Uzun zaman önce karşılaştığım bir soruydu ve kuş arkadaşım bana sorduğu zaman şu cevabı vermiştim bilmem ki gece mi seni bana düşündüren ya da seni düşünmek için ben miyim geceyi bekleyen ama bildiğim tek şey benim , seni benden ayıracak olan ölümü bekleyen sevgilim bir hafta boyunca bana kahvaltı hazırlamıştı 😁🤗 şair olunca insan 😂🤗
4
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
2 sene önce Allah a yalvarırdım.. Rabbim ne olur gece olmasın diye.. Gece olurdu. Ben yatağa girip uyumaya çalışırdım ama uyuyamazdım... Neden beni reddetti, neden istemedi çok mu çirkinim diye.. Tam 8 ay böyle geçti. 8 ayyy gece olmasın diye Allah a yalvarmak ne acıdır...
Ama sevse de beni isteyip istemedeğini bilmiyorum bazen garip davranıyo instadan istek atmıştı kabul ettim ben d eona attım sonra takipten çıkmış. Acaba ona bşy mi yaptım diye aylardır kafayı yedim psikologluk oldum tedaviye gittim
Hastane de doktora gittim ama koronadan dolayı randevu iptal oldu ben onu kırıcak bşy yaptım diye korktum beni takipten çıkması farketmez takipten çıkma nedeni önemli benim için
toplu mezardaki cesetler arasindaki tek yapragi kalmis kanla yikanmis topragindaki gullerinde arasindaki o bakislar beni seni dusunduren...ölüm meleklerinin sarhos oldugu gece deki onlar gibi kafamin icinde guzelsin...
Gecedir onu düşündüren o dur düşündürmek için geceyi bekleyen
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu sozu gencligimde babama soylemistimnilk gittiginde, simdi yaziyo gorunce sasirdim, ve sunu anladim zamanla herkes unutuluyor, gelmiceksin anladim baba