Korona yüzünden buluşamıyoruz ilişkimiz nolucak 😕?

1. Ay 15 gündür sevgiliyiz
2 kez buluştuk.
Koron olduğundan buluşamıyoruz. Aramız iyi.
sabreder mi ya da ayrılır mı korona var buluşamıyoruz diyerek
Buluşunca öpücem dudaklarını diyor hiç öpüşmedik. Öptürünce de değersiz görüyor erkekler biraz daha uzatsam mı öptürme süresini? Öptürmesem mi
Korona yüzünden buluşamıyoruz ilişkimiz nolucak 😕?
Cevapla