Nasıl başlayacağımı bilemedim. Hatta yazsam mı yazmasam mı diye çok düşündüğüm oldu. Ama artık dayanacak gücüm kalmadı, zamana bıraksam seni kaybetmekten daha çok korkuyorum çünkü. Yazmaya karar verdim, çünkü bazı şeyleri içinde tutmak insanı daha çok yıpratıyor. Her neyse başlıyorum sonunda seni kaybetmeyi bile göze alıp yazıyorum, belkide bu mesajı aldıktan sonra benle hiç konuşmak istemeyeceksin. Bunu anlayacak olgunluğa sahibim, fakat senden şunu istiyorum beni erteleme, kafama takılacak cevaplar verme sadece evet veya hayır demeni istiyorum. Farkındayım daha şimdiden ne diyeceğimi anlamışsındır ama ben sonuna kadar yazacağım, benim kalbimdeki seni sana anlatacağım. İlk konuşmamız biraz tesadüftü farkındayım fakat seninle uzun süre konuştukça az veya çok karakterini yapını anladığımı düşüyorum. Sana bağlanmamın sebebi de buydu zaten beni en iyi sen dinledin en iyi sen anladın çünkü sen farklısın. Arada girmiyorsun, konuşamıyoruz seni kaybettiğimi düşünüyorum fakat girince tek mesajını yere göğe sığdıramıyorum. Seviyorum seni fakat bu sevgi arkadaşça değil, bu sevgi bambaşka, âşık oldum ben sana, sen beni belki sevmiyorsundur bilmiyorum hayır diyeceksin, ne kadar anlamasan da kalbimde yerin var daima ve hep olacak bu sevgi, o ilk buluştuğumuz gün deniz gibi gözlerine aşık oldum, ne yapsam aklımdan çıkaramadım yapamadım çocuklar gibi güldüm kendi içimden o gözlerin sahibi olmak için o kadar çok dua ettim ki ALLAH'a, o kadar yalvardım ki. Boynuna sarılıp kokunu içime çekmeyi o kadar çok istedim ki inşallah olur dedim yarabbim. İlk defa bir kızı böyle herkese anlattım her şeyi göze alarak insanları kendimden soğutmayı bile göze alarak, çünkü sadece aklımda sen varsın sadece seni düşünüyorum diğerleri umurumda değil. Bana watsapta ilk canımın içi dediğin zamanlar kalbim yerinden çıkacak gibi oldu bir mesajın bir canımın içi deyişin beni hayata bağlıyor. Lütfen anla beni ben mutlu olmadım, olamadım, mutluluğun zirvesine çıkalım istiyorum seninle beraber yaşayalım ya iyiyi, kötüyü, nefreti, kibiri, egoyu silelim kalplerimizden. Kendimize içinde ikimiz ve mutluluk dolu olan bir dünya yaratalım dünya dertlerini bir kenara atalım gerekirse beraber ağlayalım ne kadar üzülsekte hep başımızı koyacak bir omuz olduğunu bilelim nefret dolu kibir dolu bu lanet dünyadan çıkalım istiyorum. Gülelim güldüreyim, senin Saçlarınla oynayayım tarayayım, gülüşünden öpeyim, koruyayım kimse seni üzmesin karışamasınlar sana sahipleneyim kalbimde yaşatayım ne bileyim ilk günaydın mesajını atayım lütfen kurtar beni bu basit dünyadan beni mutluluğa götür. Ömrümün en işsiz, en boş, en yalnız olduğum zamanda girdin hayatıma tüm geçmişimi unutturdun geçmişteki tüm yaşadıklarımı unutturdun. Her şeyimi değiştirdin, ben sende yeniden sevmeyi, sevilme duygusunu yaşadım. Birbirimizin ilki olamadık belki ama birbirimizin sonu olabiliriz. Neden olmayalım ki zaten bizim "Biz" olmamız için hiç bir engel yok ortada, sen evet dedikten sonra. Tüm zorlukların altından beraber çok kolay bir şekilde kalkabiliriz, hiçbir şeyden şüphen olmasın seni gerçekten hiç üzmeyeceğim. Geçmişte yaşadığın o kötü şey gerçekten kolay değil yine aynı şeyi yaşayabilirim diye korkuyorsundur belki ama korkma ben senin hak ettiğin sevginin fazlasını vericem, aynı şeyi tekrar yaşamayacaksın ben buna izin vermiycem ve unutturacağım sana da o olanları bundan emin olabilirsin. Ben buna yüreğimle tüm kalbimle inanıyorum, o kadar çok ki gösterenden zamanla daha iyi yaparım bunu sende göreceksin ve iyi ki birbirimizi gördük tanıdık diyeceksin. Neden şimdi bunları anlattım bilmiyorum, acıtasyon yapar gibi oldu farkındayım ama öyle değil işte. Uzun lafın kısasına, mesajımın asıl amacına gelmek gerekirse ben seni gerçekten çok seviyorum gel bu lanet olası dünyada beraber mutlu olalım, gerçekten sevdiceğim ol, başlatalım yeni bir aşkı herkese ders olacak kıskanılacak bir aşkı, lütfen benim her şeyim olur musun?
bir keresinde büyük bir giyim mağazasında yan yana kıyafetlere bakarken "nereden yazayım?" demiştim o da anlamamış bir şekilde biraz sertelmişti ama çokta alınmamıştım çünkü tanımıyodum. 3 gün sonra falan aldığım gömlek bedenime oturmadığı için değiştirmeye gitmiştim mağazada o da varmış bana " pardon ne dediğinizi anlamamıştım özür dilerim" dedi ve gerisi halloldu zaten.
Bana çok iyi geliyorsun. Şu kadar telaşın içinde karşıma çıkman heralde Allah'ın bir lütfu olsa gerek. Bir şey söylemene gerek yok hep böyle gülsen de herhalde her şey çok güzel olur. Ama senden ayrı kalınca merak ediyorum. Nerdesin kimlesin... İşimi yaparken bir an aklıma geliyorsun öyle bir kafam karışıyor... Bazen otoparka bakıyorum araban burda mı diye. Büyü mü yaptın ne yaptın? Aklım fikrim sende..
naciz kalb-i harabemin tamirini ve mes'udiyetini umduğumdan ve ruhuma zerk olunan aşkın sahibi, nadide mevcudiyetinizin mes'udiyetini temin için ömrü hayatımı ser'etmek bahtiyarlığına erişmek arzumdandır ki, dest-i izdivacınıza talibim efendim
Sev seni seveni dağda çoban olsa sevme seni sevmeyeni bağdatta sultan olsa 🙄 teee yıllar önce bir misafirlikteki şeker kaşığında yazıyordu çok değişik gelmişti bir şeker kaşığında böyle bir sözün olması unutmuyorum🤭😁😁
Bana küsmeni çok seviyorum dediğim biri vardı bir zamanlar. Öyle söylerdim. Zaten küsmesi biterdi. 😊 Gerçekten küsmesi bile onu daha çok sevmemr sebep olurdu. Hatırası var
Arkamda namaz kılar mısın bir ömür boyu Senle kurmak istiyorum yeni bir soyu Yan yana dizilmi 4 güzel tosun Ey yar söyle, teklifi mi kabul ediyor musun
Allah diğer kadınlardan almışta sana vermiş gibi yarabbi bu ne güzellik.. Fotoğraf atarsa da ss ini alır ona özelden atar, ''Kefenin cebi olsa fu fotoğrafı koyardım 😍🤩'' derdim...
Gün geceye varınca herkes uyuyup sadece ben uyanık kalınca yalnızca dualar okununca Seni düşünüyorken an ve an; Ve gelmediğin her gece sineme oklar saplanıyor. Ben senden deyip çıkartmıyorum…
Karşı cinsi etkilemek için herhangi bir kelime kullanmıyorum benim erkek olduğumu biliyorsa ve ona özgüvenimi veriyorsam zaten ben onun karakterimle onu etkileyebilrim.
Bir kızı etkilemek niyeti ile bir cümle hiç kurdum mu hatırlamıyorum zaten etkileyebildiklerimi hiç bir cümle kullanmadan bakarak etkiledim o kadar tabi herkezde etkili olmuyor olanlar için dedim
Sen likor gibi tatlı, tekila gibi çarpıcı, viski gibi asil, konyak gibi sıcak, şampanya gibi özel, şarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhteşemsin. aishsjsh 😂