
#yakışıklıbağyan

Hepsinin yeri Bence ayrı ayrıdır sevgiliyle olan tak Başkadır yalnızlığın tadı başkadır ama biz bu dünyada birer canlı isek bir atasözünden yola çıkmak istiyorum Bir elin nesi var iki elin sesi var misali Yani bu yüzden yanında Tabii ki biri olması hayatımı paylaştığın birisi olması çok tatlı bir şey olsa gerek
Cevap
64Cevap
Karantinanın tadı yalnız başına yok. Spor yapıyorum, kedi seviyorum, film izliyorum, pasta falan yapıyorum yinede canım sıkılıyor.
Yalnizlik iyidir dir dir konusurlar o resimdekiler filmlerde oluyor..10. gun kavga cikar buyuk ihtimal ben bir seyine gicik olur dalasirim cunku 😀
Sevgilimli boyle bir ortamda olmam. yalniz olmak birinci tercihimdir.
@Çapkın_kuru_fasulye7 sananeee sananeee sananeeee
Sevgilim de olsun ailem de 😂 hep birlikte güzel olur
50 lik Jack danielsla çıkıyor neyseki 3 aylık stoğumuda yaptım bütün önlemlerimi aldım huzur içindeyim...
sevgilimle gayet iyiydik yani pek sorun olmuyordu birlikte daha fazla vakit geçirebiliyorduk bu sayede
Ailem ile güzel geçiyor...
Yalnızken daha iyi bence. İnsan kendine daha çok zaman ayırıyor💃🏻
Yanında ailen de varsa tadından yenmez 👨👩👧👧
O kol kaburgandayken ne uyuyabilirsin, nede uyanabilirsin:)
Sevgilimle aynı evde kalmam ki.
Yalnız güzel zaten.
yalnızlık o kadar da güzel birşey değilmiş anlamış olduk
Buna yalnız diyenlere şaşarım. Soru eş ile olsaydı cevabım farklı olurdu tabii.
İsterdik şöyle olalım ama aklı selim bizi bulmaz kimajjahah
Sadece karantina değil her şeyin tadı sevdiğim ile çıkar
Çalışmadığımız zaman eşimle iyi vakit geçiriyoruz ama bu aralar yoğun çalışıyoruz
gereksızsın yaa aptal aptal seyler yazman ıcın yazmayın
Kahvaltıyı hazırlayan kuma galiba
O uyandıktan sonrası gsjs
hee :))
bunları hayaetmeniz için eşek gibi çalışmanız lazım bedava hayal yok:DDDDDD
Yalnız olsaydım şu an olurdu yanımda sevgilim olurdu Tabiki sevgiliyle :)
Bu da bizim yaramız işte :)
@kalpyalnızlığı aynen
Geceler hiç bitmesin isterdik.
Sevgili ile çıkmasını istiyordum ama o yok şu an
Mutludur umarım
Sevgiliyle güzel çıkar 😕
Cidden sevmek lazım. O an ki ilişkiye bağlı. Öylesine biriyse, yalnız çıkar.
sevgilim olmasa çok yalnız olurdum her zaman yanımdaydı (yan komşum)
yalnız. sadece bazı durumlarda birlikte olabilir :D
Yokki olmadogi icin karantina da da drgilim zaten
Yalnız daha rahat hissederim
Yalnız kafamı kimse şişirmesin
Tek çıkmıyor yaa. 😃
Akşama kadar eline al oyna oyna,
zaman geçmiyor kiii. 😃
Sevgili varsa sevgiliyle.
İşlerle geçirmek daha iyi.
Tabiki yalnız çocuk o bıyıkları kaşı görse altıba sıçar
En güzeli ailemle🕺🏻
Bende gelem mi size hdjdjd
Oluuuur gel tabi kuşumm ❤️
Sevgilisi olmayan her sap yalnız daha iyi der
Sevgiliyle, yalnız çekilmiyo şu günler 🙄
Demin bir film izledim reis keyfim geldi yerine :)
karantina dan sonra da olabilirsin dert etme
Sevgilimi var piyasa da citirlari kapmislar
yanlız cıkıyor tabiki bekar olunca insan
Benim manti kesin corana olurdu mk
Bissürü bissürü sevgili 🙃🙃
Karantinada değilim ki
İlişkiden ilişkiye kişiden kişiye değişir
90 60 90 60 bir karı ile çıkar
Sevgiliyle , yalnız vakit geçmiyor
karantina bahane aşk şahane olur
sevgili ile yalnız olmuyor
Yapayalnız...
Sevgili ile daha hoştur.
sevgilim olsaydı hiç çekilmezdi..
en güzeli aile
İkisini de denemedim bilemiycem 🙄
İkisini de denemedim bilemiycem 🙄
Yalnızken tatsız tuzsuz olur gibi.
Yalnız çikiyor
Sevgilimle tabikii 🥰😌
Bu aralar romantizmin tuttu demek 😂
Tabi ki yalnız.
İkisi ile de çıkar
Ben karımla çıkartıyorum ☺️ canına okuyorum:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?