Canımı seçti 🙄
Erkek flört nasıl hitap edilir? canım demekten sıkıldım, Aşkım demek için de erken; samimi ama hoş ama çok da vıcıkvıcık olmadan?
Canımı seçti 🙄
deli oğlan falan deme ya cinsin biri delioğlan de yazmıs birde kendini açıklamaya çalışmış iki saat. aranızda bir ortsk muhabbet ortsk goygoy ortak espiri olur örnek ona binayen bir hitabın olur. normalde saçmadır, ancak aranızdaki espiri ve mizah onu sempatikleştirir. Tatlım de canımın içi de dediğim gibi aranızdaki diyaloğa göre değişir
Teşekkürler bence de tatlım olabilir o zaman
Balım nasıl aklıma yeni geldi ; sen bir tık benim mantığıma yakın hissettirdin diğer üyelere bişey demiyorum da
Yani bende flörtüme balım diyorum ama o bana balım dese şahsen daha erkeksi bir şeyler beklerdim benim fikrim bu yönde. Ama karakterine bağlı olarak yiğidim diyebilirsin. Ya sen niye bunu dert ediyorsun kafaya takıyorsun az akısına bıraksana ne diye hitap ediyim diye düşünülürmü konusun biraz daha elbet içinden birşey demek gelecek..
Aşkım demek geliyor sürekli de kendimi tutuyorum iki haftadır
bırak o aşkım desin. erkekler kendilerine karşı büyük adım atan kızı değil zor kızı sever. elde etmesi uzak olanı sever. daha cok ister. sen ona bugün kendin askım dersen yarın öbür gün pişman olursan suclayacak tek kişi kendin olursun. Bırak o grlsin.
İşte demiyorum kendimi tutuyorum
Cevap
15Cevap
Canım
Aşkım...
Çok itici buluyorum bu kelimeleri
Çok sulu...
Hele bir de orta yerde
Ağzını yaya yaya aşkım diyenler yok mu
Tuvalet terligı ile vuruveresim geliyor
Merhaba arkadaşım bence balım tatlım bu ikisi çok hoş diyorum tabi senin için de uygun gelirse desem🤔
Naber bro diye hitap et
Bunu da yapmışlığımız var
şiştt erkeğim baksana biraz deli oğlan.. siz böyle seslendiniz de evlilik teklifi etmedik mi?
Deli oğlan biraz kaba benim tarzım için erkeğim de diyemem
Şimdi ben hadise miyim hadise tüm çekiciliğiyle söyleyince daha da farklı olur da ben durduk yere günaydın deli oğlan desem dalga geçmiş gibi olurum gibi geldi
sanırsam sen durduk yere bir erkeğe günaydın da demezsin? durduk yere kısmını geç bence kendini kadın erkek ilişkisiinin (özür dilerim şahsi fikrim) en bayağı en adi en saçma en gereksiz kadına en değer verilmeyen roma döneminde bile kadını daha değerli hissediyordum modern batı da ilk gece adeti bile bana daha mantıklı gelir (tabiki gelmiyor ama) kendini flört olarak tutma bir erkek 3-5 flörtü var kızların hepsi bunu biliyor hepsiyle öpüşüp sevişiyor sonra olmadı ya ayrıldım diyor djdjsj
Benim çevremde pek erkek yok umarım herkes herkes öpülüp sevişmiyordur öyleyse çok üzülürüm 😞
Ben ona hep günaydın diyorum o da bana demiyor. Şimdi aramızda seksi ya da cinselşikle alakalı sohbet geçse bir nebze deli oğlan derim de hiç öyle şeyler de konuşmadık
Onda bana günaydın diyor “
Düşer mi bilmiyorum ama başta açılan bendim
Ben ismi ile hitap ediyorum ki 4. yıllımız zaten sonradan bir önemi kalmıyor
Wow dört yıl mı
oh my sweaaty de arada
Pişşt yakışıklı , tatlım , bal,
Canısı, kaktüsüm, limonum, gülüm...
Birkaç kere bana gülüm dedi de ben karşı tarafa nasıl gülüm deyim
Güllerin 'cinsiyeti' yoktur efenim. Erkeğe de yakışır...
Güzelim, bir tanem de aşırı mı kaçar?
Bir tanem mi bilmiyoruz henüz yorumunuz içim teşekkürler 😊
Rica ederim, sağlıcakla kalın...
Canım yanlış bir kelime
Neden
Ama canım kelimeisnden hoşlandı dedi ki “ ben senin canım diyen 😂” ama bu başlarda oldu
Mahmut mu diyem şakirrr
Bir şey demek zorunda değilsin başlangıçta
İsmi ile hitap et.
Onu ediyorum zaten de değişiklik istiyorum biraz minimal
Sevgilim olabilir
Erken geliyor sevgili miyiz bilmiyorum
Hmm
Bir şey deme?
tatlım :)
Erkeğe tatlım mı deyim
aynen.. tatlılık sadece kızlara mı özel? :)
Hmm
erkek arkadaşını bilemem ama benim hoşuma gider bu şekil hitap edilmesi :)
Cancağzım bayılıyorum bu türk lafına
bir şey demene gerek yok
Tatlım
Erkeğe tatlım denir mi sence tuhaf geliyor da bana hoşlanır mı acaba
Toprağım de sen
Hemşehri değiliz
Olsun sen de yine de
Yigidim de 😅
Yiğidim de evlenmiş gibi
İsminin sonuna cim cım koy
Adına hiç yakışmıyor ama yapmacık değil mi ya da bilinçli annenin oğluna kibar hitabı gibi değil mi
Lanet gitsin ne dersen de banane
Kuzum birtanem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?