1. Ay 15 gündür sevgiliyiz
2 kez buluştuk.
Koron olduğundan buluşamıyoruz. Aramız iyi.
sabreder mi ya da ayrılır mı korona var buluşamıyoruz diyerek
Buluşunca öpücem dudaklarını diyor hiç öpüşmedik. Öptürünce de değersiz görüyor erkekler biraz daha uzatsam mı öptürme süresini? Öptürmesem mi
2 kez buluştuk.
Koron olduğundan buluşamıyoruz. Aramız iyi.
sabreder mi ya da ayrılır mı korona var buluşamıyoruz diyerek
Buluşunca öpücem dudaklarını diyor hiç öpüşmedik. Öptürünce de değersiz görüyor erkekler biraz daha uzatsam mı öptürme süresini? Öptürmesem mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sarılacağım demeyipte önce dudaklarını öpücem diyorsa sen bu ilişkini bir gözlemle
Satılacağım da önceden söyledi sonra öpmek istediğini söyledi
İyi o zaman
Öptürüp öptürmemek size kalmış.
İkinizin ortak kararı olur.
Olacağına varacak.
cut.
İyi oluyor bulusmayin tabi benim yoksa kimsenin olmasin 😂
1.5 ayda opsume vay be nasil ask nasil sevgi ama hic bekletme
Kişiye göre değişir ama genlde kullanırlar
Nasıl kullanırlar
Seviyorum ayağına canı sıkılana kadar
Siz uzaklaşınca kopuyorsaniz niye seviyorsunuz ki
Askıda
İlişkiniz sakatlanır.
Evde bulusun
Neden neyi ne alaka
Rahat olsun çocuk seni
Anlamadım