar
Sen iyi konuşmuşsun da kız havaya girdiğini seni sallamadığını belli edince bırakacaktın. Tanışmak istemiştim ama sen istemiyorsun gibi, neyse hoşçakal. De kapat.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > İnstagramdan bir kıza yazdım ama kız tuhaf davranıyor mesajları detaya attım ben nerde yanlış yaptım Çok mu kötü konuşmuşum?
En İyi Cevaplar