Merhaba size birşey anlatmak istiyorum.
2 yıldır bir çocuğu seviyorum onunda haberi var biz arkadaş kaldık ama çocuk çok samimi davranıp beni ümitlendiriyodu birgün yakın arkadaşımla otururken buluşmak istedi bende çağırdım arkadaşım gittikten sonra onu biyerden tanıdığını söyledi ve hesabını vermemi istedi bende anlamayıp verdim istek atmaması için uyardım gece hiç istek atmamisti ama sabah istek attı sonra ben buna birşey demedim ve biz bir gurup açtık bunlar sürekli sakalasiyodu ve ben arka planda kalıyordum daha sonra buluşma yapıcaktık ve ben o gün olmaz isim var siz gidin dedim diye platonik olduğum çocuk trip yapma bundan sonra konuşmayalım falan diyip konuşmayı kesti ama arkadaşımla kesmedi ben gidip arkadasima ağlayıp neden böyle yaptığını soruyodum o da gecistiriyodu ben hep aralarında birşey var diye korkuyodum birgün bu en yakın arkadasimin flörtünün evine gittik gece baya geçti ve bunlar odaya gitti bende hemen telefonunu aldım ve çocukla olan mesajlarına girdim flört ediyorlardı ve benle küstüğü gün arkadaşıma baş başa buluşalım flaan demişti ben bunları okuduktan sonra sinir krizi geciricektim neredeyse daha sonra baya bir olaylar geçti ve platonigim arkadaşıma aşık olduğunu söyledi ama sevgilisi vardı bende platonigimi bu olaydan sonra engelledim ve evden uzun süre çıkmadım daha sonra arkadaşımla çıktıklarını öğrendim ve aradım arkadaşımın dediği şey ben senin mutluluğun için sustum bu zamana kadar ben onu seviyorum en yakın arkadaşlar birbirinin mutluluğunu ister oldu bende birşey diyemedim kızlar sizce ne yapmalıyım :(?
2 yıldır bir çocuğu seviyorum onunda haberi var biz arkadaş kaldık ama çocuk çok samimi davranıp beni ümitlendiriyodu birgün yakın arkadaşımla otururken buluşmak istedi bende çağırdım arkadaşım gittikten sonra onu biyerden tanıdığını söyledi ve hesabını vermemi istedi bende anlamayıp verdim istek atmaması için uyardım gece hiç istek atmamisti ama sabah istek attı sonra ben buna birşey demedim ve biz bir gurup açtık bunlar sürekli sakalasiyodu ve ben arka planda kalıyordum daha sonra buluşma yapıcaktık ve ben o gün olmaz isim var siz gidin dedim diye platonik olduğum çocuk trip yapma bundan sonra konuşmayalım falan diyip konuşmayı kesti ama arkadaşımla kesmedi ben gidip arkadasima ağlayıp neden böyle yaptığını soruyodum o da gecistiriyodu ben hep aralarında birşey var diye korkuyodum birgün bu en yakın arkadasimin flörtünün evine gittik gece baya geçti ve bunlar odaya gitti bende hemen telefonunu aldım ve çocukla olan mesajlarına girdim flört ediyorlardı ve benle küstüğü gün arkadaşıma baş başa buluşalım flaan demişti ben bunları okuduktan sonra sinir krizi geciricektim neredeyse daha sonra baya bir olaylar geçti ve platonigim arkadaşıma aşık olduğunu söyledi ama sevgilisi vardı bende platonigimi bu olaydan sonra engelledim ve evden uzun süre çıkmadım daha sonra arkadaşımla çıktıklarını öğrendim ve aradım arkadaşımın dediği şey ben senin mutluluğun için sustum bu zamana kadar ben onu seviyorum en yakın arkadaşlar birbirinin mutluluğunu ister oldu bende birşey diyemedim kızlar sizce ne yapmalıyım :(?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar